Nová éra

1.7K 158 20
                                    

*Pohled Steva*

Stále nevím, jestli se mi to náhodou jen nezdá. Je tu, živá a zdravá. Ale se zbraní v ruce a armádou za zadkem.

Za poslední půlhodinu sem dorazilo spoustu dalších lidí, vrtulníků, stíhaček a kdo ví čeho ještě. Nikdo z nich ale očividně není na naší straně.

„Bude to práce jako každá jiná, jen je tam někdo, koho známe, takže protentokrát opatrně," řekne Natasha, která snad jako jediná zachovala klid. Thor je zatím bůh ví kde (doslova), Bruce spolu s ním, Clint propadá depresi a chce jít za Theou, ostatně jako my všichni a Tony? Tony se stále snaží zjistit, kdo to sakra je. (Sakra řekl on, ne já)

„Tak fajn, jdeme na to. Cap a Nat si vezmou obranu dole, Clinte? Najdi si nějaké strategické místo a dělej, co umíš a já se postarám o tu jejich parádu ve vzduchu," rozdá rozkazy Tony.

„Pořád je tu možnost, že přišli v míru..."snaží se vzdorovat Clint.

„Jaká je pravděpodobnost, že bys na mírovou schůzku přijel s obrovskou armádou a nejmodernějšími zbraněmi, které nás už mají půl hodiny zaměřené?" utne ho Tony poněkud rozpačitěji.

„Tak proč stále neútočí?" zeptá se Nat.

„To mi taky vrtá hlavou," souhlasí nakonec „Nezbývá než to zjistit. Všichni připravení?"

Nikdo samozřejmě připravený není, déle už ale čekat taky nemůžeme. Je čas vyrazit.

„Steve, jsi si jistý, že je to dobrý nápad? Přece jen nevypadají moc na to, že by si chtěli jen pokecat," odporuje Natasha mému plánu.

„Je tam Thea, prostě tam normálně přijedeme výtahem. Neútočili doteď, nebudou ani pak."

Ani já sám si tím už nejsem moc jistý, ale teď už to změnit nemůžu. Ve výtahu stojíme docela natěsnění, a ani relaxační hudba našemu klidu nepřispívá.

„Jarvisi? Pusť tam něco pořádného, na tohle nemám nervy," zakroutí hlavou Tony v obleku Iron Mana a z repráků se ozve Highway to hell od AC/DC. Tu měla ráda Thea...

Dveře výtahu se otevřou a všichni vyjdeme ven. Thea se na nás dívá upřeným pohledem. Je celá v černém a je ověnčená zbraněmi a zásobníky. Typické.

„Theo, zlato-"

„Mlč. Přišla jsem vám jen něco říct. Ranili jste mě. Roztrhali mé já na cáry a já to jen stěží zvládnu napravit. Byla jsem šťastná a volná, dokud jsi se ty, Steve Rogersi, neobjevil v mém světě a celý ho zničil jako domeček z karet.

Vnutili jste se do mého života, já se o to ani jednou neprosila.

Koukám, že nejste kompletní, ti dva nudní zbabělci a šílenci raději zůstali doma pod peřinou, že? Jsou to nuly.

Ty!" ukáže na Natashu, která se snaží skrýt zděšení.

„Snažila ses předstírat, že jsi moje kamarádka. Jak by někdo jako ty mohl mít kamarády? Jsi stroj vycvičený k zabíjení, co se snaží sám sobě nalhat, že stále má šanci zapadnout do společnosti, ale každému, kdo se ti pokusí dostat pod kůži, ublížíš. Tak to je, a nikdy to nezměníš.

Bratře, ty ses na mě vykašlal už tolikrát, že jsem to přestala počítat. Umřeli nám rodiče a ty ses staral jen o své vlastní zájmy a mě nechal na pospas samotě. Byla jsem ještě dítě a snášela to ještě hůř jak ty, ale očividně ses necítil, mít vůči mně nějaké závazky. Když mi vymazali paměť, nechal jsi mě v tom velkém světě opět samotnou. Zas a znova. Nikdo z Avengers, kromě Natashy, které to bylo asi jedno, nevěděl, že existuju, nesnažil ses mě najít. Nenalhávej mi opak, je to jako bys na mé srdce skákal stále z větší výšky a s větším nadšením.

Tony Stark, géniu, milionář, playboy, filantrop a největší zbabělec na světě. Nedokáže ze sebe vymáčknout ani pořádné vyznání lásky. Možná bych ti dala šanci, kdybys nebyl takový idiot. Nikdo s tebou ale stejně nezůstane. Jsi sobec a nezáleží ti na nikom jiném než na sobě, snažíš se ostatní přesvědčit o opaku, ale tvé srdce je jen plné zrcadel, ve kterých hledáš pouze obraz sám sebe, nic jiného. Tvůj život nemá smysl.

Sladký Steve Rogers, tebe jsem si nechala na konec. A víš proč? Jsi ze všech nejhorší. Milovala jsem tě, byla jsem poblázněná do falešné iluze dokonalého světa, který pro mě ale zůstane navždy zavřený. Nikdy bys nebyl schopen dostát svým slibům. Jsou to jen plané kecy, kterými jsi mě krmil. Ale teď už ne, teď jsem prozřela a nehodlám být hadrem, který si všichni přehazují. Tomu je konec.

Teď započne nová éra. Éra mě."

A je to tu lidičky!

Finále je čím dál tím blíž!

Jsem teď na horách, ale našla jsem si chvíli času, abych napsala a vydala další kapitolu, tak snnad se Vám líbí

Vaše Anet♥


Avengers: RevengeKde žijí příběhy. Začni objevovat