#nemfirkálmány
A 60. fejezethez hasonlóan, ismét a lelki szemeim előtt megjelenő karaktereket mutatom be... ezúttal azonban zenével ^-^
*Bill*
(Naná, hogy vele kezdem!)A sorozat stílusában eddig csak HYOKKA-tól láttam képet Billről, és nagyon tetszik ^.^ És ez a kép beleillene a zenéje klipjébe.
Zene: I can't decide - Scissor Sisters
*Dipper*
Az egyik legösszetettebb karakter, ami miatt nagyon szeretem őt. MARCIA ezen a képén pont azt mutatja be, ami miatt "beleszerettem" Dipperbe: bár esetlennek és gyengének tűnik, ha kell, az egész világgal képes szembe szállni, hogy megvédje a szeretteit.
És imádom, hogy rejtélyekre és kalandra éhes. Épp ezért hozzá egy nagyon különleges zenét kötök, amit az openingre komponáltak.
Zene: My Home - Gravity Falls song by MandoPony
*Mabel*
Még mindig nem bírom őt. A pasiimádata meg az, hogy mennyire meg van győződve róla, ő tökéletes és egy igazi főnyeremény... csak egy számot tudok hozzá kötni. És szerintem stílusban is passzol hozzá.
Zene: Bubblegum Bitch - Marina & The Diamonds
*Pacifica*
Ami Pacificahoz szerintem leginkább passzol, az egyik kedvenc könyvem alapján készült film, a The DUFF által ismertem meg. Nem tetszik a zene, de ott is egy hülye, elkényeztetett, gazdag libának volt a "háttérzenéje", mikor először színre lépett. És Madison kiköpött mása Pacificanak.
Zene: Amazing - Hi Fashion
( A videóklipre ne mondjatok semmit. Ugyanolyan szar, mint maga a zene :D )
*Wendy*
Nála a haverjaival töltött szabadideje alapján választottam zenét. Alex, az alkotó elárulta, hogy a sorozatban feltűnő jelentősebb szereplők közül csak Soos nem volt börtönben. Wendy és a haverjai azért kerültek börtönbe, mert eltulajdonították a rendőrök autóját. Ez a jelenet akkor van az egyik rövidfilmben, mikor Mabel a városka csatornáján nézi a műsorokat, és a két rendőr műsorához ér.
Zene: Partners in crime - Set It Off
( Egyébként a Set It Off az egyik kedvenc együttesem ^w^ )
*Stan* & *Ford*
A legutóbbiba már nem fért be a Pines ikrek cicaverziója ^-^
*Stan*
I don't know. Nekem ő lelkileg túl öreg ahhoz, hogy zenét kössek hozzá XD*Ford*
Mióta először láttam a 15. részt (Az utolsó Mabel-kornis - csak azért se írom úgy, ahogy lefordították!), ezt kötöm hozzá. Tökéletesen passzol úgy, hogy Bill és ő "társak" voltak.
Zene: Discord - Eurobeat Brony
(Szintén egyik kedvenc zeném)
A képen egyébként egy cuki NyanBill látható XD
Sajnálom, hogy eltűntem, de mostanság nincs ihletem :/
De mindjárt befejezem a következő sztorit. Csak napok kérdése 😂
Valamint most pénteken és szombaton osztálykirándulásra megyek, nem nagyon leszek online.Amúgy ki írt ma kompetenciát? Én szellemileg totál kész vagyok attól a rohadt matektól ("-_-)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Billdip sztorik [HUN]
FanficRengeteg rövid Billdip fanfiction, egybe fűzve. Ez vár rád. Hogy ez mit is takar? Bill és Dipper történeteit Gravity Falls-ban. Pontosabban főleg a szerelmi történeteiket. Mindegyik egyformának tűnhet, de... mind tartalmaz valamit, amitől az más les...