*Pohled Marka*
Vzbudil jsem se sám v posteli,Han tam nebyla. Navlékl jsem na sebe oblečení a sešel schody. Avšak Han nebyla ani dole. ,,Kde je Han?" zeptal jsem se mamky,která připravovala snídani. ,,Ona není nahoře?" podívala se na mě. ,,Není.." začal jsem mít strach. ,,Možná si něco potřebovala vyřídit.." podala mi talíř se snídaní. Rychle jsem to do sebe naházel a šel ke dveřím. ,,Jdu ji hledat" vzal jsem mobil a klíče. Vyšel jsem ven a zapnul data. Napsal jsem Han na facebook. ,,Ahoj zlato :* Kde si odešla? :( ". Dal jsem mobil do kapsy a vyšel jsem hledat.
*Pohled Han*
Potřebovala jsem si pročistit hlavu.A tak jsem si zašla do parku. Když jsem odcházela byly 4 hodiny a Marek ještě spal. Nechala jsem ho spát a vyšla jsem.
V parku jsem si sedla na lavičku a začala jsem přemýšlet. Seděla jsem tam asi tři hodiny,pak jsem vstala a chtěla jsem jít domů,ale zahlédla jsem Lucku jak se ke mně přibližuje. Otočila jsem se a zrychleným krokem jsem šla na opačnou stranu. Naštěstí tenhle park má dva východy. Vyšla jsem z parku a namířila jsem to přímo domů. Ale když jsem byla v polovině cesty,mě Lucie dohnala a přitiskla mě ke zdi. ,,Ty to s Markem nevzdáš po dobrém?! Tak to půjde po zlém..." vytáhla z kapsy kapesní nůž. Snažila jsem se utéct,ale držela mě pevně. Přiložila mi studenou čepel na krk. Jeho špičkou mi na krku kreslila obrazce,ale ani jednou neřízla. Nakonec přiložila čepel k ménu břichu. ,,Tohle je za to...že jsi mi ukradla Marka" zabodla mi nůž do břicha a utekla. Svalila jsem se k zemi.
*Pohled Kuby*
Marek si tu zapomněl mikinu ve které byla peněženka,tak jsem se rozhodl mu ji dovézt. Navlékl jsem na sebe bundu a obul se do svých černých tenisek. Sešel jsem schody a nasedl do svojeho auta. Nastartoval jsem a vyjel jsem směr Znojmo.
Když jsem dorazil k jeho domu (řekněme, že ví kde bydlí :D pozn. Autorky) a chtěl jsem zaklepat. Ale v té chvíli jsem slyšel pláč. Šel jsem za pláčem a došel jsem k Han,která tam ležela v kaluži krve. V břichu měla zabodnutý nůž. Chytnul jsem ji tak,že to vypadalo jako by jsme se objímali a chtěl jsem ji zvednout.
*Pohled Marka*
Hledání jsem vzdal,jednou se vrátit musí a šel jsem domů. Sedl jsem si na pohovku a zapnul televizi. Když byla reklama,smyšel jsem kroky před dveřmi. Otevřel jsem dveře a začal jsem hledat kdo to byl. Na zeni ležela moje mikina s peněženkou. Zvedl jsem to a začal jsem chodit po zahradě. Nakonec jsem se podíval za roh a málem se mi zastavilo srdce. Stála tam Han a Kuba,Kuba ji zvedal. Otočil se na mě. Otočil jsem se a šel jsem s pláčem zpátky domů. Plácl jsem sebou nanpostel,brečel jsem jako malá holka,která nedostala vysněnou panenku.
*Pohled Kuby*
,,Pomoz mi..krvácí!" křičel jsem na něj,ale on mě už neslyšel. Vzal jsem teda mobil a sám zavolal sanitku. Za pár minut tu byli,naložili Han na nosítka a odvezli. Přišel jsem ke dveřím a zaklepal. Slyšel jsem kroky ze schodů a nakonec se otevřely dveře. Stál v nich Marek. ,,Co chceš?" bylo vidět, že brečel ,,a proč máš tričko od krve?". ,,Pomáhal jsem Han..volal jsem na tebe abys mi s ní pomohl,ale ty jsi odešel..." začal jsem vysvětlovat. ,,T...takže vy spolu nic nemáte?" zakoktal se. ,,Ne jen jsem ji pomohl" začal jsem vysvětlovat ,,měla nůž vražený v břiše". ,,Aha já to asi špatně pochopil...pojď dám ti čisté tričko" řekl a pozval mě dovnitř. Vešel jsem a šel za ním do jeho pokoje. Chvíli se hrabal ve skříni a vyndal tričko a jeho logem. ,,Díky" řekl jsem a šel jsem do koupelny a tam jsem se převlékl.
*Pohled Marka*
Když vyšel z koupelny,vyšli jsme ven a měli v plánu jít za Han. Nasedli jsme do jeho auta a vyjeli. Za pár minut jsme tam byli. Zeptal jsem se na recepci na jakém pokoji leží. ,,Pokoj číslo 19" řekla sestřička. ,,Děkuji" řekl jsem a vešel jsem do pokoje. Han byla vzhůru. ,,Ahoj" usmála se. ,,Ahoj zlato" řekl jsem a sedl jsem si vedle ni na postel. Chytla mě za ruku a přitáhla si mě k ní. Políbila mě a řekla: ,,Miluji tě". ,,Já tebe taky" políbil jsem ji znovu. Když v tom vešel doktor. ,,Ouu pardón " řekl a rychle zase zalezl. ,,Jo to je dobrý pojďte" řekl jsem a slezl jsem z postela,ale pořád jsem držel Han za ruku. ,,Vaše přítelkyn
přišla o mnoho krve. Musí tady zůstat alespoň týden na pozorování" začal doktor. ,,Dobře" řekl jsem. ,,A může tu být se mnou?" chytla mě pevběji. ,,Ano může" usmál se doktor ,,a ještě něco..". Proč se zarazil? Děje se snad něco? ,,Děje se něco?" nedalo mi to. ,,Prišli jste o dítě,ten nůž ho zabil...." řekl doktor a odešel. ,,Cože? Já byla těhotná?" podívala jsem se na Marka. Lehl si vedle mě a objal mě. Opřela ksem si hlavu o jeho hruď. Zvedl mi hlavu a začal mě líbat. Spolupracovala jsem. ,,Když jsme o něj přišli..." řekl mezi polibky ,,proč si neudělat další?". Usmála jsem se a sundala mu triko. ,,Počkej..jdou ty dveře zamknout?" zkoušel je zamknout ,,Bingo přišel jsem na to". Přišel ke mně a sundal mi tričko a kalhoty. Já mu sundala ještě jeho tepláky. Leželi jsme tu na sobě jen ve spodním prádle. Pokoušel se mi sundat podprsenku,ale nedařilo se mu. ,,K sakru" zanadával. Pomohla jsrm mu a ruky jsem mu dala na hrudník. Podprsenka letěla na zem a ta chvíli letěly i kalhotky a jeho boxerky. Chvíli mě jenom líbal a pak do mě prudce vniknul. Snažila jsem se nekřičet tak jsem ze sebe vydala jen tiché: ,,Aahh". Omylem se mi dotknul mého břicha. ,,Au to bolí" řekla jsem. ,,Aha promiň já nechtěl" řekl a začal mě líbat na krku.Když jsme skončili,lehli jsme si vedle sebe,přikryli jsme se peřinou a objali jsme se. Za pár minut jsme usnuli.
Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu která má 1008 slov :D
Doufám,že se líbí ^^
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :))
Vaše MenTeovka <3
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
Fiksi PenggemarHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?