#11# Kanser

52 4 2
                                    

Uzel ile beraber okuldan ayrılmıştık. Daha okul devam ediyordu ama raporlu olduğum için kimse bana karışamıyordu. Ortalıkta damat gibi dolaşmaktan sıkılmıştım. Uzel'e dönüp

"Bizim eve gidebilir miyiz? Üstümdekiler hiç rahat değil."

"Ev mi?"

"Merak etme sana zarar vermicem. İstersen gelme yani zorla gel demiyorum. Hem üstümü değiştirdikten sonra bira almaya gideriz. Bizim karşıdaki abi beni tanıyor bir kaç bira içeriz."

"Olabilir."

Biraz utanmış bir suratı vardı. Sadece evime gidecektik. Ona zarar vermiyecektim. Gerçi oda haklıydı. Daha yeni tanıştığı bir çocuğun evine davet edilmişti.

"Konserde çok iyiydin."

"Teşekkür ederim. Piyanonun üstüne oturan kızı gördün mü?"

"Evet konser boyunca sana bakıp durdu. Aranızda bir şey mi geçti?"

"Konser boyunca bana mı baktı? Yani evet hani bacak arası olayı varya o kızla yaşamıştım. "

"Yani benim gelmemi bu yüzden mi istedin? Kıskandırmak için yani."

"Hayır kıskandırmak için değil. Sana değer verdiğim için konsere götürdüm. Bu arada sondaki dans için üzgünüm benimde haberim yoktu. Arada Emrah Hoca geldi dans ediceksin dedi."

"Sizin okula rezil oldum ama olsun."

"Bence rezil filan olmadın. Gayette güzel dans ettik."

"Teşekkür ederim."

"Abinler içki içmene kızarlar mı?"

"Yoo zaten ikiside şehir dışındalar."

"Seni tek başına mı bıraktılar?"

"Sayılır."

"Ben evde tek kalsaydım. Mutlaka evde parti filan verirdim ki veriyoruz zaten. Bizim ev hiçbir zaman boş kalmaz mutlaka birileri olur. Annesiyle kavga eder gelir bizim eve sevgilisiyle yiyişcekleri yerdir bir nevi."

"Peki memnun musun bu durumdan?"

"Evde insan olması iyi hatta hemen hemen bütün arkadaşlarım yeri gelince gitmesini bilen tipler olduğu için sıkıntı çıkmıyor."

"Sevgilini hiç eve attın mı?"

"Sana daha önce söylemiştim. Uyuduğum tek bir kız var onunda ne mal olduğunu gördüm. "

"Peki Kuzey?"

"Kuzey çok yakın arkadaşımdır. Aynı zamanda ikizimin sevgilisi. Zaten çoğu zaman Kuzey bize gelir yada Asya onlara gider. Beraber uyurlar yiyişirler filan."

"Seviştiyseler peki?"

"İkiside benden korkarlar. Öyle bir şey yapamazlar. Tut ki yaptılar eğer hala birbirlerini seviyorlarsa sıkıntı yok ama Kuzey cayarsa kararından o zaman sıkıntı büyük."

10 15 dakika sessizlik olmuştu. Zaten eve de gelmiştik.

"İşte burası beğendin mi?"

"Dış yapısı gayet güzel. İçini heleki odanı görmeden bir şey diyemem."

Tebessüm etmiştim. Evin kapısını açınca Uzel'in bileğinden tutup duvara çarpıp dolgun dudaklarından öpesim gelmişti.

"Daldın gittin bebeğim. Noldu?"

"Hiç sadece çok fazla yorulmuşum. Sana odamı göstereyim istersen."

"Tabi neden olmasın?"

Odama doğru çıkarken aklıma odamın fazla düzenli olmadığı ve sabah biraz acele çıktığım için bütün kıyafetlerimin yerde olduğunu hatırladım. Acaba anlatsam halimden anlar mıydı?

Sahte YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin