*Pohled Marka*
Vzbudil mě budík,který jsem si nastavil na 6 hodin ráno. Oblékl jsem se a šel jsem se dolů nasnídat. Dole ještě nikdo nebyl, z lednice jsem si vzal jogurt a snědl jsem ho. Pak jsem se obul,potichu jsem zabouchl dveře a vyšel jsem směr autobusové nádraží. Nasedl jsem do autobusu,který jel do Prahy. Zapnul jsem mobil a zapojil sluchátka. Zapnul jsem si hudbu a po par minutách poslouchání písniček jsem usnul.
*Markův sen*
,,Han!" zakřičel jsem na ni. Nehýbala se, nereagovala na mě. Když v tom se tu objevil Honza a ona se rozeběhla a políbila ho. ,,Han?" chytl jsem ji za rameno,v tom zmizela. Objevila se na druhé straně se slzami v očích. Měla zapnutý mobil a v něm byla zapnuta naše společná fotka. Když v tom začala Han křičet: ,,Za to můžeš ty! To ty jsi mě podvedl! Už tě nikdy nechci vidět!". ,,Han?!" ale to se zase vypařila a objevila se zase na druhé straně s Honzou. Běželi proti mě a shodili mě...já padal do tmy..
*Realita*
Trhl jsem sebou. Protřel jsem si oči a zjistil jsem, že jsem v Praze. Vystoupil jsem. ,,Co to proboha bylo za sen..." řekl jsem si. Teď jsem si uvědomil,že nevím kde Han bydlí. Šel jsem na Václavák. Sedl jsem si na lavičku a dal jsem si hlavu do dlaní. Když jsem zvedl hlavu, všiml jsem si holky s kapucí. Sedla si vedle mě a projížděla si facebook. Když v tom mi pípl mobil. Napsala mi Han. Rychlostí světla jsem to otevřel.
H: Tak kde sraz? :)
J: ??
H: jej to nemělo být tobě promiň ;)
J: Han...
Neodpověděla, vypnul jsem mobil a sledoval rušné náměstí Prahy. Holka která seděla vedle mě a vletěla do náruče....Honzovi. Honza ji sundal kapuci....to byla Han! Seděl jsem tam a díval se na ně s otevřenou pusou. Honza však Han odstrčil stranou a začal na ní křičet. Pak se otočil a odešel. Han si sedla zpátky na lavičku a rozbrečela se. ,,Han?" chytl jsem ji za rameno. ,,Marku?" podívala se s uslzenýma očima. ,,Co se stalo?" zeptal jsem se soucitně. ,,On má jinou.." zadívala se do země. ,,Aha" řekl jsem ji a podal ji kapesník ,,Utři si oči, slzy ti nesluší". Usmála se a vzala si ode mně kapesník. Chvíli jsme tam jen seděli a dívali jsme se na sebe. Najednou se Han začala smát. ,,Co je k smíchu?" nechápal jsem. ,,Nic" smála se ještě více. Otočil jsem se a za sebou jsem viděl řadu lidí,kteří chtěli podpis a fotku. Podíval jsem se na Han a vykřikl jsem: ,,Fans Apokalypsa! Zdrháme!". Chytl jsem Han za ruku a běžel jsem pryč. Když jsme zastavili nemohli jsme se přestat smát. ,,Máš kde spát?" zeptala se mě. ,,Ne" řekl jsem udýchaně. ,,Tak pojď půjdeš ke mně" usmála se a pomohla mi vstát,protože jsem doposud klečel. Došli jsme ke krásnému rodinnému domku. Vešli jsme dovnitř, vyšli jsme schody a vešli jsme do jejího pokoje. Byl velký, nejvíc mě zaujala naše společná fotka, která tu byla zarámovaná. Sedl jsem si na postel a prohlížel jsem si její pokoj. Celý byl natřený do modra. Zaujala mě jedna zeď,přes kterou bylo napsáno: ,,MarweX". ,,Wow" vydechl jsem. Ona se jen usmála a odešla do kuchyně. Přišla s colou a popcornem. ,,Pustíme si něco?"zvedla jedno obočí. ,,Jasný" řekl jsem a zabavil jsem ji popcorn. Vytáhla notebook a zapnula ho. ,,Jé ty mě máš na tapetě" usmál jsem se. ,,Upřímně" usmála se ,,Po tom co jsi mi udělal jsem si ji chtěla změnit,ale jiná se mi tam nehodí". Zasmál jsem a ona zapnula film. Lehl jsem si vedle ní a díval jsem se. Byla to nějaká romantická komedie. Když film skončil, měla Han mokré oči. ,,Ty jsi brečela?" zasmál jsem se a utřel jsem ji oči. ,,Ne " zasmála se tím jejím hezkým úsměvem. Zadíval jsem se jí do očí. Začali jsme se přibližovat. Políbil jsem ji,ale hned jsem se odtáhl : ,,Promiň nechal jsem se unést". ,,Pojď sem!" přitáhla si mě k sobě a dlouze políbila. Když v tom do jejího pokoje vešel....
Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu! :)
Tak kdo myslíte, že tam vešel? :)
Budu ráda za každý vote,Komentář nebo sdílení!
Vaše MenTeovka ;3
PS: Chtěla bych vám poděkovat za 8K přečtení :3 Mám vás ráda :)
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanficHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?