Az ötlet alapjának írója, valamint a sztori kérője AsinkiKalliu, aki elég nehéz kéréssel állt elő. Kapásból nemet akartam rá mondani, mert... baszki, ez tényleg kemény feladat!
Aztán eszembe jutott, mennyire megbecsülöm a munkádat, és hogy mennyire odavagyok azért, amit írsz.
Neonlandia is egy olyan hely, amit hibátlanul alkottál meg.
Ahhoz, hogy értsétek a sztorit, el kellene olvasnotok Asinki "Firkálmányok" című könyvének Neonlandiáról szóló fejezetét.
De egyszerűbb, ha bemásolom :D*Dipper*
"Neonlandia egy víz alatti barlangban helyezkedik el, falai olyan különleges kőből vannak, amik megszűrik a vizet és emberek számára belélegezhető levegőt bocsájtanak ki (mintha csak halak lennének) és napfényhez hasonló fényt (bár nem teljesen ugyanaz, nem tud barnítani).
Hatalmas barlang, mégsem tudott róla senki egészen addig, míg egy nap a véletlen folytán éppen felette kapott léket egy hajó és utasai benne kötöttek ki.
Innen kezdődik a neonlandiai időszámítás (kb. Ezer évvel ezelőtt)
Ezek az első emberek hoztak be mindenféle állatfajt a barlangba, titokban tartva a nagyvilág elől.
Néhány tíz évvel később, mikor a harmadik generáció megszületett, feltűntek a barlangban sárkányok, minden méretben, az egészen apró, ártalmatlan, nevelhető házisárkányoktól kezdve egészen a hatalmas, tűzokádó, pusztító rémségekig, akik rettegésben tartották az embereket.
Akkoriban még nem volt nagy a populáció, egy ember halála is rengeteg veszteséget jelentett.
Ekkor döntöttek a lakosok úgy, hogy a kinti világ segítségét kérik a sárkányok kiirtásához.
Rengeteg fegyveres vett részt a küzdelemben, férfiak, nők is egyaránt. Sok ember veszett oda, de sikerült: az apró házisárkányokon kívül minden fajtát kiirtottak.
Az életeben maradtak jutalmul Neonlandiában maradhattak, ezzel is növelve az akkor még aprócska ország lélekszámát.
Néhány évre rá jelent meg a vallásuk: ima a Falakhoz, akiknek köszönhetően élni tudnak a víz alatt.
Háromszáz évvel az országalapítás után az emberek, függően a lakhelyüktől, külsőre megváltoztak: a sötétbőrűség eltűnt, ellenben kialakult a négy régió: a Neonzöld, -narancs, -sárga, -rózsaszín. Az emberek a régiók szerint változtak meg: hajuk, íriszük színe felvette a lakhelyük színét. A behozott növények is ezeket a színeket vették fel, akár csak a behozott állatok.
Ekkor kapta meg hivatalosan a Neonlandia nevet.
Tizenhat évvel a végleges színmódosulás után tört ki az első régióháború: melyik a legerősebb? Huszonhárom évig tartott passzívan-aktívan, a végét egy új 'lény' megjelenése hozta el: az uralkodó-valasztó varázslat. Nem lehet tudni, pontosan mikor vagy hol indult el a folyamata, ámde megjelent az első hercegnő: Wynne Hercegnő. Haja és írisze négyszínű lett, így képviselve a négy régiót. Született uralkodó természetű volt, pillanatok alatt elfojtotta a háborút.
Innentől kezdve Neonlandia hercegség lett.
A varázslat akkor szállt új emberre, amint a jelenleg trónon lévő lemondott vagy meghalt. Mindig az arra legalkalmasabb egyént választotta ki az emberek közül.
A polgárok szerint ez a Falak ajándéka, hogy ne legyen több felkelés.
Nagyon sokáig béke jellemezte Neonlandiát, valamint a technológia hirtelen fejlődése. Habár nem volt kapcsolatuk a kinti világgal, ugyan úgy megjelentek először az író, későbbiekben a számoló, végül a számítógépek valamint a telefonok.
Az ételek átmentek minimalistába, jelentősen kevés fűszerrel, gyakorlatilag csak alapanyagokat esznek.
A ruházatuk egyszerű, hiszen egész évben kellemes húsz fok uralkodik: rövid vagy hosszú nadrág tetszés szerint, póló és pulóver. Mindegyik a régiónak megfelelő színű.
Hat évvel ezelőtt viszont olyasmi történt, amire senki sem számított: az éppen trónon lévő Markus Herceget meggyilkolták. Hatalmas kavarodást okozott, főleg, hogy nem találták meg egyhamar az elkövetőt, és mert a következő hercegnő, Gabriela Hercegnő igen fiatalon került trónra. Nem kis fáradalmába került rendet rakni az országban, ráadásul már nem bízhatott akárkiben.
Áttörés a gyilkosság után három évvel, az Országalapítási Fesztiválon történt, mikor megismerkedett Oliver Diarmuiddal, a narancs régióból. Közeli kapcsolatba kerültek és a Hercegnő olyan információk birtokába jutott, amik helyrerakták Markus herceg gyilkosának személyét nagy részben.
Ezeket elárulta a nyomozóknak, akik minden erejüket bevetve keresték.
Egy héttel később Gabriela Hercegnő úgy határozott, hogy körülnéz a kinti világban.
Pár napig egyedül bóklászott kint, majd amikor biztonságosnak ítélte a terepet, hívta a felfedezőit, hogy jöhetnek.
Két dologgal viszont nem számolt: a kinti ország kormányával, akik bármit megtettek volna, hogy elkaphassák a hercegnőt, valamint a varázslattal, ami nem csak kiválasztotta, hanem védelmezte is őt, emiatt maradt sértetlen egész útja alatt.
De a kinti kormány aljassága mindent meghaladt. Hogy elkaphassák a Hercegnőt, csapdát állítottak neki: profi fejvadászokat helyeztek ki a neonlandiai felfedezők táborához, majd nemes egyszerűséggel kiírtották őket.
A Hercegnő természetesen tudomást szerzett népének veszteségéről, és azonnal a helyszínre sietett, ahol hiába próbálták a készenlétbe helyezett fejvadászok elkapni, a kísérlet sikertelenül zárult: Gabriela Hercegnő fizikailag sértetlenül visszaindult Neonlandiába, ahol nem is számított rá, mi fogadja.
Visszakanyarodva a Hercegnő távozásához:
Lilly Mortluy, Markus Herceg húga. Róla tudni kell, hogy mindig is az ország élén szeretett volna állni, maradandót akart létrehozni benne. Egyik legnagyobb esélyesnek tartották akkoriban a Hercegnő posztra, hiszen keményen tanult, odafigyelt a környezetére, felelősségteljesen viselkedett.
De az előző herceg halála után a varázslat nem őt, hanem a bátyját jelölte meg új uralkodóként. Ez mélységesen lesúlytotta.
Ezért évekkel később meggyilkolta bátyját, ámde nem sikerült elérni célját: a varázslat messze elkerülte őt, Gabriela Hercegnőre szállt.
Lilly elhatározta, hogy megszünteti a hercegséget és egy kinti országhoz hasonlóan demokráciát vezet be.
Lázadást szított.
Alapul egy olyan titkot használt fel, amiről csak ő tudott: az utolsó tűzokádó sárkány létezését.
Az amúgy is kissé még mindig felkavarodott ország Lilly pártjára állt: 'Le a Hercegnővel!'
Ekkoriban érkezett haza a lelkileg sérült Gabriela Hercegnő. Otthon egy felbolydult ország várta, akik mind a bukását szerették volna.
De szerencsére ez ellen tudott tenni:
Elárulta, mit tanult meg a kinti világban: nem szabad trónra kerülni annak, aki önző módon akar irányítani, bizonyítékként a meggyilkolt felfedezőket hozta fel.
Valamint közölte a néppel a számára is friss információt, amivel a nyomozók várták: Lilly ölte meg Markus Herceget.
A polgárok tanácstalanul álltak. Hogy is van most? És az eltitkolt sárkány?
Gabriela Hercegnő meglepődött a sárkány hallatán, ugyan is ha olyan tojást találnak, amiről nem tudják milyen sárkányé, azonnal kivizsgálják és ha veszélyesnek ítélik, eltüntetik.
Aztán beszélt a varázslatról, ami csak tiszta lelkű uralkodókat enged a trónra, akik mindent megtesznek a népért.
Erre Lilly nem tudott mit reagálni. Az emberek fokozatosan rájöttek, hogy rossz oldalon vannak és újból a Hercegnő pártját fogták.
Napokon belül visszaállt a béke, Lilly pedig bíróságra került, a sárkányt pedig ilyen helyzetekre szakosodott tudósok vették kezelésbe.
És itt tartunk ma. Neonlandia újból a béke országa lett."
YOU ARE READING
Billdip sztorik [HUN]
FanfictionRengeteg rövid Billdip fanfiction, egybe fűzve. Ez vár rád. Hogy ez mit is takar? Bill és Dipper történeteit Gravity Falls-ban. Pontosabban főleg a szerelmi történeteiket. Mindegyik egyformának tűnhet, de... mind tartalmaz valamit, amitől az más les...