Ano, je to tady, konec.
Já vím, nebyla bych to já, abych opět nepřidala i tu poslední kapitolu takto pozdě, ale to mi zřejmě zůstane už na pořád. :D
Nicméně každý kdo něco píše, nebo již dopsal, pochopí, jak silný vztah může mít autor se svou postavou, takže to loučení není lehké ani pro mě.
Ale dost okecávání, tady máte zhruba 1000 slov jen pro vás♥
*Pohled Steva*
Probudí mě obrovská rána. Slepě zamžourám a snažím se zaostřit v ostrém světle.
„Promiň, já nechtěl!"
Thor, je to jasné. Zvedal shozenou kapačku a postavil ji na své místo vedle mého lůžka.
Zhluboka se nadechnu a urovnám si v hlavě myšlenky.
„Kde je Thea a Nat? A co ostatní?" nakrčím obočí a čekám na Thorovu odpověď.
„Jak se to vezme..."
„Chci je vidět," řeknu okamžitě a vstávám z lůžka. Vytrhám ze sebe všechny hadičky a svižně kráčím chodbou. Cítím všechny pohmožděniny a rány, ale na sebelítost bude čas jindy.
U automatu na kafe potkám Tonyho. Zápasí s mincí, kterou mu automat už několikrát vrátil.
„Tony!" otočí se na mě a vykulí oči.
„Kde jsou všichni?" nic neříkaje mi ukáže na chodbu za ním. Začnu kulhat dál k cíli, když konečně něco řekne.
„Počkej! Thor tu babu přizabil. Leží na psychiatrickém oddělení a má sežehlý vlasy, měl bys to vidět, je to fakt vtipný," začne se uculovat, ale když si všimne mého výrazu, pokračuje „Romanovová ztratila asi litr krve, ale už je při vědomí a zvládá to dobře. Je to taky Ruska, má tuhý kořínek. A Thea... To se blbě popisuje."
„Co s ní je?"
„Pojď raději se mnou."
Přemítám nad mými posledními vzpomínkami a nad tím, co vše se Thee stalo. Náhle mě z mého zamyšlení vytrhne Thorův kašel. Otočím se a vidím ho, jak se šine za námi a před sebou tlačí nemocniční vozíček.
„Co to má znamenat?" zeptám se.
„Noo, to je pro tebe. Myslel jsem, že bys-"
„Jsem v pohodě, jasné?" přeruším ho.
„Tys nikdy nebyl v pohodě starouši," vloží se do rozhovoru Tony.
„Hele můžeme prostě přestat tlachat a začít něco dělat? Pane bože! Vy dva –" zaseknu se.
„Vy dva se mě snažíte zdržet, že ano?"
„Co? Ne! Jen... Jen se uklidni a sedni si na ten vozík, jsi zraněný. Dovezeme tě k ní, fajn?" rupou nervy Tonymu.
Vím, že to nemá cenu, Thor mi vozíčkem podkosí nohy a já do něj spadnu. Jestli jsem se někdy cítil na svůj skutečný věk, tak právě teď. Ďedula s depresí na kolečkách s fešnými ošetřovateli... Kam jsem se to jenom dostal.
„Jsme tady," oznámí mi a vyklopí mě, takže čelně narazím na dveře, za kterými se ozve pisklavý křik. Zděšeně vpadnu dovnitř, mezitím se ale výskot změnil v smích. Na křesle sedí Bruce s Clint, Thea leží na břiše na lůžku u okna, na druhém se povaluje Natasha a vlasy má stáhnuté gumičkou do culíku vysoko na hlavě, skoro až u čela, a zběsile jím točí. Vůbec nechápu co se děje.
„Steve! Já nevím čím začít! Hrozně moc se omlouvám. Chápu, když mi to nebudeš moc odpustit, ale –"
„Mlč už," zasměju se a jdu jí obejmout.
„Hrozně jsi mi chyběla, tohle už nikdy nedělej," zavřel jsem oči a užíval si její přítomnost.
„Slibuji,"přitká.
„Vy dva jste vážně vtipní. Jinak Steve? Pěkný zadek," ozve se Nat.
Vzpřímím se a přemýšlím nad tím, co právě řekla.
„Chtěl jsem ti to říct, ale už tak jsi vypadal dost vystresovaně," houkne Stark ode dveří.
Mám na sobě nemocniční košili, která je prakticky bez zadní části, takže všichni mají přímý výhled na můj zadek.
„To byl ten důvod, proč jste mě tak zdržovali?"
„Jeden z nich..." pokrčí rameny a hodí po mě kalhoty abych se mohl obléct, poté se otočím zpět na Theu.
„Něco ti musím ukázat. Olivia tak trochu usekla část mě a no, na normální transplantaci nebyl čas, tak se o to společně postarali Tony a Bruce. Šlo by to dát pryč, ale má to styl a prý by šlo udělat i pár vychytávek a tak," vyklopí ze sebe prakticky na jeden nádech a prudce se nadechne, otočí a vyhrne si její nemocniční košili. Vystrčí na mě její zadek v kraťasech.
Její zadek.
Její kovový zadek.
Její kovový zadek... V kraťasech.
„Co na to říkáš? Super ne? Přemýšlela jsem, že by mi tam mohli namontovat malé dělo nebo tak. Představ si, jak na někoho střílím zadkem!" Začne se smát a Clint se plácne do čela. Máme to s ní těžké.
„Je to noo, nápadité. Připomíná mi to jednoho mého starého přítele."
„Ještě si na to zvykám, ale má to výhody. Třeba že už nikdy nebudu mít zdřevěnělý zadek z dlouhého sezení, nebo už na zadek nikdy nemusím cvičit a taky si s ním můžu prorážet cestu na přeplněných místech," vypadá nadšeně. Hrozně se mi po ní stýskalo.
„Theo, cestu sis zadkem prorážela už od mala," podotkne Clint a Thea zrudne.
„Pojďme se bavit o něčem jiném. Musím tě představit Boně a Jimmymu, ostatní je už znají. Jsou to mí kamarádi. Díky nim jsem já a většina ostatních, co se mnou přišli ještě na živu. Tedy s Tonyho pomocí samozřejmě. Pojď," obejde mě a uhání pryč. Thor s Clintem mezitím na vozík naloží Nat a všichni jí následujeme.
„Bona je vážně skvělá, navíc děsně sexy. Docela si rozumíme," prohodí jen tak mimochodem Tony. Jen se usměji a jdu vstříc novým přátelům.
*Pohled They*
Je fajn být zase zpátky ve své kůži (a kovu) a se svými milovanými. Vypadá to, že Boně i Jimmymu se Steve líbí. Zanechám všechny o samotě, aby si popovídali, a já jdu navštívit Olivii.
Leží připoutaná na lůžku a na hlavě má jen pár ohořelých vlasů.
„Co tu chceš?" zavrčí.
„Promluvit si."
„Není o čem mluvit. Zhatila jsi mé plány. Mohla jsem žít krásný a spokojený život!"
„Nevíš, co říkáš. Nemůžeš žít svůj život na úkor druhých. Charles by to tak nechtěl. Jsem si jistá, že tě miloval a vidět, co jsi udělala, by ho zlomilo."
„Udělala jsem to pro něj. A ty nemůžeš vědět, co by chtěl nebo nechtěl."
„Máš pravdu, ale řekni mi upřímně, byla bys po vykonání pomsty skutečně šťastná? Usadila by ses a užívala si každý den svého života? Sama víš, že ne. Stouplo ti to do hlavy, už to nejsi ty. Snad ti tu pomohou a jednou budeš mít to co já."
Otočím se a odcházím. Něco si nespokojeně mumlá, ale já řekla to, co jsem chtěla, aby zaznělo. Nyní je čas na to, být doopravdy šťastná.
The End
Pevně doufám, že jsem vás nezklamala...
Takže adié vážení a pamatujte, i život s kovovým zadkem může stát zato, když budete věřit.
Vaše Anet♥
ČTEŠ
Avengers: Revenge
FanficDokončeno❤ Bez vzpomínek, bez rodiny, beze jména. Vzpomene si, jaká byla její minulost a vybere si správně svou budoucnost? Sledujte příběh dívky, která se rve jako tygr... A je trochu cvaklá... Úspěchy: #12 v kategorii Fan Fikce (nejlepší, co jse...