#10# İşte Zafer

28 4 0
                                    


Medyaya koyacak başka resim bulamadım en iyisi buydu. İyi  okumalar.

Konserde bir sürü görevim vardı. Benim için basit işlerdi ama sorumluluk baya bir yüklüydü. Perde açılmadan önce bütün sahne bizi alkışlıyordu. Bütün erkekler siyah t-shirt  altına siyah kot giyimiştik. Kızlar beyaz elbiseyle sahneyi tam dolduruyorduk. Kulisin kapısı açıktı. Oradan Uzel'i görebiliyordum. Ona sürpriz yapıcaktım. Hem solist hem gitar hemde piyanist olucaktım. Ama birinde çok özel görevim vardı.

Perde açıldı ve herkes Deniz diye bağırmaya başladı. Oturduğum yerden kalkıp seyircileri selâmladım. İstiklal Marşı' nı çaldıktan sonra konsere geçicektik. Sırasıyla

1 We could be the same
2 Zombie
3 you give love a bad name
4 Californication
5 unchain my heart
6 welcom to the jungle
7 Oh pretty women
8 Cevapsız sorular
9 Love me back
10 Fairytale

Yarım saat ara

11 Bir derdim var
12 Sözlerimi geri alamam
13 Müzik kutusu
14 My ımmortal
15 Çöpçüler
16 Sen sevda mısın
17 Beyoğlu
18 Cambaz
19 Yalnızlık senfonisi
20 Senden benden bizden

Barış'ın ritim vermesiyle başladık. İlk iki şarkı gayet sorunsuz ilerliyordu. İçerden Uzel bana bakıyor ve gülümsüyordu.

Üçüncü şarkıda piyanodan kalkıp elektro gitarımı alıp mikrofonun önüne geçtim ve hem söyleyip hem çalmaya başladım. Uzel bunu beklemiyordu. Bende kendimden beklemiyordum ama yapıyordum. Bir ara kulise baktığımda Uzel içerde değildi. Herhalde tuvalete filan gittiğini düşünüp seyircilere odaklandığımda  müzik hocasının yanında en önde oturup beni izliyordu. Emrah Hoca'ya baktığımda bana bakıp gülümsüyordu. Şarkı bittiğinde pankartlarda asılı olan Denizhan ❤ yazılarını görünce bir tebessüm ettim. Selamımı verip piyanomun başına geçtim.

Dördüncü parçayı da hızlı bir şekilde tamamlamıştık. Şu ana kadar hiç bir eksiğimiz olmamıştı. Beşinci şarkıyı  söylemek için sahneye çıktığımda. Uzel'e bakıp göz kırptım. Sahne benle coşup benle eğleniyordu. Vokal olarak Hilal vardı bile bile kötü söylüyordu ama kendisini rezil ediyordu. Şarkı bittiğinde herkes ayakta alkışlıyordu. Ben mükemmeldim.

Hiç yerime oturmadan elektro gitarımı alıp kenara geçtim. Bu sefer söylemiyordum ama çalıyordum. Çalarken gözlerimi Uzel'den bir an olsun ayırmadım. Oda benden ayırmamıştı.

Piyanoma geçip çalmaya başladım. Bu şarkıyı Hilal söylüyordu. Şarkıya uygun bir şekilde yürüyor yürürkende kalçasını kıvırtıyordu. Bir anda piyanonun üstüne oturdu. Orospu napıyor bu? Piyanoyu bozacak sonra bende piyanoyu onun götüne sokucam görecek. Emrah Hoca Hilal şarkı söylerken bana bakıp napıyor bu kız der gibi bakıyordu. Benimde yapabileceğim bir şey yoktu. Şarkı eninde sonunda bitti.

Araya son 3 şarkı kalmıştı. Sekizinci parçayı çalarken Hilal sürekli bana bakarak benim dikkatimi dağıtmaya çalışıyordu ama beceremiyordu. Sekizinci şarkıyıda bitirip yerimden kalktım.

Elektro gitarımı alıp başladım çalmaya hareketli bir müzik olduğu için istemeden de olsa yerimde duramadım.

Şarkıyı bitirip hemen piyanoya geçtim. Sırada sevdiğim şarkılardan birisi vardı. Hilal burda kemanla bana eşlik edecekti.  Acaba piçlik yapıp hızlı mı çalmalıydım?
Yada o piçlik yapacak mıydı? Öğrenmenin tek yolu yaşamak.

Çok fazla yorulmuştum. Hem piyano hem elektro gitar hemde solistlik yapmak birde bunları ard arda yapmak çok yorucuydu. Allah'tan bu şarkıdan sonra yarım saat mola var. Hemen üstümü değiştirip dinlenmem gerekliydi.

Sahte YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin