Těžký den

3.1K 235 0
                                    

„Clinte! Makej!" nervózně podupávám pravou nohou a kontroluji okolí. Clint tiše přiběhne až ke mně. V rukou má napnutý luk, připravený použít.

Opatrně vlezeme bočním vchodem do skladiště a potichu zaujmeme předem domluvená stanoviště. Nyní už i já v rukou svírám luk a jen čekám, až bude Clint na svém strategickém místě.

Zatím sleduji, jak si dva gangy domlouvají nějaké své kšefty.

„Je to prvotřídní zboží. Lepší neseženete," povídá dobře vypadající muž. Není mu více jak třicet, má tmavé vlasy, ostře řezané rysy, především lícní kosti a vsadím se, že nemá více jak 2% tuku v těle.

„Jak to hodláte zaručit?" říká boss druhého gangu, toho znám, párkrát už jsme mu překazili jeho obchody. Pokud si to správně pamatuji, jmenuje se Stuart.

„Přiveďte ho!" zařve ten první a za ním se ze stínu vynoří dva muži v černém, vedoucí mezi sebou někoho, kdo je snad ještě svalnatější než muž co ho nechal povolat. Je oděn do... no, nevím, jak to nazvat. Vypadá to jako gladiátorský oblek, ale mnohem modernější. Swordsman nám nic extra o tomto úkolu neřekl, jen že si tu bude někdo předávat peníze, které jsou naším cílem.

„Zvol si svého nejsilnějšího muže," pobídne náš kupec. Stuart kývne na muže po jeho pravici.

Ten se postaví proti „gladiátorovi".

„Můžeš," dá mu rozkaz kupec. Jeho protivník si pomalu ani nestihne uvědomit co se děje a už leží na zemi v bezvědomí. Ten týpek ho složil během dvou vteřin! Jak je to možné?! Stuart si okamžitě nechá přinést kufřík s penězi.

Tohle se mi nezdá, chci upozornit Clinta a akci ukončit, ale jelikož se náš signál – kufřík, už oblevil, nestihla jsem to. Zakleju a jdu pomoct Clintovi v našem původním plánu.

„Všichni stát!" zařvu hrubým hlasem.

„Polož to na zem a kopni ke mně!" přidá se Clint. Stuart se už chystá položit kufřík, když v tom se ozve obchodník.

„Počkej chvíli," řekne naprosto v klidu. Za Clintem se objeví pět chlapů, a než je stihne vyřídit, leží na zemi.

„Clinte!" rozběhnu se za ním. Dostanu ale od gladiátora ránu do hlavy, až se mi zatemní před očima a klesám k zemi.

---

„Znovu!" zařve Noel, obchodník. Vyčerpaně vstanu a připravuji se na další souboj. Můj protivník, Shadow jde k zemi.

„Znovu!" křičí snad už po padesáté. Po dalších deseti soubojích nezvládám ani držet rovnováhu a spadnu.

„Vstaň!" už ho nevnímám. Do mého zorného pole se dostane Clint. Je asi padesát metrů ode mě, skoro na druhé straně tréninkové haly. Už skoro měsíc jsem s ním neprohodila více jak pár vět. Nedovolí nám to. Stále jen trénujeme, cvičíme, posilujeme, bojujeme,... Ale to je ještě dobré. Pondělky. Jak já nesnáším pondělky. Všechny ty hadičky a jehly ve mně.

Prý je to příprava na poslední fázi. Nikdo neví co poslední fáze je. Nevím, na jakém principu to funguje, ale rozhodně z nás chtějí udělat něco jako supervojáky. Zabíjecí stroje bez citů a možnosti vlastní volby a názoru.

Clint je nezlomný, ale já už to téměř nedávám. Už nemám energii se bránit. V tom ucítím, jak mi kůži propichuje jehla. Ne! Adrenalin už ne...

„A TEĎ ZNOVU!" řve Noel, co mu plíce stačí. Otrocky se zvedám a pokračuji v zápasení.

---

„Theo? Prober se," mluví na mě Bruce. Vstanu z lehátka v jeho laboratoři a setřu si pot z čela.

„Můžu začít?" řeknu, když vidím nachystanou kameru.

„Můžeš," kývne a já vyprávím.

..

Jen co vypadnu z laborky, jdu do posilovny, vybít to ze sebe. Mlátím do boxovacího pytle hlava nehlava. To je zase den.

Přemýšlím o tom, co všechno si Clint musel vytrpět. Vědět že už se vzdávám... Nemám ani odvahu o tom s ním mluvit. Možná až budu vědět víc.

Selhala jsem. Nebyla jsem dost silná. Nezasloužím si to, co teď mám. Udeřím tak silně, že pytel se vyhákne a odletí pár metrů ode mne. Sklopím hlavu, posadím se a přitáhnu si k sobě kolena. Nevím jak dlouho tak sedím.

„Těžký den?" ozve s Natasha ode dveří.

„Ani nevíš jak," zamumlám a zvednu hlavu. Dojde si sednout ke mně.

„Nezapomeň, že my tu pro tebe vždy budeme," pohladí mi záda.

„Děkuju," řeknu, a myslím to zcela upřímně.

Achoj:3

Je tu další část! Snad se líbí♥ 

Na obrázku máte Noela:O

Zanedlouho tu bude 6 tisíc přečtení! Wow! Omlouvám se, že nevydávám moc často, vůbec to nestíhám... Nicméně, pokud máte rádi fantasy, přečtěte si knížku mého kamaráda (thebergi) a to - Thor: The search for life:3 Věřte mi, ten kluk má talent:D

Nebudu už zdržovat, mějte se blaze přátelé:33

Vaše Anet♥ 

Avengers: RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat