Merhaba arkadaşlar verdiğim sözle olaya tam olarak girişi başlattım. Bundan sonra olaylar olaylar... Arada aklıma eserse fantazi yapabilirim. 😊 Ama bu olaylar çok uzun olucak. Okunma sayısına göre belki ikinci kitap bile yapabilirim. Belli olmaz. Bu arada eksik gördüğünüz yerleri yada önerileriniz, eleştirileriniz varsa yoruma beklerim. Bu arada gerçekte arkadaşlar soruyorlar bu hikaye nereden aklına geldi diye aslında bu hikayenin ilk başı gerçek yaşadığım bir olaydır. Ben sadece biraz daha detaya iniyorum. Keyifli okumalar.
Medyada Deniz.
Uyandığımda Uzel ile beraber sarmaş dolaş uyuyakalmıştık. Ayaklarımız birbirine dolaşmıştı. Uzel'in saçları göğsümde dans eder gibi saçılmıştı. O ve ben birbirimizi daha önceden tanıyormuş gibiydik. Birbirimize hiç yabancı değildik. En başından beri. Kafasını daha çok boynuma yaklaştırarak ona sım sıkı sarılmıştım. Ben acıtarak sevmeyi seviyordum. Yani bir insanı okşayarak değilde ısırarak sevmek bana daha samimi geliyordu.
Bazı kızlar bu sert sevmeyi yanlış anlıyor. Sert sevmek, döverek sevmek değildir. Hani bu son moda olan kötü çocuk karakterlerindeki kötü erkek, kıza tokat atar ve aptal kız bunu sahiplenme olarak algılar ya.... İşte o aptal kızlardan dolayı ortalıkta dolaşan kaba dayılar, masum kızlara zorla sahip olmaya çalıştılar. Aptal kızın, aptal erkeğe bunu söylediği için ortalıktaki masum kızlar tecavüze uğrayıp katledildi.
Gerçekten yazık. Çok yazık.Kendi isteyerek ilişkiye giren kişilerden bahsetmiyorum. Onlar farklı. Eğer aşklarına kaldıkları yerden devam edebiliyorlarsa benim için bir sıkıntı yok. Zaten bu konu da beni ilgilendirmez. Ama sen kendinden 4 5 yaş büyük birisiyle takılıyorsan ve onunla ilişkiye girersen sonra da adam sana siktiri çektiyse bir zahmet burada suç sende olsun. Ben şu düşüncedeyim. Ben kendimi tek kadına saklıyorsam kadın da kendini tek kişiye adamalı. Eğer kadın veya erkek daha önceden ilişkiye girip sonrada eşinin bakir/bakire olmasını isteyen kişilerle muhattap olmam. Ben kendimi tek kişi için saklıyorsam kadın da kendini tek kişi için saklamalı. Bu nettir. Aksini iddia eden ya orospu yada ağır gavattır.
Uzel kıpraşmaya başlamıştı. Anlaşılan onu çok fazla sıkmıştım. Kollarımı gevşetip ona gülümseyerek baktım.
"Beni öldürmeyi mi planlıyordun?"Cevap vermeden yanağını gülerek ısırmıştım.
"Fazla sevgim bizi öldürebilir."
Elini, ısırdığım yerdeki ize sürüp ıslaklığı sildi. Yüzünü buruşturarak
"Iıııyy. Deniz pisliksin ya."Elindeki ıslaklığı şortuma silip karnımdan sarılmıştı. Elleriyle karnıma şekiller çiziyordu.
"Odan çok dağınık.""Biliyorum."
Sağ elini alıp oynamaya başladım. Parmağındaki yüzüğü görüp gülümsemiştim. Parmağındaki yüzükle oynamaya başlamıştım.
"Annenler yüzüğü görünce bişi dediler mi?""Şey dediler. bu oğlan şimdiden yüzüğü takmış haftaya evlenir seninle. "
"Evlenirim tabi. Niye evlenmiyim?"
"Dimi?"
Diyip kafasını kaldırarak yan çene kemiğimi ısırmıştı."Artık ısırarak sevişiyoruz galiba?"
"Daha sevişmiyoruz ama evet."
Gülümseyerek
"Yani sevişmek derken iki insanın karşılıklı birbirini sevmesi oluyo. İlla sekse gitmesin aklın.""Kalbin neden atmıyo?"
Gülmüştük.
"Gerçekten atmıyo.""Seninki atıyo mu bir dinliyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Yaşam
ChickLitErkekler aşık olmaz mı yada erkekler sadece cinsel arzuları için mi kızlarla takılır? Deniz'le tanışmadığınız doğru. Diğer kitaplar gibi değil. Not: Gerçek bir hikayenin kurgusudur.