A Cipher-Pines család ~ Aiden, a szoknyapecér

1.4K 79 16
                                    

Mert az előző részből kimaradt Will a ruciban, és mert Lesmiserables_fanboy kérte :P

*Aiden*
A szüleim új munkalehetőség reményében költöztek a csendes Gravity Falls-ba, magukkal ráncigálva engem is.
Remek - gondoltam -, év közben robbanok be az osztályba! Esélyem sem lesz normálisan beilleszkedni. És kezdhetem elölről ismét a coming out-ot.
Mert engem bizony olyan fából faragtak, hogy nem fogok csak azért csajok seggéről cseverészni, nehogy megtudják, ezer százalékban meleg vagyok.
Szerencsére az első napom nem alakult olyan szarul, mint vártam. Mert megpillantottam őt.
Az apja hozta el kocsival, és rögtön megértettem, miért.
A srác, aki kiszállt, nem lehet több tizenhatnál, tuti kilencedikes. Nem csak kék haja keltette fel a figyelmem, hanem a pink-türkiz ruhája és a hozzá passzoló cipője. Öltözéke-okozta zavara nyilvánvaló volt.
De bassza meg, kurvajól nézett ki!
Mikor a többi kint lézengő diák is észrevette, a srác apróra összehúzta magát. Az arca teljesen elvörösödött, amit rendkívül aranyosnak találtam.

No, egy szégyenlős transzi! - gondoltam szórakozottan - Ilyet se minden nap látni!Bár a kora alapján az sem kizárt, hogy nem transzi

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

No, egy szégyenlős transzi! - gondoltam szórakozottan - Ilyet se minden nap látni!
Bár a kora alapján az sem kizárt, hogy nem transzi. Talán csak utálják a szülei. Vagy divatból csinálja.
Azonnal elvesztettem az érdeklődésem iránta.
-Ne aggódj, Will! Itt maradunk, nem lesz gond! - nyugtatta az apja, de a srácot ez sem győzte meg.
Az apja valakivel beszélgetett, majd a vezető- és az anyósülés felőli ajtók kivágódtak. Ismét felkeltve a kíváncsiságomat.
A két férfi aki kiszállt, nem éppen mindennapi látványt nyújtottak. Akárcsak Will. Az egyik sötétbőrű volt, haja szőke és fekete, arcán unott tekintet. A másik ennél átlagosabb kinézettel rendelkezett. Egyszerű barna haj és halovány bőr. Mint Willnek.
Nahát! Lehet, hogy a srácnak melegek a szülei?
Mindketten megölelték Willt, majd a barna hajú csókot nyomott a homlokára.
-Ha bármi van, csak hívd fel apádat, jó? - simított végig az egyik karján.
Will némán bólintott, és a másik férfira nézett.
-Apa, nem szeretnék balhét. - kérte halk hangon.
A férfi csak némán bólintott, majd mindketten visszaszálltak a kocsiba, és elhajtottak.
Will egyedül ácsorgott tovább, zavartan összehúzva magát mások tekintetétől.
Nagy levegőt vettem és lassan kifújtam, mielőtt odamentem hozzá. Csak akkor vett észre, mikor megtorpantam előtte. Akkor is csak felém sandított.
-Szia. - szólítottam meg.
Zavartan körbe nézett, hogy meggyőződjön, a köszönésem neki szólt.
-Umm... szia? - válaszolta bizonytalanul - Segíthetek?
Megráztam a fejem, de nem válaszoltam mást.
Ez van, ha Aiden Gates gondolkodás nélkül vág bele valamibe.
-Ugye nem akarsz belém kötni? - húzta össze a szemét.
Megráztam a fejem.
-Eszembe se jutott. - válaszoltam őszintén - Csak gondoltam leszólítalak. És így ennyiben ki is merült a tervem.
Will halkan nevetgélni kezdett.
-Ezt tényleg nem gondoltad át eléggé.
Aranyos fiú ez a Will. Rámosolyogtam.
-Aiden Gates vagyok. - mondtam, felé nyújtva a kezem.
Elfogadta, és gyengéden megszorította.
-Én William Cipher-Pines. - mosolygott rám - De szólíts csak Willnek.

Billdip sztorik [HUN]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang