#17 Kdo to je?!

2K 133 28
                                    

*Pohled Marka*

Vzbudil jsem se na židli u lůžka na kterém ležela Hanča. Protáhl jsem se a dal peřinu na vedlejší lůžko.  Sedl jsem si na židli a chytil jsem ji za ruku. Do pokoje vešli Jakub a Pedro. ,,Jedl si něco?" zeptal se Jakub. Zavrtěl jsem hlavou, že ne. ,,Pojď" chytl mě zase za rameno a odtáhl do bufetu,kde jsem si koupil něco k jídlu a pití.

*Pohled Han* 

Slyšela jsem u mě mluvit nějaké kluky, chtěla jsem se pohnout, ale nešlo to. Oni odešli a já se probrala. Ležela jsem na lůžku obklopena přístroji. Nemůžu si vzpomenout co se stalo a proč tu jsem. Když v tom do dveří vstoupil kluk. Přiběhl rychle ke mě a začal mluvit: ,,Han! Slyšíš mě?". ,,Kde to jsem?" zeptala jsem se. ,,Jsi v nemocnici" ukápla mu slza ,,Bouchla ses do hlavy". ,,Aha" zadívala jsem se do jeho modrých očí.  Po chvilce přišli další 2 kluci. ,,Už se probrala?" řekl jeden z nich. ,,Ano" odpověděl ten první.  Znám je? Kdo to je? běhalo mi hlavou. ,,Můžu otázku?" podívala jsem se na toho prvního kluka. ,,Jasně, ptej se" řekl mi. ,,Kdo jste?" řekla se zmateně. Vyměnili si pohledy. 

*Pohled Marka* 

,,Kdo jste.." honilo mi hlavou.   ,,Ty si to nepamatuješ?" jako první začal mluvit Pedro. ,,Ne" odpověděla. V tom vešel doktor. ,,Nic si nepamatuje...." oznámil Jakub doktorovi. Všichni se podívali na mě. Doktor si nás vytáhl z pokoje a řekl nám: ,, Zkuste ji vzít na místa, na kterých něco zažila. Možná si vzpomene. Musíte na ni být opatrní, bude to teď mít těžké.". Přikývl jsem a vešel do pokoje. Hanča seděla na lůžku a dívala se na dveře. Sedl jsem si vedle ní. ,,Já jsem Marek" představil jsem je jí. ,,Dobře" prohlížela si mě. Pomohl jsem jí posbírat věci a vyšli k autu. Nasedli jsme. Sedl jsem si k Han. ,,Já jsem Jakub" představil se Jakub. ,,A já Pedro" zasmál se Pedro. ,,Dobře" řekla a dívala se z okna. Dojeli jsme do kempu. Dovedl jsem ji do chaty. Sedla si na postel. Když viděla že si sedám na stejnou postel jako ona řekla: ,,Tady spíš ty? Promiň" zvedla se. ,,Počkej" chytl jsem ji za ruku ,,Tady spíme oba". ,,Aha" posadila se zpátky ,,My spolu něco máme?". ,,Ano chodíme spolu.." vysvětli jsem jí ,,ale to teď není podstatné. Hlavní je, aby sis vzpomněla". Lehla si a chvíli se dívala do stropu. ,,Pojď něco ti ukážu" řekl jsem ji a ona se hned zvedla. Došli jsme k jezeru. 

*Pohled Han* 

Došli jsme k velkému jezeru. Něco mi to tu připomínalo ale netuším co. ,,Měla si to tu strašně ráda" začal ,,Každé ráno si sem chodila. A jednou si mě tady načapala s jinou...". To poslední řekl smutně. ,,Ale odpustila jsi mi" usmál se. ,,Aha" řekla jsem a zadívala jsem se do vody. Sedla jsem si a sundala si boty. Ponořila jsem nohy do vody, přijde mi to jako  bych to už někdy dělala. Sedl si vedle mě a uděl to samé. Asi po pěti minutách jsme se zvedli a šli do kempu. ,,Pojďte je oběd" volal nás Jakub. Sedli jsme si ke stolu, který byl jako jediný volný. Dali jsme se do jídla. ,,Dnes přijede Honza" oznámil nám ,,Jako překvapení pro fans". ,,Honza?" zeptala jsem se. ,,Ano " podíval se na mě ,,Na YouTube je jako MenT". Honza....MenT....něco mi to říká. ,,Ty si ho pamatuješ?" podíval se na mě Pedro. ,,Nevím...možná" odpověděla jsem a dojedla jídlo. Odevzdala jsem talíř a šla si zpátky sednout ke klukům. Když dojedli i oni šli do chaty. 

*Příjezd Honzy* 

Někdo zaklepal, Marek běžel otevřít. ,,Čuuus" pozdravili se a Honza se hrnul do ,,obýváku". ,,Ahoj" pozdravil mě. ,,Ahoj" prohlížela jsem si ho. Někoho mi připomíná. ,,Han tohle je Honza" řekl Pedro. Marek mu něco pošeptal a Honzův úsměv se změnil ve vážný obličej. ,,Aha to jsem nevěděl" řekl smutně a posadil se na postel od Jakuba. Zadívala jsem se mu do očí. ,,Počkat"  začala jsem mluvit a pořád se dívala na Honzu. ,,Co se děje?" řekli všichni najednou. ,,On mi někoho připomíná" ukázala jsem na Honzu  ,,Nevím to ale jistě..". ,,Co si s ním vybavuješ?" řekl Pedro s vážným obličejem. ,,Nevím to jistě" znervózněla jsem ,,Pardubice....bydlíš v Pardubicích, že ano?".  ,,Ano" podíval se na mě s nadějí. ,,Můžu se jít projít?" zeptala jsem se Marka. ,,Jasně" přikývl. ,,Můžu jít s tebou?" zeptal se mě Honza. ,,Klidně" usmála jsem se a vstala. Vyšla jsem z chaty. Honza běžel za mnou. Vyšla jsem ven z kempu a za chvíli jsem byla na ,,Louce". Sedla jsem si do trávy a dívala jsem se na přírodu okolo. Honza si sedl vedle mě. ,,Wow" vytáhl ze sebe ,,To je krása! Jak si na tohle místo přišla?". ,,Nevím" zasmála jsem se. Zadívala jsem se mu do očí. ,,Je to tu vážně překrásné" podíval se mi do očí. Začal se přibližovat,až mě políbil. Ze začátku mě to zaskočilo, ale pak se mi to začalo líbit tak jsem spolupracovala. Povalil mě na zem a začal ještě víc líbat. Chytl mě kolem pasu a začal sjíždět níž. V tom jsem si vzpomněla na Marka. ,,Promiň já..já nemůžu" začala jsem se vymlouvat. ,,Co se stalo?" nechápal. Zvedla jsem se a běžela do kempu. Vešla jsem do chaty a zamířila jsem to do koupelny. Chvíli jsem se dívala do zrcadla a pak vyšla. ,,Půjdu si lehnout " oznámila jsem a lehla si. Zbytek dne jsem prospala.

*Pohled Marka* 

Když usnula sebrali jsme Honzu který zrovna přicházel do kempu a dotáhli ho do místnosti s počítači. Zapnuli jsme je a nalákali jsme tam fans a zapnuli jsme si všichni Minecraft.  Dále jsme hráli i jiné hry např.: CS:GO, LoLko a Slither.io.  Z miniher v Minecraftu jsme hráli: BedWars,Hide and Seek a BuildBattle.  Když jsme to dohráli šli jsme na večeři, teda všichni kromě mě. Šel jsem totiž pro Hanču. Hanča tam seděla na posteli. ,,Děje se něco?" chytl jsem ji za rameno. Podívala se na mě: ,,Ne nic". ,,Pojď jdeme na večeři" natáhl jsem ruku. Chytla se a zvedla se. Došli jsme do jídelny a ukázal jsem ji místo kde si má sednout,přesně vedle Honzy. Zarazila se a sedla si vedle Jakuba. Nechal jsem ji tam. Pustili jsme se do jídla. Dojedli jsme a šli zanést talíře. Když Han už talíř odnesla šla do chaty si lehnout. Já počkal na kluky. Když došli vyrazili jsme společně do chaty. Hanča už spala. Lehl jsem si vedle ní a usnul. 

  Wassup!
tak tady mám další kapitolu která má 1062 slov! :)
Doufám že se líbí! ;D
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení! ;3
Vaše MenTeovka   ;D

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat