Sayfa 44

14.9K 569 0
                                    


Tam burada bizi dinleyen Beyza söze karıştı. "Ben nedenini biliyorum galiba"

Saadet Hanım hafif kızgın bir şekilde Beyza'ya baktı. Ama Beyza'nın susmaya hiç niyeti yoktu ve devam etti. "Nazlı, ağabeyim düğün gecesi yola çıkıp görev yerine dönmek istiyor"

Anlam verememiş bir şekilde Saadet Hanım'a baktım. Saadet Hanım Beyza'yı onaylar gibi baş sallayarak. "En azından yanımda bir hafta kalın istiyordum ama..." deyip sustu.

Beyza;

"Annem çok yalvardı ama ağabeyim Nuh diyor peygamber demiyor" diye devam etti.

Mehmet'in bu ısrarına bir anlam verememiştim. Neden düğün gecesi görev yerine dönmek istiyordu ki? Benimle bir alakası olamazdı. Daha doğrusu Mehmet'in beni düşünerek bir karar alacak kadar umursadığını sanmıyordum. İyide o halde neydi sebebi?

Saadet Hanım'ın elini tutarak;

"Bende sizlerle kalmayı inanın çok isterim ama bu konuya karışmasam daha iyi olacak galiba" dedim.

Saadet Hanım yine hafif bir gülümseme ile "Karışsan bile O'nu bu kararından caydırabileceğini sanmıyorum güzel kızım. Çocukluğundan beri inattır. Bir şeye karar verdiyse kimse onu bu sözünden döndüremez" diye cevap verdi ve gözlerini pencereye çevirip devam etti.

"Rahmetlik kocamda öyleydi, babasına çekmiş"

Görücü Usulü AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin