#59 Zapomněl?

1.2K 97 63
                                    

Vzbudilo mě hlasité zívnutí. Zvedla jsem hlavu a všimla jsem si Marka,že už je vzhůru. ,,Marku!" skočila jsem mu kolem hlavy. Když jsem ho pustila jen se zmateně díval. Za chvíli přišel doktor a vyhnad mě ven z pokoje. Sedla jsem si na lavičku a čekala. Za pár minut dorazil Honza. ,,Ahoj" řekla jsem a sledovala jsem dveře. ,,Ahoj" usmál se a sedl si vedle mě ,,jak mu je?". ,,Zatím nevím,je tam doktor" řekla jsem mu ,,Ale...". ,,Jaké ale?" zvedl jedno obočí. ,,Když jsem ho objala....zmateně se díval" když jsem to dořekla, znervózněla jsem. ,,Aha" řekl ,,Bude v pořádku...uvidíš..". Ale co když nebude v pořádku? Kdybych s ním šla...nic by se nestalo. ,,Můžete jít dovnitř" vyšel doktor a šel pryč. Vešla jsem a za mnou šel Honza. Marek tam seděl a díval se do zdi. Neřekl ani ahoj. ,,Ahoj zlato" usmála jsem se na něj. ,,Ahoj Marku" řekl Honza a podal mi židli. Posadila jsem se a chytla Marka za ruku. Škubl s ní a zeptal se: ,,Kdo jste?". Když to dořekl,málem jsem dostala infarkt. ,,T..t..ty si n..nás nepamatuješ?" vydechla jsem ze sebe. ,,Ne" řekl s úplným klidem ,,měl bych?". ,,Au" začalo mě bolet břicho ,,Au to bolí". Sesunula jsem se k zemi a držela jwem se za břicho. ,,Honzo! Zavolej někoho!" křičela jsrm na něj. Vyběhl na chodbu a křičel: ,,Prosím doktora! Má kamarádka rodí!". Za pár minut tu byli doktoři a sestřičky a odvezli mě na porodní sál.

,,Tlačte!" říkal mi doktor ,,a hlavně dýchejte". ,,Auuu" zakřičela jsem. ,,Už vidím hlavičku!" vykřikl doktor ,,Tlačte!". Zatlačila jsem pořádně. ,,A je venku!" vykřikl doktro. To bylo to poslední co jsem slyšela.

*Pohled Honzy*

,,Komplikace!" zaslechl jsem ze sálu. ,,No to snad ne!" řekl jsem si pro sebe. Zastavil jsem si jednu ze sestřiček a zeptal jsem se co se děje. ,,Pardón pane,ale pokud nejste členem její rodiny tak vám to říct nenohu" řekla a zmizla ve dveřích. Rozběhl jsem se k Markovi do pokoje.
,,Marku! Musíš mi pomoct!" řekl jsem a začal ho tahat z postele. ,,Co chceš a co děláš?" vrátil se zase do postele. ,,Já jsem Honza...ale to teď není důležité..tvoje holka rodí a nastaly nějaké komplikace" vychrlil jsem ze sebe ,,a mě to říct nechcou...a protože ty jsi její snoubenec tak ti to budou muset říct". ,,Moje holka?" podivil se a vstal. ,,Pojď" řekl jsem a vedl ho ke dveřím porodního sálu. Zrovna ji převáželi na pokoj.

*Pohled Marka*

Strašně mi někoho připomínala,jen si nepamatuju koho. ,,Jak se jmenuje?" zeptal jsem se Honzy. ,,Han" odpověděl. ,,Han Han..."opakoval jsem si to jméno. ,,Pojď půjdeme za ní na pokoj" řekl a vedl mě k recepci,aby se zeptal,kde leží. ,,Děkuji" řekl sestřičce u recepce a šel ke mně. ,,Hledej pokoj 34" řekl a začal hledat. ,,Tady" řekl jsem a ukázal jsem na dveře s cedulkou 34. ,,Jsem už slepej no.." zasmál se. Zaklepal a vešel. Už tam seděla na posteli a držela miminko. Když jsem vešel,zadívala se na mě. ,,A..ahoj" řekl jsem. ,,Ahoj Marku" usmála se.  Podíval jsem se na miminko,mělo nádherně modré oči. Pak jsem se podíval na ni. Byla unavená,šlo to na ni vidět. Přisunuk jsem si židli,sledoval jsem je a přemýšlel. ,,Jo Marku...tady máš mobil" řekl Honza a podal mi asi můj iphone. ,,Díky" usmál jsem se a zapnul  ho. ,,Na tapetě jsem měl mě,jak se líbám s ní. Už mi to došlo... ,,Han?" řekl jsem se. ,,Ano?" zadívala se na ně pohledem plným naděje. ,,Já..já si na tebe vzpomínám" řekl jsem a usmál jsem se. Jen se usmála a řekla: ,,Obejmula bych tě,ale držím tvojeho syna". ,,Juj" řekl jsem a on mi chytnul prst. ,,A  na co si ještě vzpomínáš?" řekl Honza. ,,YouTube...MarweX,MenT,Gejmr....rodina" vyjmenoval jsem to. Han se na mě dívala tím nejštastnějším pohledem. ,,Tak já vás tu nechám o samotě" usmál se a odešel (Honza). ,,Pojď sem" řekla a poplácala na místo vedle sebe. Sedl jsem si tam kde ukázala a ona mi podala Marka Juniora. Ona i opřela hlavu o mé rameno a usnula. Za pár minut si pro Marka Juniora přišla sestřička a odmesla ho. Opřel jsem si hlavu o hlavu Han a usnul jsem.

Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :)
Doufám,že se vám líbí ^^
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :)
Vaše MenTeovka <3

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat