#41 Smrt?!

1.5K 99 110
                                    

*Pohled Marka*

Vzbudilo mě hlazení po vlasech, zvedl jdem hlavu a viděl jsem Han jak se usmívá a hladí mě po vlasech. ,,Han!" objal jsem ji. ,,A co matka?" zeptala se a podívala se na matku,která bezvládně ležela na posteli. ,,Nevím..." odpověděl jsem. Když v tom ten přístroj, ukazuje jestli žije ( super vysvětlování :D Netuším jak se to jmenuje tak se,omlouvám pozn.Autorky) zapípal a ukázala se tam jen rovná čára. Urychleně jsem zavolal doktora,Han tam seděla se slzama v očícu,sedl jsem si vedle mí a chytl jsem ji za ruku. Objali jsme se. Její matku odvezli a my tam zůstali sami. ,,To bude dobrý uvidíš" snažil jsem se ji uklidnit ,,přežije to". Přitiskla se ke mně více a zase se rozbrečela.

Za pár minut přišel doktor. ,,Mám tu pro vás jednu dobrou a jednu špatnou zprávu" začal ,,kterou chcete slyšet jako první?". ,,Dobrou" řekl jsem. ,,Vaše dítě přežilo" oznámil nám. Han se chytla za břicho a řekla: ,,A ta špatná?". ,,Vaše matka..." zarazil se ,,.....zemřela". Han se rozbrečela. ,,Nechám vás tu o samotě" otočil se doktor ,,a ještě něco....zítra můžete jít domů". Odešel a zavřel za sebou. Rozbrečela se : ,,Kdybych neodmlouvala tak by jsme nenabourali". ,,Nedávej si to za vinu" objal jsem ji ,,Ty za to nemůžeš". Lehl jsem si vedle ní a ruku jsem ji dal na břicho. Za pár minut jsme usnuli.

*Po 4 hodinách spánku*

Vzbudil jsem se. Han ještě spala. Dostal jsem hlad tak jsem sešel dolů do jídelny a vzal nám něco k jídlu. Donesl jsem to k Han do pokoje, vzbudil jsem ji a podal ji její část obědu. Dojedli jsme. ,,Co tu budeme dělat?" zeptala se a snažila se o úsměv. ,,Nevím" začal jsem přemýšlet ,,Mohl bych zajet domů a donést notebook a něco by jsme si pustili nebo zahráli". ,,Okey" usmála se.  Dal jsem ji pusu a vyšel jsem z pokoje. Nasedl jsem na motorku a vyjel jsem domů.

Dojel jsem tam asi za šest minut. Vzal jsem notebook a zase nasedl na motorku. Nastartoval jsem a vyjel jsem zpátky do nemocnice. Otevřel jsem dveře pokoje číslo devatenáct  a vešel dovnitř se slovy: ,,Už jsem tady zas". Zasmála se. Lehl jsem vedle ní a zapnul notebook. ,,Tak co si pustíme nebo zahrajeme?" usmál jsem se když se podívala na moji plochu v notebooku. Měl jsem tam naši fotku jak se objímáme. ,,Máš tam Minecraft?" podívala se na mě. ,,Jasně" zapnul jsem ho a předal jsem ji notebook. ,,Já si chci zahrát Build Battle můžu?" prohlížela si seznam miniher. ,,Jasnačka" usmál jsem se a nastavil jsem jí to. Začala hrát. Vyhrála každé kolo. ,,Dobře ty" řekl jsem ji když ji to už přestalo bavit. ,,Chceš si zahrát i nějakou jinou minihru?" řekl jsem. ,,Jooo třeba...." prohlížela si seznam ,,UHC Run". ,,Tak jo" usmál jsem se a nastavil jsem ji to. Minihry jsme hráli až do večera,pak jsme usnuli i s počítačem na polštáři.

Wassup!
Tak tady pro cás mám další kapitolu :3
Doufám, že se vám líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :3
Vaše MenTeovka <3 :3

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat