Sayfa 40

15.6K 571 4
                                    



Bütün hazırlıklar tekrar gözden geçirildi. Artık eksik kalmadığına kanaat getirilince tek eksik kalan gelinlik için Mehmet'in gelmesini beklemeye başladık. Akşamüzeri gelen bir telefonla Saadet Hanım, Mehmet'in geldiğini söyleyip, ertesi sabah gelinlik almak için gidileceğini haber veriyordu.

Mehmet'in bu şehirde olduğunu, ona uzak olan mesafelerin kısaldığını duyunca, içimi dalga dalga bir sevincin kapladığını hissettim.

Yarını beklerken hem heyecan hem utanç duygusu hissediyordum. Onu tekrar görmek düşüncesi heyecan verirken aynı zamanda bu heyecan beni utandırıyordu. Ertesi sabah, erkenden kalkıp hazırlandık. Hava çok sıcak olduğu için, erkenden gidip gelmeyi planlıyorduk.

Babam gelmek istemedi. Ben ve üvey annem Cemile Hanım, hazırlanıp kapıya çıktık. Çok beklemeden Mehmet'in arabası sokağın başında göründü. Araba yaklaştıkça içimdeki heyecan da dalga dalga aynı oranda büyüyordu. İçimde müthiş bir şekilde Mehmet'i görme isteği duyuyordum.

Bu vücudumun istemsiz şekilde kasılmasına ve titremesine neden olmuştu.

Araba gelip önümde durdu. Başım önde beklerken arabanın durması ile gözlerimi gayri ihtiyari içeri süzdüm.

Evet, çok istediğim o an şimdi karşımda duruyordu. Mehmet, o her zamanki  ve mağrur halinde bütün ihtişamı ile karşımda duruyordu.

Bu sırada Mehmet de bana bakıyordu. Arabadan inip tam karşımda durdu. Bu durumdan utanmış olsam da şu andan müthiş haz duyduğumu hissettim. Konuşmam gerektiğini düşünüp, yüzüne bakmaya cesaret edemeden, yere bakarak; 

"Hoş geldiniz" dedim. 

Görücü Usulü AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin