*Bill*
- I kissed a boy, and I like iiit! – énekli halkan Dipper, ahogy felsegítem a lépcsőn az emeletre.
Kuncogok válaszul. A leitatott Dipper a jó Dipper!
- I hope my girlfriend don't mind it.
Felé kapom a tekintetem. Ez nem lehet igaz!
-Neked barátnőd van?!(Pár órával korábban...)
-Szóval lenne karaoke, nasi, pia, dögös srácok. Minden, ami egy jó bulihoz kell!
Mabel lelkesedése csak még vonzóbbá teszi az ötletet.
-Dögös srácok, mi? – nézek rá, mire Mabel bólint.
A mellettem ülő Dipper felé fordulok.
-Tehát te is ott leszel, Fenyőfa? – villantom rá a lehető legvonzóbb mosolyomat.
Dipper arca elvörösödik, Mabelből pedig kitör a nevetés.
-Te jó ég! De kis aranyos vagy, Bill!
Most rajtam a sor, hogy elvörösödjek. Biztos vagyok benne, hogy tudja, szeretném a bátyját... hogy is mondják ezt a kölykök? Felszedni? Valami ilyesmi.
-N-nem vagyok aranyos! – kérem ki magamnak.
Felesleges, mert mindketten kinevetnek.
...
Mabel „kis bulijának" híre hamar szétterjedt a városban. Kölykök hada állított be a bálterembe, hogy elmondhassák, ott voltak Oregon legnagyobb és leghangosabb házibuliján. 10 felé előkerült pár üveg alkohol, ami az üvegezés ötletét adta. Bár Dipper mellett végig ott voltam és egy kortyot se ittam, mégis sikerült annyit innia, hogy belement a játékba, sőt, ő ajánlotta fel a „tabu nélkül" verziót.
-Ó! Most te jössz, tesó! – tapsikol örömében Mabel.
Dipper izgatottan – és kissé spiccesen – néz fel a rá mutató üvegről.
-A feladatod pedig... – kezd bele – csókolj meg valakit a körből! De igazi csókkal!
Dipper elvigyorodik.
-Ennyi az egész? – kérdi kicsit akadozva – Ez igazán semmiség!
Hírtelen megragadja a galléromat, és magához húzva megcsókol. Nem vár engedélyre, nyelvével szétfeszíti az ajkaimat, és benyomul. A csók vad, erőszakos, és lenyűgöző! Mikor kissé elhúzódik, még beszívja az alsó ajkamat, és megharapja. Az élvezettől felnyögök. Te jó ég! Akarom őt! Itt és most, mindenki előtt! De legnagyobb bánatomra elhúzódik, és folytatódik a játék. Nem bírom a tekintetemet elszakítani róla, hiába játszanak a többiek. Mabel bökése ráz csak fel.
-Bill. Minden rendben?
Ránézek, és megrázom a fejem.
-Mi a baj? – kérdi aggódva.
Meglep, hogy szinte nem is látszódik rajta, hogy ivott. Bár Dipper említette, hogy jó ivó.
-Bill! – szólít meg ismét.
Érzem, ahogy lángba borul az arcom, mikor ismét eszembe jut a csók. Dipper felé pillantok, aki éppen engem néz. Visszakapom a tekintetem Mabel felé.
-Ja, már értem! – kuncogja – Miért nem vonultok el egy kicsit?
-Megbeszélni a dolgokat?
Mabel felhorkan.
-Ja. Persze. Azt is lehet. – válaszol, továbbra is kuncogva.
-Te megleszel? – kérdem, mielőtt felállnék.
Bólint válaszul. Feltápászkodom a földről, és Dipperhez lépek. A füléhez hajolok, hogy belesuttoghassak.
-Dipper, beszélnünk kell! Négyszemközt!
Dipper felém fordul, és rám mosolyog, bár ez nem a megfelelő szó rá. Mert a mosolya láttán egy pillanatra elgyengült a lábam.
-Nahát, Bill! Máris visszajöttél? – kérdi botladozó nyelvvel – Mondtam már neked, hogy mennyire hiányoztál az elmúlt 5 évben?
Zavartan lesütöm a szemem. Dipper felkel a földről, majd a kezem után nyúlva szólal meg ismét.
-Akkor menjünk.
Mikor otthagyjuk a társaságot, páran észreveszik, és olyasmiket kiabálnak utánunk, hogy:
-Hajrá, mindent bele!
-Aztán majd kérem a részleteket!
-Hova mentek? Beszállhatok én is?
Nem törődve a bekiabálókkal, kiléptünk a bálteremből. De mielőtt felmentünk volna, Dipper a konyhába vezet.
-Kérsz valamit? Úgy láttam, hogy nem ittál semmit.
Megrázom a fejem.
-Én viszont igen.
Elővesz a hűtőből egy üveget, csokoládé likőr felirattal. Nem szórakozik a poharakkal, az üvegből iszik. Majd leteszi az asztalra. Rám néz, én pedig őrá. Arcán széles vigyor terül szét.
-Tudod, így elvörösödve is igazán dögös vagy.
Közelebb lép hozzám, és mélyen a szemembe nézve folytatja.
-Csodálom, hogy senki sem rabolt el tőlem.
Olyan közel hajol hozzám, hogy mikor újra megszólal, a forró lehelete csiklandozza az arcomat.
-Meg akarlak csókolni!
Elakad a lélegzetem.
-Akkor tedd azt. – suttogom válaszul.
Ajkait az enyémekhez nyomja, de ezúttal a csók szelíd, puha, és... csokoládé ízű. Nem tudom, hogy meddig ácsorogtunk a konyha kellős közepén, egymást átölelve, csókolózva, mikor valaki megzavart minket. Elhúzódunk, és az illetőre nézünk.
-Dipper? – néz ránk sokkolva a lány.
-Szia, Grenda! – mosolyog rá Dipper.
Grenda hol rám, hol pedig Dipperre néz, majd felkapja az asztalon lévő üveget, és alaposan meghúzza. Dipper kikapja az üveget a kezéből, és ő is meghúzza.
-V.I.P. ivós buli a konyhában! – kiáltja Dipper, majd felém nyújtja az üveget.
Zavartan nézek rá, de elfogadom, és én is iszok egy kortyot. Az íze érdekes. Édes, hűs és... zsibbadást okozott a fejemben. Talán a kelleténél több vodka került bele. Grenda úgy döntött, hogy csatlakozik hozzánk. Pár kör után azonban úgy éreztem, hogy Dipper eleget ivott. Már alig állt a lábán, és folyamatosan dudorászott. Grenda álomba zuhant, és hangosan horkol, elterülve az asztalon.
-Gyere szépen, Fenyőfa! Ideje ágyba bújni! – mondom, átkarolva őt, ahogy kivezetem a konyhából.
- I kissed a boy, and I like iiit! – énekli halkan Dipper, ahogy felsegítem a lépcsőn az emeletre.
Kuncogok válaszul. A leitatott Dipper a jó Dipper!
- I hope my girlfriend don't mind it.
Felé kapom a tekintetem. Ez nem lehet igaz!
-Neked barátnőd van?!
De Dipper nem válaszol. A szemei lecsukódtak, és halkan szuszog. Felsóhajtok, és a másik kezemmel megemelem a lábait, így a karjaimban viszem fel az emeletre. Befektetem az ágyába, és betakarom. Csókot nyomok a feje búbjára, és kisöpröm a haját a homlokából. Megpillantom az anyajegyét, amely a Nagy Göncölt ábrázolja. Remélem, hogy holnap sikerül majd beszélnem vele a ma történtekről.Egyébként készítettem ehhez egy videót, csak nem engedte betenni :( Mind1, itt a link: https://www.youtube.com/watch?v=rF5zJf1fFo0
KAMU SEDANG MEMBACA
Billdip sztorik [HUN]
Fiksi PenggemarRengeteg rövid Billdip fanfiction, egybe fűzve. Ez vár rád. Hogy ez mit is takar? Bill és Dipper történeteit Gravity Falls-ban. Pontosabban főleg a szerelmi történeteiket. Mindegyik egyformának tűnhet, de... mind tartalmaz valamit, amitől az más les...