Arra gondoltam, hogy ha már az utolsó részben belekezdtem valamibe, illő lenne valamilyen módon lezárni :D
Szóval itt van egy kis bónusz, az előbbi részekhez! :3*Bill*
Remegés fut át rajta, ahogy elmegy. Te jó ég, mennyire aranyos!
Nem ez az első, hogy lefeküdtünk, holott nagyjából két hete vagyunk hivatalosan együtt. Mabel nagyon örült kettőnknek, a többi pedig nem érdekel. Csak a két bácsikájuk beleegyezésére van még szükségem.
Elengedem, hogy ismét a saját lábán álljon.
( Túl vannak a drágáim egy izgalmas fürdőszobai szexen :3 Tudod, mikor egyikőjük felemeli a másikat, és hátát a falnak támasztja :D )
-S-sajnálom... - lihegi - ...te megint nem...
Elmosolyodok. Imádom, hogy bár még új neki ez az egész, mégis odafigyel rám. Megcsókolom, és beletúrok a hajába.
-Megleszek, ne aggódj miattam! - nyugtatom meg.
-Megengeded, hogy... - kérdi, tekintete lejjebb vándorol a testemen.
Nagyot nyelek. Még sose csinált ilyesmit, de nem is várom el tőle. Annak ellenére, hogy minden álmom, hogy egyszer ő vegye át az irányítást.
Térdre ereszkedik előttem, amitől egy pillanatra még lélegezni is elfelejtek. Felnéz rám, az engedélyemre vár.*Dipper*
Ahogy előtte térdelek, ő pedig lenéz rám, alig láthatóan elvörösödik.
-Dipper... nem kell ezt tenned. - motyogja zavartan.
-Azért teszem, mert ezt szeretném. - nézek rá határozottan.
Holott belül egy cseppet sem érzem magam annak. Bár egy kicsit elönt a büszkeség, amiért csupán attól, hogy előtte térdelek, beindult.
Szelíden megcirógatja a fejem.
-Csak tedd azt, amit te is élveznél! - mondja rekedtes hangon.*Bill*
Mikor megérzem magamon az ajkait, nem tudok visszatartani egy halk nyögést. Azonnal megáll.
-F-folytasd... k-kérlek! - könyörgök neki.
Engedelmeskedik. Ahogy fokozza a tempót, egyre gyengébbnek érzem a lábaimat. Belemarkolok a hajába, és hagyom, hogy az élvezet elvegye az eszemet.
-Dipper... nem bírom... tovább... - nyögöm - Mindjárt...*Dipper*
Amint végzünk, megragadja a csuklómat, és felállít, hogy megcsókoljon. Magamhoz ölelem, és érzem a szíve sebes verését.
-Sikerült egyenlítenem? - kérdem, egy cseppet talán büszkébben, mint kellene.
-Azt hiszem, most én tartozok neked.
Elnevetem magam.
-Azért nem kell pátyolgatnod! Nem hiszem, hogy ennyire...
-Fantasztikus voltál! - szakít félbe - Tuti, hogy még sose csináltad?
Eláraszt az önbizalom.
-Mondtam, hogy nem. - forgatom a szemem - Rajtad kívül egy srác se érdekelt soha.
Enyhén elkerekedik a szeme. Szorosan magához ölel.
-Zuhanyozz velem! - kéri halkan.
Elmosolyodok.
-Ezer örömmel, Mr. Cipher!Azt elfelejtettem leírni a korábbi magyarázathoz, hogy eredetileg Bill akart fürdeni, csak Dipper rányitott, mikor már levetkőzött. Dipper pedig meglátva a meztelen Billt, nem tudta magát visszafogni, és megcsókolta. Csók közben pedig Dipper a kezeit Bill derekára tette, majd egyik keze lassan hátra vándorolt...
Hát csoda, hogy Bill egy fenékmarkolás után nem tudta magát visszafogni? 😁Ja, és amúgy mikor Bill a 2. rész végén azt mondja, hogy elintéz egy telefont, Mabelt hívja, aki meghallgatja a történteket, és azt tanácsolja, legyen egy kicsit távolságtaró, hogy Dipper hiányolja :D
VOCÊ ESTÁ LENDO
Billdip sztorik [HUN]
FanficRengeteg rövid Billdip fanfiction, egybe fűzve. Ez vár rád. Hogy ez mit is takar? Bill és Dipper történeteit Gravity Falls-ban. Pontosabban főleg a szerelmi történeteiket. Mindegyik egyformának tűnhet, de... mind tartalmaz valamit, amitől az más les...