*Pohled Marka*
Byla tam Han,která se objímala s...Honzou. Honza si mně všiml a hodil po mně vražedný pohled. Něco Han řekl a šel ke mně. ,,Tak já ti tak pracně pomůžu se s ní usmířit a ty ji zase podvedeš" řekl mi když ke mně došel ,,To už snad není možný". ,,Ale já nechtěl! Ona se na mě vrhla,já ji odhodil a ona spadla na zem. Pak se zvedla a zase se na mě vrhla,vtom vešla Han..." začal jsem mu to vysvětlovat. ,,Tohle ti nevěřím.." zkřížil ruce na prsou. Odstrčil jsem ho a šel jsem za Han. ,,Han promiň mi to" zadíval jsem se jí do očí. Jen se na mě dívala. Otočil jsem se a smutně jsem chtěl odejít,ale chytla mě za rameno. Přitáhla si mě k sobě a řekla: ,,Tak a teď mi to vysvětli". Vysvětlil jsem jí to a zadíval jsem se jí do jejích dokonalých očí. V očích se jí objevili slzy,objala mě a do ucha mi řekla: ,,Promiň,že jsem si to nenechala vysvětlit". Mára nás skedoval z kočárku a jen se smál. Han se ode mně odtrhla a otočila se na Máru. ,,Co se směješ?" zasmála se na něj a vyndala ho z kočárku. Podala mi ho. Smál se mi do obličeje,pak mi chytal nos. ,,Proboha" řekla Han a začala si sbírat věci. ,,Co se děje?" nechápal jsem a dal jsem jí Máru do kočárku. ,,Nechala jsem Jirku samotného na pokoji" řekla a už tlačila do kočárku. ,,Jdu s tebou" řekl jsem a následoval jsem ji.
*Pohled Han*
Vešla jsem do pokoje,ale Jirka tady nebyl. Šla jsem do koupelny,taky ne,pak jsem se podívala na postek,na které bylo plno krve a vzkaz.
Ve vzkazu stálo:Ahoj,
Jestli ještě někdy chceš svého bratra vidět živého dones 500 000 kč v kožené zašce,do parku u náměstí. Dne 12.3. v 13:00.
Příjď SAMA! Žádný poldy jasný?
-P.L.Sedla jsem si na postel a vzkaz pustila na zem. Dala jsem si hlavu do ruk a začala brečet. Za chvíli přeběhl Marek s Márou v rukách. ,,Co se děje?" řekl když viděl,že brečím. Ukázala jsem na kus papíru na zemi. Přečetl si a sedl si vedle mě. Položil Máru na postel,Mára ihned usnul. Objala jsem a začala jsem brečet. ,,To bude dobrý...se ty peníze nějak získají" snažil se mě uklidnit. ,,Ale co když ne?" začala brečet ještě více. ,,Neboj" hladil jsem ji po zádech ,,A co znamená to P.L. na konci?" zeptal se mě,když si ten vzkaz prohlížel znova. ,,Nevím" řekla jsem a objala ho pevněji. ,,Víš co? Lehni si" řekl a položil mě vedle spícího Máry ,,Zítra se to vyřeší". ,,Fajn" řekla jsem a usla. Marek někam šel,když přišel,vzbudil mě abych se najedla a nakojila Máru. Když jsem vše splnila,usnula jsem v Markově náruči. ,,Miluji tě" řekl mi potichu a asi taky usnul.
Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu =3
Doufám,že se líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení =3
Vaše MenTeovka <3
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanficHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?