Sabah kalktığım saat 3'tü başım deli gibi ağrıyordu. Yataktan kalkıp tuvalete girdim elimi yüzümü yıkayıp dolaptan bir kaç parça eşya giydikten sonra bişi fark etmiştim. Hilal ile beraber uyumuştuk ama Hilal yatakta değildi onu geçtim benim kıyafetlerimi giyimişti ama kıyafetlerimde ortada yoktu. Acaba yanlış bir şey mi yapmıştık dün?
Evet öpüştük ama zorla bişi değildi. Eğer benden bu yüzden nefret ettiyse onun suratına asla bakamazdım.Üstüme ve altıma bişiler giyip aşağı kata gittim. Herkes salonda televizyon izliyordu Rüzgar ayaklarını sehpaya uzatmış Asya'da Rüzgar'ın bacaklarına yatmıştı. Hilal de onların yanında birisiyle mesajlaşıyordu.
"Günaydın Yüce insanlar!"
Biraz bağırmıştım. Onları korkutmak hoşuma gitmişti. Asya yattığı yerden kalkarak.
"Günaydın uykucu prens. Rüzgar ile ben kahvaltıyı yaptık. Hilal de az önce kalktı git mutfağa bişiler hazırla. Kahvaltı yapın sonra oyun oynıycaz. "
"Yine ne oynayacağız ya? Yetmedi mi dünkü oyun ?"
"Bu sefer ki playstationdı istemiyorsan oynama ne diyim. "
"Tamam tamam oynuyorum." Diyerek mutfağa gittim. Arkamdan Hilal'inde geldiğini duydum. Arkamı dönüp ona baktığımda kalbimin deli gibi attığını hissettim. Gözlerine bakamıyordum eğer bakarsam ne hissettiklerini anlayacaktım ve bundan korkuyordum.
"Dün ne olduğunu hatırlıyor musun?"
"E evet hatırlıyorum. Sen hatırlıyor musun?"
Tezgaha yaslanarak bana baktı ve
"Evet. Peki pişman mısın ?"Bende kafamı ona çevirerek tam gözlerinin içine baktım ve
"Pişman değilim. Hayatımda uyuduğum en huzurlu geceydi diye bilirim. Eğer öpüşmemizden rahatsız olduysan bir daha karşına çıkmaya bilirim. Sana bakmam konuşmam ama ben sana karşı boş değilim. "
"Deniz bak kafam güzeldi pişman mıyım? Hayır senden uzaklaşmak istemiyorum ama sevgili olmakta istemiyorum. Çünkü eski sayfaları aşamamışken seninle temiz bir sayfa açamam. Bilmediğin çok şey var ve emin ol öğrendiğin zaman benden uzaklaşacaksın."
"Sen bilirsin hiç bir zaman istemediğin bişi yapmayacağım. Sende haklısın ne diyim. Ben dünkü geceden sonra kendimi garip hissettim sadece. Beraber uyumamız filan ne biliyim ben zannettim ki aramızda bi etkileşim oluşur. Ama olmayacakmış. "
Kelimelerimi bitirdikten sonra dolaptan 4 yumurta çıkarmıştım. Krep yapıcaktım. Hilal dolapta bişiler arıyordu ama tam olarak ne aradığını bilmiyordum.
"Ne arıyorsun ben hallederim sen otur. "
"Yok öyle ben misafirim ayağı zeytin yağı arıyorum. Krep yapıcam. "
"Krepi ben yaparım sen domates filan kes. "
"Bana ne yapıcağımı söyleyemezsin Deniz Bey?"
"Benim evim benim kurallarım değil miydi?"
Hilal bana dönerek
"Evet ama sen erkeksin ve erkekler yemek yapamazlar. Rahat bırakta yardım ediyim olmaz mı?"Ona baktım ve gülerek
"işte bir yardımcıya hayır demem. Buzdolabının üstünde meyve sıkacağı var ordan onu çıkarıp meyve sıkabilir misin? Sonrada domestesleri kesecek bir yardımcıyada ihtiyacım olacak ne dersin yapmak ister misin?"Hilal gülerek
"Lütfen Hanfendi dersen yapmayı düşünebilirim belki. "Şaka yaptığını biliyordum ve bende gülerek yere çöktüm ellerini tuttum ve
"Lütfen Hilal hanfendi söylediklerimi düşünün yoksa sizsiz hiçbirşey yapamayacağım. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Yaşam
ChickLitErkekler aşık olmaz mı yada erkekler sadece cinsel arzuları için mi kızlarla takılır? Deniz'le tanışmadığınız doğru. Diğer kitaplar gibi değil. Not: Gerçek bir hikayenin kurgusudur.