# CipherGirl alias Billdip_FanGirl #

1.1K 46 15
                                    

#nemfirkálmány

Igazán jól esik, hogy ennyi aranyos komment érkezik hozzám, valamint az, hogy üzenetekkel is bombáztok.
Jó érzés egy szar nap után benyomni a mobilnetet, és mindazzal a csodával találkozni, amit ti jelentetek számomra.
Szeretem olvasni, ahogy lejáratjátok magatokat a sztorim olvasása közben (vörös fej, visongás, stb.) o(≧▽≦)o

Némelyikőtökkel napi szinten beszélgetek... valakivel csak most ismerkedek... és akad olyan is, akivel "csak" a kommentekben - vagy még ott se - váltok pár szót.
Így nyilván kialakult már bennem egy lista, amit nem érzek helyénvalónak megosztani.

DE!
Mikor írok, mindannyiótoknak írok.
Mikor összeállítom a fejezetet, mindannyiótok reakciójától "tartok".
Ha kérdezek, mindannyiótok válasza érdekel.
És minden olvasóm valamilyen szempontból fontosabb nekem a többinél. Egyik közös zenei ízlés miatt, másik az őrültség miatt... :D

Mikor felregisztráltam erre az oldalra, csak olvasni és írni akartam, névtelenül, ahogy sokan mások.
Hát, ez nem jött össze! (">.<)
Úgyhogy fájó szívvel búcsúzom most tőletek.
Nem akartam, hogy miután leírom ezeket a zavarbaejtő fejezeteket, személyesen is meg akarjatok ismerni. Ám 7 napon belül találkozom egyikőtökkel, ami ráébresztett arra, hogy ideje lenne abbahagynom a yaoi-írást. Meg...mostanság nem nagyon vagyok megelégedve az eredménnyel sem (-_-)
Úgyhogy részemről ennyi lenne az írás.
Azért...hiányozni fogtok.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nyugi, csak vicceltem! ( ̄▽ ̄)
Nem szabadultok meg tőlem ilyen könnyen! XD
( Egyébként facebook-on az egyik Bill Cipher rajongói oldal az enyém. Ha akartok még tőlem mindenféle Billdip cuccot, ezen a linken megtaláljátok: https://m.facebook.com/Bill-Cipher-400760946797544/ ^-^ )

És ne feledjétek!
A valóság csak illúzió! Az univerzum egy hologram! Vegyél aranyaaat!

~ CipherGirl lelép ~

Billdip sztorik [HUN]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang