Halvány lila gőzöm sincs, hogy honnan jött ez az ötlet... XD
Free!Dipper X Bill
(Aki nem tudná: a Free! egy anime, amiben egy csapat nagyon izmos srác úszóklubot alapít - nem erről szól, de kb. ez az alapja)
Szóval Dipper egy úszóversenyen vesz részt, amire a barátja is elkíséri...*Dipper*
-Még mindig nem értem, hogy minek akarsz jönni. Nem lesz annyira izgalmas. - nézek rá egy pillanatra, majd előre fordulok, és figyelmemet ismét az útra összpontosítom.
-Mert szeretném látni a hihetetlenül dögös pasimat egy szál gatyában. - viccelődik.
Mosolyogva forgatom a szemem.
-Csak egy szavadba kerülne drágám, és akár teljesen meztelenül is láthatsz otthon. - válaszolom affektálva.
-De az nem ugyan az! Én azt akarom, hogy mindenki lássa a kidolgozott tested... aztán sírva fakadjanak, hogy az enyém vagy.
Nem tudok visszatartani egy mosolyt.
-Te megőrültél.
-Igen. Megőrülök érted! - sóhajtja.
Felnevetek, és ezúttal ő sem bírja magát visszafogni.
-Komolyan, még egy ilyen nyálas duma, és teszek róla, hogy megbánd, szépfiú!
Billre pillantok, aki fülig érő szájjal vigyorog.
-Büntess csak meg! Tudod, hogy szeretem, ha ostorral csapkodod a...
-Fogd már be! - szakítom félbe röhögve.
Amint leparkolok, Bill megragadja a táskáját, és kipattan.
Ötletem sincs, mi lehet abban a táskában. Én vagyok az, akinek ma át kell öltöznie a verseny miatt, nem ő.
De mikor rákérdeztem, azt válaszolta, hogy "meglepi".
Komótosan kiszállok én is, és előveszem az úszós cuccom a csomagtartóból.(...)
-A következő versenyzők: Elijah Evans, William Morgan, Dipper Pines és Brady Cooper. Megkérjük a felsoroltakat, hogy tíz perc múlva fáradjanak a medencéhez! - harsogja a bemondó.
Mély lélegzetet veszek, hogy lenyugtassam magam.
Felpillantok a nézőtérre, az elmúlt pár percben vagy ezredjére. De Bill nincs a helyén.
Remélem, nem esett valami baja annak az idiótának!
Lehunyom a szemem. Biztos jól van. Úgyhogy majd azért kell seggbe rúgnom, amiért nem képes előtolni a képét, ha már el akart jönni.
Mindegy. Majd a verseny után kiosztom.
Szép libasorban belépkednek a sulink pomponlányai, akik csak azért jöttek a mai versenyre, mert a focit lefújták. Ja, meg persze az izmos úszók miatt... Ám mikor belép az utolsó "szurkoló", félrenyelem a vizet, amit eddig kortyolgattam.
A mellettem ülő srác - azt hiszem, Morgan a vezetékneve - megütögeti a hátam. Így szerencsére nem fulladok meg.
-Minden oké?
-Ja, ja, persze. - válaszolom - És köszi.
Mosolyogva legyint.
-Amúgy az a pomponos, akit annyira bámulsz... a barátnőd?
Elnevetem magam.
-Úgy is mondhatjuk. - motyogom.
Értetlenül néz rám, de inkább szó nélkül hagyja.
Bill egyébként fantasztikusan néz ki, senki nem mondaná el róla, hogy fiú. A cipője, a szoknyája és a két pomponja sötétbarack - vagy inkább halvány piros -, a topja, valamint a térdzoknija pedig fehér, az előbbi színnel díszítve. Jó alakjának köszönhetően egy rövid hajú lánynak hihetném.
Fölállunk a padról, és a rajthoz sorakozunk.
Még egyszer Bill felé pillantok. A lányok most épp nem csinálnak semmit, csak tettetett izgalommal várják a jelzést, hogy ugorjunk be. Bill azonban engem figyel. Egyik formás lábát a magasba emeli. Tipikus "szűzlány" pózban ül, és rám kacsint.
(Mint a képen)
Ó, te jó ég! Remek! Egy kissebb merevedéssel kezdem a versenyt.
Ezért még kapni fog, ha hazaérünk!
Nem elég, hogy majdnem megfulladtam miatta, még el is tereli a gondolataimat...
Meghallom a jelet, és a vízbe ugrok.(A verseny után...)
-Basszus, az egész a te hibád! - morgom neki az öltözője ajtajának dőlve.
Egyértelműen nem a lányokkal öltözött. Úgyhogy mivel megvolt a "meglepi", megengedtem neki, hogy a mi öltözőnkbe jöjjön. Azt viszont nem tudja, hogy hátsó szándékaim vezérelnek.
Már csak ketten maradtunk - direkt akkor engedtem be, mikor már mindenki lelépett -, úgyhogy nyugodtan beszélgethetünk.
Felnéz rám, de csak mosolyog.
-Nem tehetek róla, ha erotikus gondolataid támadnak a látványomtól, és ezért nem nyersz! Különben is, a második hely se rossz.
Nem ez a bajom. És szerintem ezt ő is tudja.
Lehajolok hozzá, és összeérintem az orrunk hegyét.
-Még szép, hogy te tehetsz róla! - cukkolom vigyorogva - Úgyhogy nem hagyom, hogy átöltözz.
Döbbenten elhúzódik tőlem.
-Mi?
KAMU SEDANG MEMBACA
Billdip sztorik [HUN]
Fiksi PenggemarRengeteg rövid Billdip fanfiction, egybe fűzve. Ez vár rád. Hogy ez mit is takar? Bill és Dipper történeteit Gravity Falls-ban. Pontosabban főleg a szerelmi történeteiket. Mindegyik egyformának tűnhet, de... mind tartalmaz valamit, amitől az más les...