#18#Çocuk

46 3 1
                                    

"Uzel?"

Çocuğu ittirerek yere yatırdım. Şuan ki sinirimin haddi hesabı yoktu. Dünden beri sinirliydim. Hıncımı bu çocuğa vermiştim. İki elimide çocuğun boynuna dolayıp nefes almamasını sağlamıştım. Ölmeyi hak ediyordu. Kimse benim olana dokunamazdı. KİMSE. Uzel bir halt yemiş olabilir ama ona bir şey yapamam.

Arkamdan Uzel bağırıyor.
"Deniz dur. Deniz bana bak. Bana bak."

Yüzünü görmek istemiyordum. İkisininde.
Çocuğun yüzü iyice morlaşınca yüzüne okkalı bir yumruk patlattım. Burnu kanıyordu. Ama daha hıncım bitmemişti. Vurdukça sinirleniyor sinirlendikçe vuruyordum. En sonunda Batu ve Atalay üzerime atlayarak beni durdurmaya çalıştılar. Onlarada sinirliydim. Ama altlarından kalkamadım. Uzel elinde bir kamerayla bana bakıyordu. Bense ona bağırıyordum.
"NEDEN UZEL? NAPTIM BEN SANA? O KADAR ŞEY YAŞADIK SENİN AMACIN NE?"

"Deniz şaka. O benim kuzenim."

Kuzeni mi? Şaka mı?
"Yeni bahanen bu mu?"

"İnanmıyorsan bak duvarda da kamera var."

Duvara baktığımda gizlenmiş bir kamera vardı.

"Niye böyle bir şey yaptınız ki? Olum kalkın sizde üstümden."

Batu ve Atalay üzerimden kalktığında çocuğun yanına sakince gittim.

"Sadece tepkini merak ettim. Hem kanalım için yeni bir video gerekliydi. Asya filan da biliyo Atalay da biliyo Batu da biliyo. "

Çocuğa baktığımda çocuk yerde yatıyordu. Onu bayıltmıştım. Uzel çocuğun yanına giderek
"Çağrı? Naptın sen onu öldürmüşsün."

"Onu öldürmedim. Bayılttım. 15 dakika sonra kendine gelir. Bunu daha öncede yapmıştım."

Uzel bana sarılmıştı.
"Gerçekten böyle bir şey yapacağımı düşünmüyordun değil mi?"

"Düşünmüyordum ama sizi öyle görünce çok sinirlendim."

Uzel kameraya bakarak
"Evet arkadaşlar bunun gibi daha çok video gelmesini istiyorsanız aşağıdan beğen butonuna basmayı ve yorumlarınızı esirgemeyin. Eğer ki abone değilseniz şurdaki butona basarak abone olabilirsiniz. İyi günler."

Diyerek videoyu kapatmıştı.

"Onu öldüreceksin diye çok korktum Deniz. Biraz sakin kal."

"Sana aynı şaka yapılsa ve dünden sinirlerin tepene çıksa sen de aynı tepkiyi verirsin."

"Aldığın hediyeye üzüldüm ya. O benim ilk senden çiçeğimdi."

"Uzel hala kızgınım."

"Ya bebeğim şaka şaka. İstersen sana kanalımı göstereyim. Hem gözlük ayrı bir hava katmış sana. "

"Yavrum sana değil. Dünden zaten kızgındım. Bir de sen gelince iyi sinirlendim. Saol bebeğim."

"Çağrı'ya bişi olmaz dimi?"

"Olmaz merak etme. Boyunda bir nokta var. Oraya uzun zaman bastırınca bayılıyorsun. Bana da yaptılar."

Onu duvara yaslayıp öpmeye başladım. Bacağını hafifçe bükerek bacağımın arasına geçirmiş bana karşılık veriyordu. Ellerim belinde onun ise omuzlarımdaydı. Dudaklarım onun dudaklarından boynuna kaydı. O sırada Batu ve Atalay odadan çıkıyordu. Uzel elini tişörtümden içeri sokmuştu. Tişörtümün üstünden onun elini tuttum ve geri çekildim.

"Bu şakanın bir intikamı olucak biliyorsun değil mi?"

Bu sözlerim karşısında beni kısa kısa öpüyordu.

Sahte YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin