*O týden později*
,,Zlato otevři ty dveře. Nemůžeš tam zůstat navěky. Pojď se aspoň nasnídat." ozval se přes dveře mamčin hlas. Ležela jsem na posteli a koukala do stropu. Mám už hlad....půjdu se najíst a pak zase zalezu. Odemkla jsem a sešla dolů. ,,Zlato co se stalo?" přiběhla mamka z obýváku. ,,Ne nic" smutně jsem se koukla na nohy ,,Kde je snídaně?". Mamka ukázala na stůl. Pojedla jsem a šla zpátky nahoru.
*Pohled Marka*
Cinknul mi mobil. Kdo by mi teď psal v 4:00 ráno. Byl to asi nějaký fanoušek, poslal mi video. Byla v něm Lucka a Hanča. Lucka držela Han pod krkem a vyhrožovala jí. Hanča měla pravdu....já jsem blbec. Zazvonil zvonek u dveří. Šel jsem otevřít, stála tam Lucka. Chtěl jsem zavřít, ale stoupla si mezi dveře. ,,co se děje Marku?" optala se mě. Ukázal jsem jí to video od fanouška a řekl : ,,Tohle nemyslíš vážně, že ne?". ,,Marku t...t...to není jak to vypadá" snažila se vymyslet výmluvu ,,udělala jsem to pro tvoje dobro". ,,Pro moje dobro?! Moje dobro je podle tebe to, že se rozhádám s tou nejlepší holkou v mém životě?!" neudržel jsem to a začal na ni křičet ,,Vypadni!". Zabouchl jsem dveře takovou silou, až mamka vylezla z kuchyně se slovy: ,, Marku co se děje?". ,,Nic" řekl jsem. Vzal jsem si klíče,mobil a peněženku a vyběhl nejvyšší rychlostí k domu od Hanči.
Doběhl jsem tam cca za 5 minut. Zaklepal jsem. Otevřela mi její mamka. ,,Dobrý den" pozdravil jsem ,, Je Hanča doma?". ,,Ano to je" zarazila se ,,Ale je zavřená v pokoji. Netuším co se tam děje". ,,Můžu jít za ní?" zeptal jsem se jí a ona kývla. Vyzul jsem jsem si boty a vyšel schody. Došel jsem ke dveřím, které vedly do jejího pokoje. Zaklepal jsem a řekl: ,,Han?". ,,Běž pryč!" slyšel jsem že brečí. ,,Han promiň...já to vážně nevěděl" řekl jsem smutně ,,Proniň že jsem ti nevěřil. Udělal jsem tu největší chybu v mém životě...promiň. Mám rád jenom a jenom tebe". Slyšel jsem její krok a odemknutí dveří. Otevřela dveře. Viděl jsem její obličej, byl celý mokrý od slz. ,,Vážně?" zeptala se mě. ,,Jasně...miluji tě" podíval jsem se jí do očí. Objala mě. Tak silně až mě to zabolelo, ale nestěžoval jsem si. ,,Já tebe taky!" řekla mi do ucha a dala mi pusu. ,,Zvu tě do kina" pozval jsem ji. ,,Okey počkej" řekla a šla si pro vak.
Šli jsme do kina na nějakou komedii.
Po zbytek dne jsme se procházeli po Znojmě.
Nastal čas jít domů. ,,Han? Už budu muset" řekl jsem smutně ,,Ahoj". Políbil jsem ji. ,,Ahoj" řekla a odešla.
Doma jsem povečeřel a šel spát. Myslel jsem na Hanču...Wassup!
Tak tady máme další část! :)
Za případné překlepy se MOC OMLOUVÁM! :)
Budu ráda za každý vote,komentář či případné sdílení :)
Vaše MenTeovka :)
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
Fiksi PenggemarHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?