*Dipper*
-Bill?! - akad ki Mabel.
Jaj, ne!
-Nézd, Mabel! Meg tudom magya...
-Te tudtál róla?! - szakít félbe dühösen.
Lesütöm a tekintetem.
-Bill éjszakánként meglátogat álmomban. Sokat beszélgettünk, és már megváltozott.
-Hogy lehetsz olyan ostoba, hogy bedőlsz ennek az ördögi háromszögnek?
Na jó, ebből elég!
-Ne ítélkezz tudatlanul! Bill megbánta amit tett, én pedig hiszek neki.
Mabel frusztráltan felnevet.
-Ugye csak viccelsz? Már elfelejtetted, mi történt nyolc évvel ezelőtt?
A rémes emlékek említésére meginog bennem valami.
-Hogy is lehetnék rá képes? - kérdem megtörten.
-Hullócsillag, kérlek! Hidd el, hogy megbántam! Elvakított a hatalmam. De ha tehetném, eltörölném a múltban történt borzalmakat!
Mabel haragosan néz Billre.
-Téged nem kérdeztelek! Hordd el magad a testvérem közeléből, mielőtt megismertetem a cipőmet a golyóiddal!
Bill értetlenül pislog, mire Mabel felsóhajt.
-Akkor mielőtt az öklöm találkozik az arcoddal!
Bill továbbra is értetlenül néz a testvéremre. Nagy erőfeszítésembe kerül, hogy ne nevessem el magam.
Mabel azonban egyre idegesebb.
-Amíg szét nem verlek, te idióta!
Adam ezt a pillanatot választja, hogy feltűnjön.
-Mi a baj? - kérdi, hátulról átölelve Mabelt, mintegy védelmezésképp.
-Adam, ő az az alak, akiről meséltem neked!
Adam azonnal felismeri, és legalább olyan dühösen méregeti Billt, mint a testvérem.
-Ki engedett be ide? - kérdi érzelemmentesen, ami nála az "extraüberül mérges" kategória.
Legalábbis Mabel szerint.
Mielőtt Bill válaszolhatna, elé állok.
-Had maradjon, kérlek! Nem lesz vele gond! Kezeskedek érte!
Adam és Mabel összenéz. Végül bólintanak.
-Jó. De ha a legkisebb probléma is lesz vele, azonnal kihajítom! - mondja végül Adam, majd rám néz - Te pedig vigyázz, kivel barátkozol, Dipper! Vannak itt még rendes srácok, akikkel jól kijönnél. Ha érted, mire gondolok...
Sértetten nézek rá.
-Kössz, de nem kell kerítősdit játszanotok Mabellel! - mondom, majd sarkon fordulok, és Billt a karjánál fogva elrángatom.
Minél távolabb a testvéreméktől.
-Mi a baj, kölyök? - hallom meg Bill hangját a hátam mögül.
Úgy döntök, hogy a másik itallal megpakolt asztalnál állok meg. Szembe fordulok Billel, aki aggódva néz rám.
-Nagyon furcsa színű az aurád, Fenyőfa.
-A-az aurám? - pislogok értetlenül.
Némán bólint.
-Általában kék színű és tiszta, de most lila és zavaros.
Nem is tudtam, hogy látja az aurámat...
-És ez mit jelent? - kérdem kíváncsian.
Bill vállat von.
-Fogalmam sincs. Neked mindig kék aurád volt. Csak azt tudom, hogy most dühös vagy és tartasz valamitől.
Egy ideig némán nézzük egymást, maximálisan kizárva a külvilágot. Mind a táncolókat, mind a zenének nevezett ricsajt, amire táncolnak. Végül Bill szólal meg előbb.
-Ugye nem rám haragszol?
Nem tudok mit tenni, elmosolyodok.
-Nem. Miért haragudnék rád?
Kissé megnyugszik, de még mindig bántja valami. Látom rajta.
-És ugye nem tőlem félsz?
-Ne-hem! - válaszolok nevetve.
Végre teljesen megnyugszik, és elmosolyodik.
-Újra normális az aurád.
Rámosolygok, majd megfogok két poharat.
-Kérsz valamit inni?
Bill összehúzott szemöldökkel méregeti a kínálatot.
-Én nem értek az alkoholhoz.
Elgondolkodva nézek rajta végig. Vajon mi ízlik egy olyan démonnak, mint Bill?
-Próbáljuk meg a vodka-bombát! - mondom, mire bólint.
-Nem értem, miről beszélsz, de csináld csak.
Nevetve töltök mindkettőnknek először a vodkából, majd az energiaitalból.
Nem nagyon szoktam inni, mert őszinteségi rohamom támad, ami bizonyos helyzetekben nem túl előnyös. Úgyhogy ha mégis iszok, akkor csak gyengén mindent.
Valószínűleg neki is jobban esne egy enyhe pia így elsőre.
Átadom neki az egyik poharat, amit bizalmatlanul kezd szaglászni. Fintorogva néz rám.
-Fúj, ez mi?
Nevetve leküldöm a saját adagomat, egy az egyben.
-Nem szagolni kell, hanem inni.
Bill még jó ideig méregeti a karamel színű folyadékot, majd végül belekortyol.
-Na? - kérdem kíváncsian.
-Ez finom! - mondja lelkesen, majd lehúzza a többit is - Kérhetek még?
Mosolyogva bólintok. Átveszem tőle a poharát, és újabb adagot töltök neki, ezúttal egy kicsit erősebbet.
Én is vele iszok.
Lehet, hogy nem bírom annyira az alkoholt, de ma este... ma este végre jól akarom magam érezni! Gátlások nélkül! És Bill társaságában.
ESTÁS LEYENDO
Billdip sztorik [HUN]
FanficRengeteg rövid Billdip fanfiction, egybe fűzve. Ez vár rád. Hogy ez mit is takar? Bill és Dipper történeteit Gravity Falls-ban. Pontosabban főleg a szerelmi történeteiket. Mindegyik egyformának tűnhet, de... mind tartalmaz valamit, amitől az más les...