Želé!

3.3K 272 119
                                    

Tony se v křesle válí smíchy, Natasha ho pozoruje, Steve má přeražený nos a všude po těle modřiny, Thorovi Bruce právě obmotává hlavu obvazem, Clint sedí a mne si kořen nosu a Fury, to neuvěříte, sedí naprosto šokovaný u baru se sklenkou alkoholu v ruce.

„Eh, ahoj všichni. Co se děje?"upřou se na mě pohledy všech v místnosti. Tonyho záchvat smíchu dosáhne takové úrovně, že už jen vydává pískavé zvuky a div nespadne z křesla. Fury do sebe obrátí celou sklenici a jde si nalít další. Nikdo se nemá k odpovědi.

„Hej! Tak řekne mi to někdo?" naléhám.

Tony spadne z křesla a vyrazil si dech. Bruce mu pomůže vstát a dál se věnuje zraněným. Tony už téměř v klidu dojde až ke mně a chytne mě kolem ramen.

„Milá zlatá, ty si nic nepamatuješ?" ptá se a má co dělat aby se nesmál.

„No, vypila jsem ty léky, přišel ke mně Steve a potom jsem zřejmě usnula a měla šílený sen," řeknu vše, co si pamatuju.

„To nebyl sen, ale halucinace," řekne a kousne se do tváře, aby se nezačal smát. Vykulím oči.

„Cože?!" vykřiknu.

„No, potom co si Steva kopla do jeho nádobíčka, jsi s ním pro jistotu ještě narazila do skříně, dále jsi s Thorem tancovala dešťový tanec a mlela nesmyslná slova, do rytmu písničky Skákal pes přes oves. Hned po tom co jsi ho sejmula budíkem, jsi potkala tady Clinta a ředitele Furyho.

Clinta jsi poslala na dobrodružnou cestu za drakem a Furyho si se pokusila sbalit. Neúspěšně mimochodem, ale neboj, jednou to možná vyjde,"vysvětlí mi. Fury ho propaluje pohledem.

„Prostě a jednoduše jsi knokautovala půlku Avengers. Plus si ještě všechny ohrožovala příborovým nožem, kterým jsi pořád mávala kolem sebe. Thor tě popsal jako velmi děsivou osobu. Máš štěstí, že jsi ještě nespustila zelený poplach, nebo sis neosedlala třeba Natashu. Jen mě mrzí, že já jsem u toho nebyl, mohla být sranda! Alespoň si to pustím ze záznamů," pak pustí mé rameno a s chichotem si jde sednout. Vše do sebe zapadá. Asi se budu muset někam zahrabat a už nevylezu.

„Já nevím co říct... Omlouvám se vám," sklopím hlavu.

„Všichni žijí, takže se zas tak moc neděje. Navíc jsi za to nemohla. Jen ten lék asi vyřadíme, nebudeme to víckrát riskovat," promluví Bruce.

„S tím souhlasím," řekne Thor. Omluvně se na něj usměju. Je mi jasné, že si to u nich budu muset nějak vyžehlit, i když mi to asi nedávají za vinu.

Postupně začíná většina Avengers odcházet, až v obývacím pokoji zůstanu jen já a Steve.

„Vážně jsem tě nazvala jednorožčíkem?" zeptám se a sednu si vedle něj.

„Už to tak bude. Jen by mě zajímalo, jak jsi mě viděla," zamyslí se.

„No, řekněme jen, že jsi byl velmi roztomilý a účelný. Bolí to hodně?" ukážu na jeho nos a modřiny. On se ke mně jen nakloní a políbí mě.

„Už ani tolik ne," směje se.

„Pořád jsi velmi roztomilý a účelný," zvedne obočí. Vypadá vtipně.

„Nechtěla bys...někdy...noo..."

„Nechtěl bych co?" chytnu ho za ruku.

„Nešla bys na večeři?" začne se červenat.
„Moc ráda," pohlédne na mě a věnuje mi jeden z těch jeho dokonalých úsměvů. Div se nad tím neroztaju. Poprvé v životě cítím k někomu něco tak silného.

Ovšem hlad, který momentálně cítím je taky dost silný.

„Promiň, já už půjdu, tak papa," řeknu a vlepím mu pusu na rozloučenou.

Dojdu do kuchyně a otevřu lednici. Wooow, fakt tu je želé? Červené želé? Vyndám ho pomalu na stůl, přinesu s žlici a pořádně jí do želé zanořím. Hned jak si naberu, pořádně to prozkoumám. Roztomile se to klepe a říká: „Sněz mě prosííím!" No kdo by odolal?

 Roztomile se to klepe a říká: „Sněz mě prosííím!" No kdo by odolal?

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„BAF!" ozve se mi za zády. Vyskočím leknutím a obsah lžičky letí někam daleko za mě.

Otočím se a vidím Natashu a kousek želé na společné fotce Avengers, co visí na stěně.

„No, tohle v plánu nebylo," řekne si pro sebe Tasha. Pokrčím rameny, pak to uklidím, teď jdu ale konečně ochutnat to želé.

„Pamatuješ si, jak jsme byli nakupovat ty šaty?" ptá se mě. S plnou pusou kývnu.

„Konečně najdou využití. Zanedlouho bude ta party pro tebe. Clint to pouze chce mít perfektní, takže vše plánují do detailů."

„Super!" už se nemůžu dočkat, až na sebe nandám ty perfektní šaty!

„To s Furym se ti fakt povedlo," uchechtává se.

„Radši mlč a přidej se," odpovím, dojdu jí pro lžíci a posunu želé blíž k ní. Pokrčí ramena a už se cpe želé se mnou.

Menší vysvětlení jak to s tím jednorožcem, rytířem, elfem, trpaslíkem a vším okolo vlastně bylo. :D

Doufám, že se kapitola líbí, nebudu se tu rozkecávat. Mějte se:33

Vaše Anet

Avengers: RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat