Μάξιμος
Έχω έναν συγκεκριμένο τρόπο ζωής, δεν είμαι σταθερός χαρακτήρας και λάτρης των σχέσεων... όμως ποτέ δεν θα πρόδιδα ένα μυστικό ενός άλλου ανθρώπου και αυτό η Ελεωνόρα πρέπει να το κατανοήσει. Ας πάψει επιτέλους να με κρίνει με βάση το τι κάνω στην προσωπική μου ζωή, ας δει λίγο το πώς συμπεριφέρομαι στις διαπροσωπικές μου σχέσεις, αλλά και στις συναναστροφές μου με τον υπόλοιπο κόσμο. Εγώ ο ίδιος προσωπικά θα ψάξω να βρω ποιος πρόδωσε το μυστικό της, άλλωστε λίγοι το γνώριζαν και θα είναι πιο εύκολο από ότι φαντάζομαι... πάντως όποιος και αν είναι, είναι αρκετά φθηνός και τιποτένιος, έδωσε μια πληροφορία σε ένα περιοδικό για λίγα ψωρολεφτά, έτσι λειτουργούν αυτά... ανταμείβεσαι επειδή έδωσες ένα ''καυτό νέο'' στη δημοσιότητα. Φθηνοί άνθρωποι!
Ο Γιάννης σταθμεύει το αυτοκίνητο στο σπίτι στην Εκάλη, κατεβαίνω και από πίσω μου ακολουθεί και η Ελεωνόρα. Η πρόταση μου ήταν λίγο βεβιασμένη να της ζητήσω αν θέλει να της φιλοξενήσω στο σπίτι μου, όμως δεν μπορούσα να το μαζέψω ύστερα, ειδικά αφού έλαβα το γεμάτο ευγνωμοσύνη βλέμμα του Λουκά. Παρεμπιπτόντως ο ίδιος πήγε να πάρει τη μητέρα της μαζί με τη μικρή της κόρη για να της φέρει εδώ, επέμεινε και η Ελεωνόρα να πάει μαζί του, αλλά θα ήταν παρακινδυνευμένο με το σπίτι της γεμάτο ρεπόρτερ και καμεραμάν. Πάντως μου κάνει τόσο εντύπωση το ενδιαφέρον όλων αυτών των ανθρώπων για τη ζωή της, πόσο διψασμένοι είναι για λίγο κουτσομπολιό και δραματοποίηση μιας προσωπικής ζωής... Στην θέση της το πρώτο που θα έκανα θα ήταν μήνυση στο περιοδικό και ύστερα όλα θα έπαιρναν τον δρόμο τους για να έρθουν και τα επόμενα.
Μόλις μπούμε μέσα η Ελένη για άλλη μια φορά πετάγεται μπροστά μας απροειδοποίητα, εγώ εντάξει το έχω συνηθίσει... η Ελεωνόρα όμως άφησε μια μικρή τσιρίδα να ξεφύγει από τα χείλη της, την οποία συνέχισε η Ελένη μόλις συνειδητοποίησε για το ποια είχα στο πλευρό μου. Τι να λέμε τώρα, η πιο τρελή οικονόμος που υπάρχει έτυχε σε εμένα!
«Δεν το πιστεύω... η Ελεωνόρα Φωτιάδη! Πωπωπω, Μάξιμε γιατί δεν με ενημέρωσες; Θα είχα σουλουπωθεί, θα είχα φτιάξει ένα φαγητό πιο επίσημο... ένα γλυκό κάτι...» αρχίζει να λέει και στριφογυρίζω τα μάτια μου. Ποιο επίσημο; Δεν νομίζω η Ελεωνόρα να μας παρεξηγήσει!
«Θα έχεις άπλετο χρόνο Ελένη να τα κάνεις όλα όσο καιρό φιλοξενήσουμε την Ελεωνόρα μαζί με την οικογένεια της...» της λέω και παθαίνει άλλο ένα σοκ κοιτάζοντας έκπληκτη «...καλά άκουσες!» της λέω «Πήγαινε λοιπόν να ετοιμάσεις τους ξενώνες.» συνεχίζω και μέσα σε λίγα δεύτερα έχει ανέβει τις σκάλες για να κάνει αυτό που της είπα.
BẠN ĐANG ĐỌC
Μη σου τύχει #Wattys2016
Lãng mạnΤυχαία βρέθηκαν ναυαγοί... Εκείνη κινδύνεψε να πνιγεί από τα θηριώδη κύματα και εκείνος έτρεξε να την βοηθήσει. Οι σχέσεις τους από την αρχή τεταμένες. Οι ιδεολογίες και τα πιστεύω τους δεν συναντιούνται πουθενά, εκείνος είναι ένας άνθρωπος με εντελ...