*Pohled Han*
Týden uběhl jako voda,každý den jsem tu měla Honzu nebo Kubu,avšak Marek neprišel ani jednou. Bylo 12:00,čas kdy mě mají propustit. Doktor mi řekl,že už je všechno OKa,posbírala jsem si svoje věci a vyšla domu. Odemkla jsem si a začala jsem si sbírat věci. Marek tu nebyl,ale byla tu jeho mamka. ,,Ahoj Han" usmála se. ,,Dobrý de..teda ahoj" řekla jsem. ,,Marek jel do obchodu" usmála se,ale úsměv jí zmizel když viděla,že si beru svoje věci ,,ty někam jdeš? Něco se stalo?". Zakroutila jsem na náznak, že ne. Přistoupila jsem ke stolu a položila tam krabičku,ve které byly všechny dárky které mi dal Marek. ,,Jirko!" křikla jsem. ,,Ehm.." zakašlala si a sledovala krabičku ,,on je s Markem..". ,,A do jakého obchodu jeli?" zeptala jsem se. ,,Do Billy.." řekla mi a stále sledovala krabičku. ,,Díky" řekla jsem a vzala si svůj kufr,ve kterém bylo všechno oblečení a podobné věci,vyšla jsem a nasedla na autobus,který právě přijel.
*Před Billou*
Vystoupila jsem přímo před Billou. Na parkovišti stála Markova motorka. Vešla jsem do obchodu a začala je hledat. Našla jsem je u sladkostí. ,,Jirko pojď sem...odcházíme" řekla jsem Jirkovi,chytla jsem ho za ruku a chtěla odtáhnout,ale v tom okamžiku si mě všimnul Marek. ,,Han?" přišel ke mně blíž. Ignorovala jsem ho a táhla jsem Jirku k pokladnám,abych mohla vyjít. Vyšla jsem a šla směr náměstí. Začala jsem hledat nějaký levný hotel.
Po hodině hledání jsem našla hotel,který mi vyhovoval. Došli jsme na pokoj,ve kterém byly 2 postele,velká skříň,mini televize a koupelna. Obsadila jsem si postel u okna a Jirkovi nechala tu u stěny. Uraženě si na ni sednul a řekl: ,,Mám hlad...". ,,Já taky" chytla jsem se za břicho ,,Pojď půjdem si dát něco k jídlu". Sešli jsme do restaurace která patřila hotelu,ale tam měli jídlo,které jsme neměli rádi,tak jsme vyšli na náměstí a začali hledat restauraci. Našli jsme pizzerku,vešli jsme dovnitř a sedli jsme si ke stolu,který byl přímo u okna. Objednala jsem nám pizzu a zadívala jsem se z okna. Bavilo mě sledovat ty lidi,jak běhají sem a tam. Mezitím nám už donesli pizzu. ,,Ségra" štouchl do mě Jirka ,,Máš tu tu pizzu". Otočila jsem se a začala,jsem jíst. Když jsem dojedla pizzu,Jirka se zeptal co se vlastně stalo mezi mnou a Markem. Vím,je moc malej,ale je v této chvíli jediný komu se můžu vyříkat. Všechno jsem mu řekla. Když jsem to dořekla,Jirka se začal dívat za mně. ,,Han?" řekl a zadíval se mi do očí. ,,Co je?" nechápala jsem. ,,Otoč se.." řekl mi a já se otočila. Ve dveřích stál Marek a vypadal jako by něco hledal. Otočila jsem se zpátky a objednala jsem si kofolu. ,,Čau Jirko kde je H.." podíval se na mě. Snažila jsem se mu nedívat do očí. ,,Han promiň mi to" začal ,,Udělal jsem kravinu..". ,,Neprominu!" neudržela jsem se ,,Já tě milovala,ale když jsem se probudila,jsem zjistila,že ty mmě ne a jen mě využíváš". Rychle jsem vypila kofolu a položila peníze na stůl. Chytla jsem Jirku za ruku a odešla jsem zpátky na hotel. Šla jsem do koupelny a sledovala se v zrcadlu. Sledovala jsem slzy jak mi stékaly ze tváře. Myslela jsem na jediné,myslela jsem na to,že bych to všechno měla ukončit. Zatřepala jsem hlavou,abych se probrala. ,,Na co to zase myslím.." řekla jsem si pro sebe a utřela jsem si slzy. Vyšla jsem z pokoje,lehla jsem si do postele a zapnula YouTube. Dívala jsem se na Goga,Stejka a Atiho.
Nastal večer a s večerem i čas večeře. Na večeři jsme museli do té restaurace dole. Dali jsme si salát. Když jsme dojedli,šli jsme na pokoj a usnuli jsme ihned,jak jsme padli na postel.
Wassup! :P
Tak tu pro vás mám další kapitolu!
Doufám,že se líbí :))
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení ^^
Vaše MenTeovka <3
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanfictionHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?