#66 Prosím...prosím prober se

1.2K 96 132
                                    

*Pohled Marka*

Vzbudil jsem se na pokoji. Pomalu jsem se postavil a chtěl vyjít z pokoje,když v tom do pokoje vešrl doktor. ,,Kam se chystáte?" řekl a odsunul mě zase na postel. ,,Chci jít za Han" vytáhl jsem ze sebe. ,,Teď nemůžete,musíme u vás zkontrolovat jestli je všechno v pořádku" řekl úplně klidným hlasem. ,,Něco se děje...že ano?" nevěřil se mu. ,,Teď vás s tím nesmím zatěžovat" řekl a odešel pro sestřičkou,se kterou mě zkontrolovali. Když odešli,potichu jsem vyšel z pokoje a šel k Hančinému pokoji,ale nebyla tam. Všiml si mě doktro a rychle běžel ke mně. ,,K..k..kde je?" zakoktal jsem se. ,,Pojďte zpátky do vašeho pokoje pane Hubáček" řekl a šel směr můj pokoj. ,,Nepůjdu,dokud mi neřeknete co je s Han"  zkřížil jsem ruce na prsou. ,,Teď vám to říct nemo..." nenechal jsem ho to doříct a rozběhl jsrm se směr dveře od sálu. Ležela tam a okolo ní plno krve. Sestřičky a doktor mě táhli pryč. ,,Nechte mě!" vytrhl jsem se jim a běžel k Han,která tam jen bezvládně ležela. Rozbrečel jsem se a chytl ji za ruku. ,,Prosím...prosím prober se" řekl jsem s pláčem. Doktorovi se povedlo mě dotáhnout do pokoje a donutit mě si lehnout na postel. Díval jsem se do zdi a nevnímal okolí,myslel jsem jen na Han. Ignoroval jsem,že je čas oběda,ignoroval jsrm mamku,která přišla na návštěvu a snažila se mi donutit oběd. Vždy jsem jen odmítl a pokračoval v kokání do zdi a přemýšlení. ,,Marku...musíš něco sníst" podávala mi rohlík ,,alespoň rohlík". ,,Dobře" přikývnul jsem nakonec a vzal si ho. Z kočárku se na mě usmíval Mára,kterého jsme teď svěřili mojí mamce. Mamka ho vyndala z kočárku a podala mi ho. ,,Ahoj Máro" snažil jsem se usmát. Jen se zasmál a začal si hrát s mým prstem. Po pár minutách mi usbul v náruči,mamka mi ho vzala a dala ho do kočárku. ,,Tak já už půjdu" začala se oblékat ,,Pa ". ,,Ahoj" řekl jsem a uvelebil jsem se v posteli. Za pár minut jsem usnul.

Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :)
Vím..je nic moc :D ale doufám,že to nevadí a taky doufám,že se vám líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení ^^
Vaše MenTeovka <3

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat