#16# Arayan Babam

35 4 0
                                    

Suyun sesi rahatlamama daha çok olanak sağlamıştı. Bütün bu olanları unutup eski halime dönmeliydim. 1 saat önceki bene.

Banyo iyi gelmişti ama sıcak su ve buhar kalbimin daha hızlı atmasına sebep oluyordu. Bornozumu giyip odama çıkarken millet uyanmış televizyon izliyordu.

Odamın kapısını tıklatarak girmiştim. Sonuç olarak içeride Uzel vardı ve giyiniyor olabilirdi. İçeriden gir sesiyle odama girdim.

Uzel piyanomun başında tuşlara rast gele basıyordu. Bana baktı ve gülümsedi.

"Yüzün daha iyi sanırım."

Bu olanları unutmuş olması benim için daha iyiydi. Hatırlamak istemiyordum.

"Piyano çalmayı hiç denedin mi?"
Diyerek yanına oturdum. Oda yana kaymıştı

"Hayır denemedim."

"Bişiler çalmamı ister misin?"

"Neden olmasın?"

Ellerimi piyanomun tuşlarına yerleştirip doğaçlama bir parça çaldım. Kafasını omzuma koymuştu. Parça bittiğinde
"Beğendin mi?"

"Evet. Banada piyano çalmasını öğretir misin?"

"Tabi neden olmasın? Sende bana oyunculuk filan öğretirsin."

Gülümsemiştim o da bana gülümsüyordu. Ne kadar çok kızsamda ona kıyamıyordum. Ona sarılıp
"Bana ben oyuncu değilim deme. Artık anladım sen oyuncusun."

"Çok mu belli ediyorum?"

"Aslında ilk tanıştığımız günden beri şüpheleniyordum. Kasiyere atar yapman filan."

"Evet ben bir kaç tiyatroda baş rol almıştım. İstersen seni de yazdıralım ne dersin?"

"Yok ya ben tiyatro pek sevmiyorum. Oyunculuk da pek yok. İstemiyorum."

"Deniz bizim çocuğumuz olsa mükemmel bişi olmaz mı?"

"Yani müzik yeteneğini benden alsa oyunculuk senden olsa kız desen güzelliğini senden alır erkek olsa yakışıklılığını benden alır evet bizim çocuğumuz David Beckham'ın çocuklarını bile geçebilir."

"Peki ya müzik yeteneğini benden oyunculuğu senden alırsa?"

"E o zaman modelliğe yönlendiririz."

"Neyse ben çıkayım sen rahat giyin. Ben ütüleyip koydum eşyalarını."

Odadan çıkarken arkasından bakakaldım. Yatağıma baktığımda yatağım kusursuz bir şekilde örtülmüş ve üzerinde tek bir kırışıklık olmayan kıyafetlerime baktım. Kız her şeyimi düşünmüştü.

Hızlı bir şekilde giyinip aynaya baktığımda yüzümdeki şişlikler ve morlar akşama göre çok daha iyiydi. Aşağı kata indiğimde herkes uyanmış Asya ve Uzel yemek hazırlıyorlardı.

"Naptınız iyi uyudunuz mu?"

"Abi valla bu halimizle iyi ki eve gitmedik. Yoksa evdekiler bizi kıtır kıtır keserdi."

"Kanka valla evdekinden daha rahattım ben. "

"İyi iyi şimdi yemek yeriz sonra benim odama gider prova alırız. Bide aklıma bi kaç öneri geldi."

"Nedir kanka?"

"Kanka bizim grubun bi ismi varmı?"

"Yo düşünmedik valla abi."

"İlk önce isim bulmalıyız. Sonra sahneye çıkarken giriş yapmalıyız. Yani giriş introsu gibi bişi ilk şarkıyı çalarken önce sahneye artistlik bi girişimizin olması lazım. Sonra sahneye sahne kıyafetlerimizle çıkmalıyız."

Sahte YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin