#23 Honzo prosím ne...

1.8K 123 31
                                    

Vzbudila jsem se zase v 5 hodin ráno. Ležela jsem v Markově objetí, celá nahá. Marek ještě spal...je tak sladký když spí. Rychle jsem ma sebe navlékla oblečení a šla si zaběhat.

Běžela jsem náměstí, vzápětí jsem litovala toho, že jsem tu běžela. Stál tam Honza a na něco se ptal staré paní. Otočila jsem se a rychle běžela pryč. On si mě všimnul a běžel za mnou. Bohužel mě v dohnal. ,,kam utíkáš?" zeptal se mě a chtěl mě políbit. Uhla jsem, ale on mě chytil a udělal to znova. Vytrhla jsem se mu a běžela jsem směrem k domu, kde spal Marek. Ztratila jsem ho z dohledu. Ufff, oddychla jsem si. Když jsem vešla do domu, spadly mi klíče z ruky.....seděl tam Honza. ,,jak ses tu dostal?!" zvedla jsem klíče ze země.
,,vy jste spolu?!" řekl mi. V tom vešel Marek a dal mi pusu. ,,zvonil tu jako blbej'' řekl mi ,,jdu připravit snídani". Dal mi pusu a odešel. ,,tak znova" začal ,,vy jste spolu?!". ,,ano jsme máš snad problém?" řekla jsem mu a chtěla jsem jít za Markem, ale Honza mi zaterasil cestu. ,,Jakto že si mi to neřekla" přirazil mě ke zdi a začal líbat. Bránila jsem se. Přišel Marek a viděl Honzu.

*Pohled Marka*

Udělal jsem snídani a šel jsem s ní do obývaku. Když jsem vešel, uviděl jsem něco, co jsem vidět asi neměl. Viděl jsem Honzu jak se líbá s Han. Omylem jsem upustil hrnek. Honza si toho všimnul a přestal. Vyběhl jsem ven z domu. Han běžela za mnou a křičela : ,,Marku počkej! Já ti to vysvětlím. Nech mě to vysvět...". Dál jsem ji už neslyšel. Doběhl jsem ke mě domů a zamknul se v pokoji.

*Pohled Han*

Běžela jsem za ním, ale nedoběhla jsem ho. Vrátila jsem se domů a vyhnala Honzu pryč. ,,vypadni!" vyhodila jsem ho z domu a zabouchla jsem za ním dveře. Sesunula jsem se k zemi a rozbrečela jsem se.

Asi po pětí minutách jsem se zvedla a šla napsat Markovi.

Napsala jsem mu: ,,Marku promiň :c Nech mě ti to vysvětlit.".

Neodpověděl mi. Spadla jsem na postel a rozbrečela jsem se. Přišel Jirka se slovy : ,,Já mam hlad". Šla jsem mu uďělat snídani a odešla do pokoje.

*V 12:00*

Byl čas obědu. Takže jsem připravila oběd. Zavolala jsem Jirku a začali jsme jíst. ,,co budeme dneska dělat?" řekl Jirka mezi jídlem. ,,nevím" zakroutila jsem hlavou ,,co bys chtěl dělat?". ,,Já bych se chtěl podívat na tu rotundu svaté Kateřiny" dojedl. ,,tak jo" dojedla jsem a šla jsem odnést špinavé talíře do myčky.
Ještě jsem si zašla pro vak a vyšli jsme.

*U rotundy*

Vyšli jsme hodně velký kopec. Došl jsme až k rotundě. Začla jsem ji fotit. Mohli jsme jít i dovnitř, takže jsme toho využili a šli dovnitř. Šlo vidět, že to Jirku zajímá, odjakživa má rád dějepis.

Bylo 16:00 takže jsme se rozhodli jít zpátky.

Došli jsme domů a udělali jsme si večeři. ,,to bylo super Han" pochválil výlet. ,,to jsem ráda, že se ti to líbilo" usmála jsem se ,,mě se to taky moc líbilo". Když jsme dojedli, šli jsme spát. Ješťě jsem si před spaním zkontrolovala facebook, jestli mi Marek neodepsal.....pořád nic... Zabořila jsem hlavu do polštáře a se slzama v očích usnula.

Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu! :)
Za případné překlepy se omlouvám :c
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení ^_^
Vaše MenTeovka

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat