*Ve Stark Tower*
Thea je pryč už poměrně dlouhou dobu, každý se s tím vyrovnává jinak. Někdo lépe, někdo hůře. Stalo se nepsaným pravidlem její jméno nezmiňovat. Slehla se po ní zem Fury má dokonce plán, že dokud se neobjeví během následujících šesti měsíců, bude pro S.H.I.E.L.D. mrtvou osobou a uspořádá se formální pohřeb.
O tom samozřejmě nikdo nechce ani slyšet, ale všichni ví, že pravděpodobnost, že by přežila někde se Zumarem a lidmi jemu podobným se nikomu nezdá příliš velká. Ač má Thea tuhý kořínek, není neprůstřelná.
Clint si nabral spoustu misí, jen aby měl co nejméně času na přemýšlení. Po jeho vzoru to udělali i Natasha a Steve. Tony ve své dílně vytváří desítky obleků, Bruce pracuje na nějakých tajných projektech S.H.I.E.L.D.u a Thor je na Asgardu a řeší neurčité problémy s jeho bratrem.
Nikdo z nich netuší, co se chystá. Thein měsíc se již blíží ke konci a budou následovat velké věci. Tak je to alespoň v plánu.
*Thein pohled*
„Vidíš ten bicák?" ukážu Jimmymu zatnutý sval. Během uplynulého měsíce se z nás stala super dvojka. Nikdy nebudu schopná mu odčinit tu bolest, co jsem mu způsobila a dostatečně se mu omluvit, že on již není muž mého života, jak byl zvyklý, ale i on se s tím začíná vyrovnávat a to lépe, než bych si myslela.
Ale je to pochopitelné, měl dost času se s tím srovnat, když jsem tu nebyla.
„Samozřejmě, je ohromný," dloubne mě posměšně do žeber.
„Za jak dlouho přijde Olivie?" přejdu na vážnější téma.
„Heh, kdybych to věděl... Vždy se nejednou objeví, je to děsivé," podrbe se na zátylku.
„JE TU PANÍ O!" vletí do místnosti Bona.
„Já to říkal," podotkne Jimmy za pochodu. Hluboce se nadechnu, svážu vlasy do culíku a následuju ty dva do tělocvičny.
„Brý den," prohodím ledabyle, jo, provokace, to je moje.
„Zdravím. Doufám, že jsi udělala pořádný pokrok. Pokud se mi bude líbit, co uvidím, dostaneš misi. Pokud ne... Nechtěj vědět, co se stane," pronese tajemně. Začnu přemýšlet, proč nosí tu její masku. Má to působit nadřazeně? Na mě to působí spíš tak, že zamrzla v pubertě. Nebo má jen nějaké znaménko. A nebo je prostě jen švihlá. Asi jo, to by mohlo být ono.
Vrátím se myšlenkami zpět do přítomnosti. Prokřupu si klouby a pohledem zabloudím k Boně a Jimmymu. Oba se na mě povzbudivě dívají a Bona ukazuje zaťaté pěsti. Olíznu si rty a promluvím.
„Jsem připravená."
„To nech posoudit mě," odpoví Olivie a vyšle směrem ke mně desítky mužů a žen. Pokud to zvládnu, mohla bych zachránit New York a možná celý svět, kdo ví co všechno má ta ženská v plánu.
Celou dobu jsem se řídila pravidel, že pokud chceš být lvem, musíš trénovat se lvy. Je na čase ukázat tu lvici ve mně.
Dámy a pánové, pánové a dámy,
Blížíme se konci tohoto příběhu. Mám pro vás připravené finále, na které se na jednu stranu nesmírně těším a na druhou si nedokážu představit svůj život bez They.
Každý kdo něco psal, určitě ten pocit zná. Nicméně budu konečně schopná se plně věnovat své druhé fanfikci, The Funny enemy a možná pár jednodílovkám, či tak, uvidíme, jaký se mnou má osud plány. A pokud to někdo dočetl až sem (tleskám vám:D), tak se vás chci zeptat, líbí se vám směr, kterým se Thea a její svět ubírá? Nebo máte nějaký názor či dotaz? Určitě pište do komentářů, každá zpráva mě potěší♥ Nebudu to protahovat, jdu psát další kapitolu, tak papa a pevné nervy ve škole,
Vaše Anet♥
ČTEŠ
Avengers: Revenge
FanfictionDokončeno❤ Bez vzpomínek, bez rodiny, beze jména. Vzpomene si, jaká byla její minulost a vybere si správně svou budoucnost? Sledujte příběh dívky, která se rve jako tygr... A je trochu cvaklá... Úspěchy: #12 v kategorii Fan Fikce (nejlepší, co jse...