#40 Těhotná?!

1.6K 100 46
                                    

*Pohled Marka* 

Když jsem vstal,Han už nebyla v posteli. Natáhl jsem na sebe tričko a tepláky. Když jsem šel kolem koupelny,slyšel jsem pláč.  Zaklepal jsem a zeptal jsem se: ,,můžu?". ,,Jo" ozvalo se z druhé strany. Otevřel jsem dveře a viděl jsem tam Han jak seděla na zemi a nevypadala moc dobře. ,,Děje se něco?" klekl jsem si vedle ní. ,,Není mi dobře" podívala se na mě ,,Bolí mě břicho". ,,Mám tě odvézt do nemocnice?" zadíval jsem se jí do očí. ,,Ano" řekla a já ji pomohl vstát. Nasedli jsme na motorku a vyjeli jsme do nemocnice. 

Asi 10 minut jsme čekali v čekárně než ji doktor zavolal. Já musel počkat v čekárně. Po chvilce vyšel doktor a za ním Han. ,,Vy jste její přítel?" zeptal se. ,,Ano" přikývl jsem. ,,Chtěl bych vám oznámit,že budete otcem" usmál se doktor. Han mi skočila kolem krku. ,,Děkujeme" poděkoval jsem mu a vzal Han do náruče. Sešel jsem schody s Han v náruči a posadil jsem ji na motorku. Nastartoval jsem a jeli jsme zpátky domů. 

Když jsme dojeli domů,čekal nás tam šok. V kuchyni u stolu seděla Hančina Matka. ,,Já věděla,že tu budeš!" začala na ni křičet,napřáhla ruku,jako by jí chtěla dát facku. ,,Nechte ji!" přitáhl jsem si Han k sobě. ,,Ty mi nebudeš poroučet" křikla na mě. ,,A vy na mě nebudete křičet!" zkřížil jsem ruce na prsou. Odfrkla si a odtáhla si Han do auta. ,,Mami já nechci zpátky...prosím" prosila Han. ,,Pojedeš a máš zákaz jít ven,na počítač a taky zákaz se s ním setkávat" ukázala na mě. Posadila ji do auta a zabouchla dveře. Nasedla za volant a vyjela. 
Nasedl jsem na motorku a vyjel jsem za nimi.

*Pohled Han* 

Podívala jsem se do zrcátka a viděla jsem Marka na motorce,avšak si ho všimla i mamka tak zrychlila. ,,Mami prosím" zkusila jsem to znovu. Otočila se na mě a řekla: ,,Ne...". Chtěla ještě něco říct,ale slyšela jsem ránu a viděla jen tmu. 

*Pohled Marka* 

Jel jsem za nimi,ale ono zrychlili,když v tom nabourali. Zastavil jsem a běžel jsem k autu. Vytáhl jsem mobil a zavolal na 122. Za pár minut tu byli,hasiči vyprostili Han a její mamku z auta,Policie tu zajistila provoz a sanitáři naložili Han a její matku na nosítka a dali do sanitky. Odjeli a já nasedl na motorku a směr nemocnice.  Když jsem dojel,ležela už Han i její matka na pokoji č.19. Sedl jsem si k posteli,na které ležela Han. Chytl jsem ji za ruku a doufal jsem, že se probudí. Asi po 15ti minutách jsem usnul...

Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :) 
Doufám,že se vám líbí :3 
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :3
Vaše MenTeovka  <3

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat