Κεφάλαιο 47

8.3K 852 54
                                    


Μάξιμος

Δεν μπορώ να καταλάβω την ψυχοσύνθεση των γυναικών... εκεί που ήταν μια χαρά σηκώθηκε απότομα και φόρεσε το μαγιό της κατεβάζοντας τα μούτρα της κοροϊδεύοντας με παράλληλα πως τάχα ήταν κουρασμένη. Τι την πείραξε τόσο; Νόμισα πως περάσαμε μια υπέροχη βραδιά η οποία θα εξελισσόταν σε μια άλλο τόσο όμορφη μέρα, αλλά μάλλον με την επιθυμία θα μείνω, το βλέπω εγώ... ειδικά την ώρα που της ανακοίνωσα πως μείναμε από καύσιμα έγινε χειρότερα. Άρχισε να με βρίζει, καλά, μπορεί και να πρόσθεσε συν δέκα επίθετα από αυτά που συνήθως μου έλεγε, πως δεν κάνω τίποτα καλά και αυτό με προβλημάτισε... μήπως δεν της άρεσε το σεξ; Γιατί αν δεν της άρεσε θα της το ξανά επαναλάβω να την κάνω να ξεχάσει τα πάντα... Να υπάρξω μόνο εγώ χαραγμένος πάνω της και κανένας άλλος πιο πάνω από εμένα!

«Τώρα έτσι μουτρωμένη θα είσαι;» ξεφυσάω .

«Πως γίνεται να μην είδες πως τα καύσιμα δεν αρκούσαν και για τον γυρισμό;» με ρωτάει εκνευρισμένη.

«Ελεωνόρα... στο ξανά είπα, άνθρωποι είμαστε όλο και κάποια φορά κάτι μας διαφεύγει!» απαντάω εκνευρισμένος επίσης... έχει αρχίσει να μου την δίνει.

«Ναι ξέχασα... είχες στο νου σου πώς να με πηδήξεις, που να προσέξεις αν έχεις καύσιμα.» με ειρωνεύεται από πάνω.

«Μπορείς να κόψεις αυτό το υφάκι;» την κοιτάζω στα μάτια.

«Γιατί αν δεν το κόψω τι θα μου κάνεις;» με προκαλεί... φταίω εγώ να δέσω τους καρπούς της με το πάνω μέρος από το μαγιό που φοράει στην κουπαστή και να την πάρω επιτόπου στο κατάστρωμα.

«Ξύπνησες με νεύρα έτσι;» χαμογελάω στραβά... δεν θα με τρελάνει εμένα αυτή!

«Ποιος ξέρεις ίσως χθες να στραβοκοιμήθηκα.» ανασηκώνει το φρύδι της. Καλά...

«Α, ναι ε; Δηλαδή δεν καλοπέρασες;» θέλω να την πιάσω από τον λαιμό και να την πνίξω... στα φιλιά.

«Μη νομίζεις και τίποτα σπουδαίο!» θα τρελαθώ! Μη νομίζω και τίποτα σπουδαίο; Όταν την πηδούσα και ούρλιαζε το όνομα μου δεν ήταν τίποτα το σπουδαίο; Ώστε έτσι...

Δεν το συνέχισα, αν το έκανα θα μας έβρισκε ο Γιάννης μόλις φτάσει με τα καύσιμα σφαγμένους. Σηκώθηκα από το κατάστρωμα όπου καθόμουν και προχώρησα μέσα στο πιλοτήριο προτού πω καμία χοντράδα η οποία θα ανάψει το φιτίλι! Θηρίο με έκανε... πηγαίνω πάνω-κάτω και είμαι έτοιμος να σκάσω. Δεν ήταν και κάτι σπουδαίο, το σεξ μαζί μου δεν ήταν σπουδαίο! Θα τρελαθώ. Εδώ άλλα κοριτσάκια παρακαλάνε για μια νύχτα και εκείνη που με γεύτηκε, με απόλαυσε για μια ολόκληρη νύχτα μου λέει πως δεν εντυπωσιάστηκε, τόλμησε να με συγκρίνει με προηγούμενους; Εμένα; Ε, έχει πολύ θράσος το κοριτσάκι αν νομίζει πως ο Μάξιμος Αγγελόπουλος είναι το ίδιο με όλους τους χλεχλέδες που έχει πλαγιάσει.. και πολύ αφελής που δεν μπορεί να κατανοήσει το ιδανικό σεξ.

Μη σου τύχει #Wattys2016Donde viven las historias. Descúbrelo ahora