Ελεωνόρα
Όταν ανοίγω τα μάτια μου είμαι κουλουριασμένη στην αγκαλιά του Μάξιμου... το πρόσωπο μου είναι χωμένο στην καμπύλη του λαιμού του, τα χέρια του αγκαλιάζουν το κορμί μου και τα πόδια μας είναι μπλεγμένα. Ο ήχος του κύματος που σκάει στην ακρογιαλιά φτάνει σαν μελωδία στα αυτιά μου μαζί με το απαλό αεράκι το οποίο δίνει μια όμορφη γλύκα στη μέρα που ξημερώνει... ο ήλιος δειλά, δειλά ξεπροβάλει και καταλαβαίνω πως θα είναι γύρω στις έξι το πρωί.
Βολεύομαι καλύτερα δίπλα στον Μάξιμο αφήνοντας έναν αναστεναγμό να ξεφύγει από τα χείλη μου, μια γλυκιά κούραση καταβάλει το κορμί μου με τις αναμνήσεις των όσων προηγήθηκαν να κατακλύζουν το μυαλό μου. Ήταν κάτι παραπάνω από υπέροχα, ήταν φανταστικά... δεν το περίμενα, δηλαδή το περίμενα, αλλά άλλο να το φαντάζεσαι και άλλο να το ζεις! Πρέπει να το κάναμε πάνω από πέντε φορές, μετά την τρίτη έχασα το μέτρημα και απλά αφέθηκα σε όσα μου έκανε... και ήταν πολλά, πάρα πολλά αλήθεια!
Την πρώτη φορά με άφησε να έχω εγώ το πάνω χέρι, κόμπλαρα και τρόμαξα... μετά από το όσα χρόνια αποχής να έμπαινα στα βαθιά; Ευτυχώς προσπάθησα να αποδιώξω την αμηχανία και τη ντροπή και αφέθηκα... σκέφτηκα την παροιμία που λένε πως το σεξ είναι σαν το ποδήλατο, μια φορά αρκεί για να το θυμάσαι για μια ζωή. Με την βοήθεια του, τις εκφράσεις του και τα αγγίγματα του συγκεκριμένα έγινα πιο τολμηρή, τον φιλούσα, τον άγγιζα, έπιασα τον καβάλο και τον πήρα στο στόμα μου... δίχως κανέναν δισταγμό και καμία ντροπή, ήθελα να τον τρελάνω. Του ζήτησα προφυλάξεις, ευτυχώς είχε μαζί του και μου έδωσε τις συσκευασίες, του ζήτησα μετά να ανοίξει τη μια και του τη φόρεσα ανεβαίνοντας ξανά καβάλα πάνω του και αφού παραμέρισα το μαγιό μου κύλησα επάνω στην αρκετά μεγάλη και ερεθισμένη στύση του. Στην αρχή αργά, ήθελα λίγο να συνηθίσω στο μέγεθος του το οποίο ήταν πλούσιο και με γέμισε... στέλνοντας μόλις σε λίγα λεπτά κύματα ηδονής σε όλο μου το είναι. Ύστερα, ολοένα και πιο γρήγορα αύξανα ρυθμό και τον καβαλούσα όλο και πιο έντονα, με περισσότερο πάθος! Κάποια στιγμή μου αφαίρεσε το πάνω μέρος από το μαγιό για να απολαύσει το στήθος μου, πήρε τη μια θηλή στα χείλη του και την άλλη μετά από λίγο... άρχισε να την παίζει με τα δάχτυλα του. Άφηνα αναστεναγμούς να καλύψουν την ερημική παραλία, οι σάρκες μας χτυπούσαν με κάθε μου κάθισμα και αυτό ήταν πολύ σέξι... Στο τέλος έπεσα χαμένη πάνω του με ένα χαμόγελο να απλώνεται στα χείλη μου.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Μη σου τύχει #Wattys2016
RomantizmΤυχαία βρέθηκαν ναυαγοί... Εκείνη κινδύνεψε να πνιγεί από τα θηριώδη κύματα και εκείνος έτρεξε να την βοηθήσει. Οι σχέσεις τους από την αρχή τεταμένες. Οι ιδεολογίες και τα πιστεύω τους δεν συναντιούνται πουθενά, εκείνος είναι ένας άνθρωπος με εντελ...