#60 Marka nechci ani vidět.

1.2K 100 86
                                    

*Pohled Han* 

Vzbudila jsem se v Markově náruči. V pokoji nikdo nebyl,tak jsem si zase lehla a užívala si Markova objetí. Po pár minutách mě už přestalo bavit jen tak ležet a k tomu jsem mám hlad. Opatrně jsem vstala a vyšla z pokoje. Šla jsem do bufetu,který byl v přízemí. Koupila jsem jídlo pro mě i pro Marka.  Vzala jsem si jídlo a šla ke schodům. Když jsem šla chodbou,všimla jsem si okénka,ze kterého jsem viděla Marka Juniora. Chvíli jsem se na něj dívala a pak jsem šla dál. Když jsem šla,všimla jsem si nějaké brunety,která vcházela do mého pokoje. ,,Okey asi má Marek návštěvu...ale jak věděla,že je tady?" řekla jsem si pro sebe. Chvíli jsem počkala a pak jsem vešla. A jak jsem viděla...vejít jsem neměla. Rychle jsem zavřela a s pláčem šla na záchodky.

*Pohled Marka*

Když jsem se vzbudil,Han už tu nebyla. Usoudil jsem,že si šla pro jídlo. Sedl jsem si na postel a zapnul mobil. Měl jsem na něm asi 10 zpráv od Valerie. Valerie je má spolužačka...upřímně ji nenávidím,pořád se mě snaží svést. Pořád se ptala jestli bych nechtěl ven a někde si zjistila,že jsem v nemocnici. Ignoroval jsem ji a zapnul jsem YouTube. Když jsem se dokoukal na nové video od Gejmra,někdo otevřel dveře. Myslel jsem si,že to je Han,ale nebyla. Byla to Valerie. ,,Co tu chceš?" řekl jsem kysele. ,,Přišla jsem za tebou" řekla mi a začala se přibližovat. ,,Běž pryč..ihned" položil jsem mobil na stolek. Nic neřekla a vrhla se na mě. ,,Vypadni!" shodil jsem ji. Vstala a znovu na mě skočila,ale nestihl jsem ji shodit...někdo otevřel dveře. Ve dveřích se objevila Han s jídlem. Jídlo pustila na zem a se slzami v očích utekla. ,,Vypadni " řekl jsem a shodil ji ze sebe. Vstal jsem z postele a běžel za ní,ale nenašel jsem ji. Vrátil jsem se do pokoje a Valerii vyhnal. Sedl jsem si na postel a rukama si podepřel hlavu. Po tváři mi začali téct slzy. 

*Pohled Han* 

Zamkla jsem se v kabince a začala brečet. Asi po deseti minutách jsem z kabinky vyšla a umyla si obličej. Vyšla jsem na chodbu a rychlostí slimáka jsem se plížila k pokoji. ,,Počkejte!" křičel na mě doktor a přiběhl ke mně. ,,Zapomněl jsem vám oznámit,že už si dítě můžete vzít a jít domů" řekl zadýchaně. Dýchal,jako by běžel maraton. ,,Super děkuji" řekla jsem a šla jsem si pro Marka Juniora. Sestřička mi ho podala. ,,Děkuji" řekla jsem ,,a na shledanou". ,,Na shledanou" řekla sestřička a starala se o další mimina. A protože jsem měla všechny věci u sebe,vyšla jsem z nemocnice s Markem Juniorem v náruči a přemýšlela jak se dostat domů,teda spíš pro Jirku a pak na hotel. Marka nechci ani vidět. Nakonec jsem zvolila autobus. Dojela jsem až před dům a odemkla jsem. Ihned se ke mně rozběhla Markova mamka. ,,Juj ten je roztomilý" začala ho hladit po hlavičce ,,můžu?". Natáhla ruce a já ji podala Marka Juniora. ,,Oči celý Marek" chytala mu prstíky. ,,Kde je Jirka?" řekla jsem. ,,Nahoře" odpověděla a dál se věnovala Markovi Juniorovi (Kdyby měl někdo nápad jak ho rozeznat od Marka alias Marwa tak mi pls napište do komentů :D Marek Junior je moc dlouhé :DD  pozn. Autorky). Vyšla jsem schody a řekla mu ať si začne balit. Zabalil si a zabalil i mi. Já mezitím vytáhla kočárek a dala ho před dům. Chudák Jirka táhl těžký kufr. ,,Kam jdete?" řekla mi Markova mamka když mi podávala Marka Juniora. ,,Na hotel" řekla jsem a vyšla jsem před dům,kde stál kočárek a kufr. Rozloučila jsem se s Markovou mamkou a šli jsme najít nějaký hotel. 

Bylo přesně dvanáct,když jsme se rozhodli,že půjdeme do stejného hotelu jako minule. Zaplatila jsem pokoj a šli jsme si vybalit. Když jsme byli před hotelem jsem cítila smrad. ,,Han! On se pokakal" křičel Jirka. ,,Proboha" začala jsem se smát a dala jsem si nějakou hadru na postel. Na ní jsem položila Marka Juniora a přebalila ho.  Usnul. Tak jsem ho dala k sobě na postel a přikryla peřinou. ,,Super a jak si teď zajdeme na oběd..." přemýšlela jsem ,,...objednám pizzu". Jak jsem řekla tak jsem taky udělala. Za pár minut nám pizza došla a my ji začali jíst. Marek Junior začal brečet. ,,Asi má hlad" usoudila jsem. Vzala jsem ho do náruče a začala kojit. Jirka se zašklebil a odešel do koupelny. Za pár minut se z koupelny ozvalo: ,,Můžu už vyjít?". ,,Jasný" řekla jsem a Marka Juniora položila zpátky pod peřinu. Lehla jsem si k němu a přemýšlela o tom co jsem viděla v nemocnici. Po pár minutách mě uspal Gejmrův hlas,který se ozýval z Jirkova mobilu.

Wassup!
Tak tady pro vás další kapitolu x3 Určitě jste rádi :DD
Doufám,že se líbí :3 
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdíleni :3
Vaše MenTeovka :3
btw.: Chtěla bych vám poděkovat za 20K přečtení a za to, že se moje FF umístila na 9 místě v kategorie Fan Fikce :333 Jste BEST a ještě bych vám chtěla poděkovat za 150 sledujících x3

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat