#12# Sahil

39 4 0
                                    

Not:  Bu bölümde, diğer bölümlere nazaran daha fazla küfür ve cinsellik kullandım. Rahatsız olanlar okumayabilirler.

"Ben kanserim."

Duyduğum andan itibaren başımdan kaynar sular dökülmüştü.

"Nasıl yani? Anlamadım."

"Bundan 1 hafta önce göğüslerim alındı. Şuan göğsümde bandaj takılı. O yüzden sana o soruyu sormuştum."

Bunları söylerken ağlıyordu. Sırtına dokundum ve ona yaklaştım.

"Böylece kalbine daha yakınım."

"Beni böyle eksiğim. Ben artık kız değilim. Bu yüzden elini durdurdum. Sana söylemeyi düşünmüyordum. "

"Neden ki? Biz artık sevgili değil miyiz?"

"Evette ne biliyim işte."

Kafasını göğsüme yaslayıp
"Ama bir kaç hafta sonra kendi göğüslerimi ameliyatla geri takabilirlermiş."

"Ne güzel işte sadece bir kaç haftan kalmış. Ben dizimden ameliyat olduğum zaman 6 ay değneklerle yürümüştüm. Basketbol takımımdan atılmıştım. Hemde liderken."

"Baya bir üzücü olmalıdır."

"Evet baya bir zorluk çekmiştim. Psikoloğa tekrardan gitmem gerekmişti. Falan filan."

"Neden daha önce gittin?"

"Ya maziyi açmaya gerek yok şimdi. Ne güzel sohbet ediyoruz şurda."

"Lütfen bilmek istiyorum."

"Madem sordun söyliyim. Annemin öldüğünü biliyorsun. Ama ne şekilde ve neden öldüğünü anlatmadım. Babam beni ve anneme şiddet gösterirdi. Neden bilmiyorum ama benden nefret ederdi. Her zaman uslu bir çocuk oldum. Normalde hiperaktif bir çocuğum sırf babam dövmesin diye benim için çok zor olan hiç bir şey yapmadan odamdan çıkmamıştım. Bir gün anneme bir şey söylemek için odasına gittiğimde tavanda asılı bir şekilde görmüştüm. Ondan sonra zaten ilaç kullanmaya başladım."

"Üzüldüm. "

"Amaan boşver işte. Geçmiş gitmiş. Bugün hakkında ne düşünüyorsun?"

"Hayatımda bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyorum. Sence saçlarım güzel mi?"

"Evet güzeller. Bak sende en çekici bulduğum yereler birinci saçların ikinci gözlerin üçüncü belin."

"Belim mi?"

"Evet belin. İncecik orayı sıkasım var."

"Benim sende bulduğum en çekici yerlerin birincisi saçların ikincisi gözlerin üçüncüsü dudakların dördüncüsü ise göğsün."

"Artık uyuyalım mı?"

"Ama ben seni uyurken seyredecektim daha."

"Sen beni uyurken izlemek ? Bunu yapamazsın çünkü ilk ben izliycem."

"Ya ama haksızlık."

"Hadi uyu artık."
Diyip başını göğsüme koydu. Bende başından öpüp kafamı başının üstüne koydum. Uyumasından emin olana kadar bekledikten sonra bende uyuya kalmıştım.

Sabah dudaklarım Uzel'in dudaklarında uyandım. Biraz şaşırmıştım ama sonra gülmekten onu öpememiştim. Oda üzerimden kalkıp "Günaydın sevgilim."

Gülümseyerek üzerine gittim ve heceleyerek dudaklarından öptüm.

Yataktan kalkıp uyku sersemliğimle  sağa sola yalpalayarak yürüyordum. Bunu gören Uzel kahkahalarla bana gülüyordu. Saatten haberim yoktu ama gün yeni aydınlanmaya başlamıştı. Tuvaletimi yapıp kendimi koltuğa atmıştım. Uzel sırtıma tırnaklarıyla desen çizip oynuyordu

Sahte YaşamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin