Neonlandia 2.

846 59 13
                                    


Tessék, közkívánatra itt a folytatás!
^-^

*Bill*Egész szép házat kaptam a sárga régióban, úgyhogy nincs okom panaszra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*Bill*
Egész szép házat kaptam a sárga régióban, úgyhogy nincs okom panaszra. Ám mivel én is neonlandiai lettem, még jobban hiányzik nekem Dipper.
Fogalmam sincs, hogyan juthatnék ismét a közelébe... De nem fogom csak így feladni!
Eszembe jut a vaskos papírköteg. Felkapom, és gyorsan átnyálazom.
Szerencsére kaptam egy Alaptörvények könyvecskét is. Talán ebben találok valamit...

*Dipper*
A tanácsnokom újabb fejmosással köszönt.
-Ennél rosszabb ötletet még nem hallottam! - akad ki.
-Szép jó reggelt magának is! - köszöntöm kedélyesen.
Csak a szemét forgatja.
-Nem kellett volna hagyni azt a felszínit letelepedni! Pláne nem kellett volna házat is adni neki!
-Ne kiabálj már! - mondom ásítva - Megölte a sárkányt, megérdemli.
-De... - kötne bele ismét, de belé fojtom a szót.
-Semmi de! Így legalább nem leplezi le Neonlandiát.
Azt hiszem, ez eléggé meggyőzte. Elégedetten dőlök hátra.
-Mégis milyen problémát okozhatna nekünk?
És mint egy végszóra, két narancs ront be az ajtón.
-Dipper herceg! Ez a sárga birtokháborítást követett el! - jelenti be, a lefogott alak felé biccentve - Átment a szomszédjához, és az ottani asztalhoz ült le reggelizni.
Igyekszem visszatartani a nevetést, de nem nagyon megy, és prüszkölni kezdek. A tanácsnok szigorúan néz rám.
-Én megmondtam... - motyogja.
Mosolyogva intem le.
-Engedjétek el, fiúk. - utasítom őket, majd Billhez címzem a többit - Nyilván olvastad a törvényeinket... én azonban nem szándékozok több időt tölteni veled a kelleténél, úgyhogy...
A tanácsnokra nézek.
-Ezentúl csak azzal nyaggassatok, amire rábólintok. - adom ki - Ami pedig Billt illeti... mentességet kap. Kivételesen.
A tanácsnok és a két őr rosszallóan néz rám, egyértelműen nem tetszik nekik a döntésem.
Hát... leszarom.
-Viszont hogy legyen valami büntetés is... - kezdem elgondolkodva -...egész nap figyelje őt valaki.
Azt hiszem, ezzel egyetért a tanácsnok is.
Mikor nem moccannak, felvonom a szemöldököm, mire észbe kapnak, és kisietnek a teremből.

*Bill*
Hazavisznek, belöknek a házba, majd rámcseszik az ajtót.
Remek. Akkor már csak az az egy esélyem maradt, hogy betörök a palotába.
Mert ha valami nagy dolgot tennék Neonlandiáért, fix, hogy Dipper nem jelenne meg a kitüntetésemen.
És ekkor eszembe jut, miért is vagyok itt.
Ugyan minek küzdjek a kölyökért, mikor biztos siker vár rám a felszínen?
Felkapom a vaskos papírköteget, és a kukába vágom. Ideje a lényeggel foglalkozni!
Szerencsére a cuccaimat is ide hozták, miután elfogtak és elengedtek. Előkeresem a táskámból a jegyzeteket - direkt le van mind laminálva, nehogy a vízben elázzanak -, és átfutom őket.
A házban találok neonlandiai papírt is, ami vízálló. Felírok magamnak egy-két dolgot. Azt hiszem, a barlangfalnál kellene kezdenem.
Csak azt nem tudom, hogy lefejthetek-e belőle egy darabkát anélkül, hogy megzavarnám a neonlandiai természetet...

*Dipper*
Nem marad sok időm bármit is kezdeni, hamarosan újra berángatják hozzám Billt.
Sóhajtva masszírozni kezdem a halántékomat.
A rohadt életbe már az egésszel!
-Már megint mi van?! - mordulok fel.
Az egyik narancs elveszi Bill táskáját, és kiborítja a tartalmát.
-Kövek. - nézek rájuk unottan - Komolyan behoztátok azért, mert megtöltötte a táskáját kövekkel.
A tanácsnok szerencsére most nincs itt.
-Elmehettek. - intek a két idiótának.
-De herceg, ezek itt... - kezdené az egyik, de felcsattanok.
-Azt mondtam, elmehettek!
Azt hiszem, kissé megrémülnek, mert kispuriznak a teremből. Kettesben maradunk Billel.

*Bill*
Felnézek a trónon ülő Dipperre, és meglátom rajta a fáradtságot.
A szemei nem csillognak, úgy néz rám, mintha elszállt volna belőle az élet. Fogalmam sincs, mi van ezzel a kölyökkel. Egyszerűen nem értem, mit miért tesz.
Hírtelen benyit a tanácsos, mire összerezzen. Érdeklődve figyelem őket. Ahogy egymással beszélgetnek, az... furcsa. Mintha a tanácsnok megfélemlítené Dippert.
Pedig általában ő szokta elhallgattatni a tanácsost...
A tanácsnok felém kapja a fejét, mire kiráz a hideg. Ezzel a pasassal valami nem stimmel.
Egy pillanatra azon kezdek gondolkodni, hogy hagyok mindent, és visszamegyek a felszínre a tanulmányok nélkül.
De... miért tennék én ilyet?
És ekkor leesik. Ez a fickó manipulálja Dippert!
A szemei is furcsa színűek, az egyik lila, a másik rózsaszínt.
Késztetést érzek rá, hogy kinyírjam. Nekirontok, de megállít, kezét a mellkasomra téve.
-Őrség! Ez a betolakodó ártani próbált a hercegnek! - üvölti teli torokból.
Beront pár őr, Dipper tétlenül nézi, ahogy elfognak.
-Végezzétek ki a betolakodót! - adja ki a parancsot a tanácsos.
-Bocs, hogy beleszólok, de nem a herceg parancsol nektek? - nézek hol az egyik, hol a másik őrre.
Megtorpannak.
-Vigyétek már, ti szerencsétlenek! - csattan fel a tanácsos ismét.
Nem hallgatnak rá, Dipperhez fordulunk. Dipper kábán néz felénk, majd találkozik a tekintetünk. Lehunyja egy pillanatra a szemét, majd mikor kinyitja, megpillantom benne azt a kis fényt.
Halványan elmosolyodok, amit alig észrevehetően viszonoz.
-Zárjátok tömlöcbe! Majd később kitalálom, mi legyen vele. - szólal meg végül.
Hitetlenül nézek rá. Csalódtam benne.

*Dipper*
Amint az őrök távoznak Billel, félve sandítok a tanácsnokra.
-Ugye tudod, hogy mi jár ezért? - kérdi kisérteties nyugodtsággal.
Eszembe jut Bill tekintete, mikor rájött a dologra. Ez elég erőt ad nekem.
-Nem, mert elbocsátalak! - jelentem ki határozottan.
Azt hiszem, sikerült meglepnem.
-Te... te engem nem rúghatsz ki! Két évszázada vagyok az uralkodók fő tanácsadója!
Gúnyosan elmosolyodok.
-Látszik, milyen remek munkát végeztél. A négy régió még mindig utálja egymást, és elszeparálódva élnek. Miért ne lehetne egy zöld és egy narancs egymás szomszédja? Mitől különböznek egymástól? Semmiben!
Visszatér a két őr. Remek.
-Őrök! Zárjátok be a tanácsost, Neonlandia árulásának vádjával! Holnap este pedig lefejezés várja.
A két őr megszeppenve lát neki a parancsom teljesítésének. A tanácsos üvöltözni és rúgkapálni kezd, de a két őr túl erős.
Amint távoznak, felpattanok, és megkeresem Billt. Azokat, akiket kivégzésre ítélnek, a föld alá viszik. Bill a palotához épített börtönben van.
Lerohanok a lépcsőn, és lélekszakadva sprintelek Bill cellájához.
-Bill! - szólongatom, mikor a megfelelő cellához érek.
Bill konkrétan rám veti magát a sötétből. A rácsokba kapaszkodik.
-Dipper!
Elmosolyodok.
-Nincs semmi baj. Elintéztem a tanácsost. Holnap fejét veszik. Gyere, kiengedlek!
Amint kattan a zár, kivágja az ajtót, és rám veti magát.
-Ugye nem bántott téged? - kérdi aggódva.
Zavartan elnevetem magam.
-Nem. Semmi bajom.
Azt azonban nem kell tudnia, hogy ő adott elég erőt.
Hírtelen megérzem magamon Bill ajkait. Gondolkodás nélkül visszacsókolom. Szorosan magához húz, én pedig elolvadok a karjai közt.
Az övé vagyok. És ez így van jól.

~Pár hónappal később~

*Bill*
Az elmúlt hetekben költöztem be végleg a palotába, Dipper mellé.
Érdekes, hogy a neonlandiaiak nem csinálnak nagy ügyet abból, ha valaki meleg. Ennek ellenére nem olyan gyakori, mint a felszínen.
A tanácsos lefejezését követően Dipper rengeteg új törvényt adott ki, vagy éppen régieket szűntetett be.
A négy régió keveredhetett, nem kellett egyenruhákban járni mindenhova, és megszűnt a kijárási tilalom éjszaka. Viszont én vagyok az utolsó felszíni, aki maradhat.
Élvezem Dipper herceg melletti kiváltságos életem. Még akkor is, hogyha konkrétan a kölyök tart el.
Mindent megbeszéltünk, a vitát, a fenyegetéseket... mindent. Boldogok vagyunk együtt, és szeretjük egymást.
Hamarosan bejelentjük az eljegyzést is.
És hivatalosan is én leszek Dipper új tanácsadója. Ha tetszik Neonlandiának, ha nem!

Huh... kész. Vége(m).
Ez is összecsapott lett ><" Sajna az írástudásom megsértődött, és elhagyott. Ráadásul nem úgy fest, mintha hamarosan vissza akarna hozzám térni...
Mindegy, azért igyekszem a tőlem telhető legjobban írni.
A kövi fejezettel pedig nagyon sieteeek ><

Billdip sztorik [HUN]Where stories live. Discover now