#54 Ta která mu udělá dobře

1.3K 102 93
                                    

*Pohled Han*

Vzbudila mě pronikavá bolest v břichu. Shodila jsem ze sebe Markovu ruku a podívala se na ránu....krvácela. Snažila jsem se vzbudit Marka. Ale nešlo to vždy jen zamlaskal a otočil se. Po pěti minutách se mi konečně se mi podařilo vzbudit,avšak pozdě. Spadla jsem zpátky na postel a viděla jenom tmu.

*Pohled Marka*

Vzbudila mě Han,když jsem se na ni otočil,spadla na postel a nevnímala. ,,Han!" vykřikl jsem a zavolal doktora. Odvezli Han do sálu a mě nechali čekat v pokoji. Když v tom se otevřely dveře a do pokoje vešel  Honza. ,,Ahoj kde je Han?" zeptal se mě a schovával něco  za zády. ,,Odvezli ji..." řekl jsem a dveře se otevřely znova,tentokrát tam stál Kuba. ,,Já už půjdu ok?" řekl mi ,,zatím ahoj". ,,Ahoj" řekl jsem a sledoval zavírající se dveře. ,,Co jí chceš?" vyzvídal jsem. ,,Něco jí dát,ame tobě to může být úplně jedno" mrkl na mě a odešel do čekárny. Vyšel jsem z pokoje a šel jsem si pro colu do bufetu. Když jsem přišel k pokoji,nikdo tam stále nebyl. Za chvíli Han přivezli do pokoje. ,,Nesmí se stresovat.." řekl mi a odešel.

*Pohled Han*

Když jsem se vzbudila z umělýho spánku,viděla jsem Marka....Marka jak se líbá s Lucií. ,,No to už snad nemyslí vážně?! Sotva se probudím a on se tu už cucá s ní?! Já mu tu sloužím jako ta ,,Která mu udělá dobře"?" myslela jsem si a zavřela jsem oči,dělala jsem jako že ještě spím.

Za chvíli odešli,sedla jsem si a rozbrečela jsem se. Otevřely se dveře a vešel Honza. ,,Proboha ten mi tu ještě chyběl.." řekla jsem si pro sebe.
Utřela jsem si slzy a snažila jsem se,aby mi nějaká ta slza neutekla. Honza si pohotově ke mně sednul a začal se vyptávat co se děje. ,,Ale nic..neřeš to" snažila jsem se usmát. ,,Počkej chvilku" řekl a vyšel z pokoje. Přišel s kyticí růží. ,,Tímto jsem se chtěl omluvit,za to co jsem ti udělal...promiň" v očích mu byla vidět upřímnost a že to myslí vážně. ,,Fajn odpuštěno" usmála jsem se..teda pokusila jsem se. Objal mě. ,,Au" vykřikla jsem a chytla se za břicho. ,,Jej promiň já zapomněl" řekl mi ,,pustíme si něco? V tašce mám notebook". ,,Jasný" řekla jsem a udělala jsem mu místo vedle sebe. Zmizel v čekárně a donesl notebook. Honza je vlastně super kluk...super kamarád. Našli jsme tam nějakou vtipnou komedii a pak jsne si pustili i Mr. Beana (teď nemyslím toho kreslenýho :D pozn. Autorky). Pouštěli jsme si to až do večera. Asi v 19:00 musel Honza odejít,takže jsem v pokoji zůstala sama. Lehla jsem si na postel a dívala se do stropu. Po pár minutách jsem usnula.

*Pohled Marka*

Když jsem byl v pokoji,přišla tam Lucie. ,,Co tu chceš?" zeptal jsem se. ,,Přišla jsem si pro tebe" řekla a začala mě líbat. Ze začátku jsem se bránil ale ona mě chytla tak, abych se nemohl vyvléknout. Chytla mě za ruku a odtáhla pryč. Vzpíral jsem se,ale světe div se...ona mě utáhla. ,,Pusť mě a dělej!" křičel jsem na ni. ,,Ne nepustím!" řekla mi a přitáhla si mě k sobě. Chtěla mě políbit,ale já uhnul. Chytla mě za hlavu a políbila mě. Dotáhla mě ke mně domů. Vytáhla mi klíče z kapsy a odemkla si. Vzpíral jsem se ale ona mě dotáhla až nahoru. Zamknula za sebou dveře od pokoje. Hodila mě na postel a začala se svlékat. ,,Ne přestaň" křičel jsem...bohužel nikdo nebyl doma. Sedla si na mě a začala mě svlékat. ,,Přestaň už to není vtipný!" křikl jsem a shodil jsem ji ze sebe. Rychle jaem se zvedl a utekl z pokoje běžela za mnou. Dokonce ji napadlo se obléct. Schoval jsem se u dveří a když vyběhla ven jsem zavřel jsem dveře. ,,Proboha" řekl jsem a sesunul jsem se k zemi. Lucka bouchala do dveří,ale já ji ignoroval. Vyšel jsem schody a bez večeře jsem usnul..

Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu ^^
Doufám,že se vám líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :)
Vaše MenTeovka <3

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat