#3 S Markem venku

3.4K 159 13
                                    

Ráno mě vzbudil telefonát. Byl to Marek. ,,Ahoj" ozvalo se když jsem to přijala ,,tady Marek". ,,Ahoj já vím" řekla jsem mu. ,,Šla bys dneska ven? Je tu nuda" řekl znuděným hlasem. ,,Ráda. V kolik? Kde sraz?" zeptala jsem se. ,,9:00 uprostřed náměstí? " zasmál se. ,,okey budu tam" přijala jsem to ,,Zatím ahoj". ,,Ahoj" rozloučil se a tipl to.
Kolik je? To už je 8? Musím sebou hodit. Běžela jsem se nasnídat. Dosnídala jsem, bylo 8:10 (Ano dlouho jím :D ). Šla jsem se nahoru obléct. Vzala jsem si vak s mobilem a peněženkou. ,,Mami jdu ven! Ahoj!" oznámila jsem mamce a šla.

*Pohled Marka*

Jak jsem ji volal bylo 8:00. Teď je 8:56. Čas vyrazit. Vzal jsem si svoji oblíbenou modrou mikinu a vyšel jsem.
Když jsem přišel, Hanča tam už stála...přímo uprostřed (:D). ,,Ahoj " pozdravil jsem ji ,,tak jsem tu. Přesně v 9:00". Zasmála se...zasmál jsem se taky. ,,Ahoj" odpověděla mi ,,Tak kam půjdem?". ,,zvu tě do La casa Navarra. " řekl jsem a ukázal jsem na restauraci hned před námi. Přikývla. Vyšli jsme. Sedli jsme si. Já si objednal steak a Hanča svíčkovou.
Číšník nám po 20ti minutách čekání donesl jídlo. ,,Dobrou chuť" řekl jsem ji a usmál jsem se. ,,Děkuji tobě taky" usmála se a začala jíst svoji svíčkovou. Dojedli jsme. Zavolal jsem na číšníka, který ihned prišel. ,,Kolik to bude?" řekl jsem a vytáhl jsem peněženku. ,,Nechceš o snad platit celé sám že ne? " podívala se na mě a začala něco hledat ve svém vaku. Vytáhla peněženku a začala počítat peníze. ,,To je dobrý Han. Já to zaplatím" řekl jsem ji a podal číšnikovi peníze ,,Zbytek si nech". ,,To si nemusel...příště tě zvu někam já platí?" natáhla ruku. ,,Platí" potřásl jsem ji za tu nataženou ruku a začal jsem se smát. Přidala se. Po zbytek dne jsme prošli snad celé Znojmo.

*Můj pohled*

Po cestě jsem si koupila bubbleology. Koupila jsem i Markovi, který to pil poprvé. ,,Mňam" zachutnalo mu to. Zasmála jsem se.
Procházeli jsme se až do večera.
Zazvonil mi mobil....mamka. ,,Počkej" řekla jsem Markovi a zvedla telefonát. ,,Haló? Mami?" začala jsem telefon. ,,Hani pojď už domů...je pozdě. " řekla ustaraně mamka. ,,Okey" řekla jsem smutně ,,Ahoj". ,,Stalo se něco?" zeptal se Marek. ,,Nene jen už musím domů" odpověděla jsem ,,Ahoj". ,,Ahoj" řekl ,,počkej doprovodím tě! ". Jak řekl tak i udělal. Doprovodil mě až k vchodu. Dala jsem mu pusu na obličej a rozloučila jsem se.
Doma jsem povečeřela a šla spát. Usnula jsem hned. Dnešek byl velmi povedený.

Wassup!
Taaaak tady máme další kapitolu :)
Doufám že se líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení. :3 :)
Vaše MenTeovka :)

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat