Yine, yeniden...

1.8K 34 10
                                    

Merhaba, evime döndüm. Gördüm ki ben yokken evime uğrayan, konaklayan, sitem eden değerli konuklarım olmuş. Bense bu zaman diliminde uzun bir yolculuktaydım. Kendimle iç hesaplaşmada, dünya ile kavgadaydım. Yorgun düştüm, kırdım, kırıldım ancak nihayetinde toparlandım. Şimdi yeniden evime döndüm ve kendimi yenilenmiş, münezzeh bir ruh halinde hissediyorum. Sessiz sedasız köşeme çekildiğimde parmaklarım dursa da zihnim durmadı ve belleğimde bir sürü yeni hikaye biriktirdim.  Hercai bir rüzgarın önüne kapılmış sonbahar yaprağı gibi uzun bir ara savrulduktan sonra dolmuşlukla yeniden aranıza sığındım. Şimdi içimde dizginlenemez bir yazma isteği ile yeniden buradayım. Yepyeni hikayelerle evimi güzelleştirmek, yeniden dekor etmek, yabani otların sardığı bahçemi çapalayıp rengarenk çiçeklerle bezemek istiyorum. Sizden isteğim ben bu metruk mekanı yeniden yaşanılır kılmaya çalışırken beni yalnız bırakmamanız. Ben yokken arada ziyaret ettiğiniz gibi yine uğramanız ve sunduğum ikramlarımı kabul edip bahçedeki çiçeklerimi dermeniz. Kaleme küstüğüm yıllardan sonra yeniden sevdalanmam için yüreklendirmeniz. Şu an yazdığım tam beş ayrı hikayem var ve hepsini burada beğeninize sunmak istiyorum. İlkini bu akşam atacağım ve her bölüm uzun uzun olacak. Lütfen değerli varlığınızı bana hissettirin..

Görücü Usulü AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin