Ez a negyedik, úgyhogy arra jutottam, hogy indítok egy új "könyvet", amiben a díjaimat kezelem.
Mert bármennyire is jól esik, hogy díjakkal bombáztok, nem szeretném ilyennel kitölteni ezt az X fejezetszámú sztorit (már tudom, hány fejezet lesz, és a szám nem fog változni, sőt, rengeteg vázlatom is van már). Az eddigi díjakat még bent hagyom, de a többi, amit erre, és más firkálmányomra - reményeim szerint - majd kapok, átkerül a 'Díjaim ^-^' nevű "könyvembe".De lássunk még neki ennek!
Szabály:
1. Köszönd meg a díjat
2. Írj magadról 10 dolgot
3. Válaszold meg a kérdéseket
4. Írj 10 kérdést a blogodról vagy bármiről
5. Jelölj 10 embert a díjra1
Köszönöm SzilviaCsengeri-nek a díjat.2
Nem írok magamról még tíz dolgot. Szerintem az első díjamnál nagyjából mindent leírtam magamról, amit meg szeretnék veletek osztani.3
1. Mióta írsz?
Amióta tudok XD
De komolyan válaszolva: igazából fogalmam sincs. Mindig írkáltam valamit, de a mostani az első, amit megosztok a világgal.2. Mi vett rá arra hogy írj?
Őszintén? A fogalmazás tanárom negyedikben. Ő volt az első, aki meglátta bennem a "csodát", és bíztatott.
De mindig örömet okoz és megnyugtat, ha írhatok. Akármilyen szar is a kedvem, ha írhatok, a legmélyebb és legsötétebb, gyakran feneketlennek tűnő szakadékból is visszatalálok a fénybe.3. Miért tetszett meg ez a "művészi" ágazat?
Lásd a 2. kérdésnél!4. Melyik a kedvenc könyved?
Tara Sivec - Csábítások és csemegék, utána meg nem sokkal lemaradva (nem mondanám 2. kedvencnek, csak máshogy a kedvencem) J. Lynn - Várok rád5. Körülbelül megtudod mondani mennyi könyvet olvastál?
Nem. Csak tavaly, októbertől decemberig 40-valahány könyvet olvastam. (42-ig számoltam)
Szóval asszem' a 16 évem alatt (vagyis 10 és fél olvasni tudó évem alatt) annyit olvastam, hogy kijelenthetem, már közelítek az ezerhez ^w^6. Eltudnád magyarázni a szineket egy vak embernek?
Nem mondanám magamra, hogy türelmes vagyok, úgyhogy valószínűleg nem.
De ha mégis akad türelem bennem (évente háromszor), akkor is csak talán.7. Ha olvasod a storyaim mélyik a kedvenced és ha nem akk wattpadan melyik a kedvenced?
Nem olvasom amit írsz, bocsi :/
ShiningInsanity 'Grayscale' című sztorija a kedvencem. Az is Billdip ^-^8. Hány kérdést tettem fel eddig?
Hetet -_-9. Tudsz válaszolni a kérdéseimre?
Hát, ha az utolsó három kérdésed normális lenne...10. Vajon megengedtem hogy válaszolj a kérdéseimre?
Mivel te adtad nekem a díjat... / Na, és Dancsó Péter megengedte, hogy te megengedd, hogy válaszoljak a kérdéseidre? :D4
Az én kérdéseim változatlanok.5
Nem díjazok senkit, úgyse válaszoltok T-T
ESTÁS LEYENDO
Billdip sztorik [HUN]
FanficRengeteg rövid Billdip fanfiction, egybe fűzve. Ez vár rád. Hogy ez mit is takar? Bill és Dipper történeteit Gravity Falls-ban. Pontosabban főleg a szerelmi történeteiket. Mindegyik egyformának tűnhet, de... mind tartalmaz valamit, amitől az más les...