#28 Naděje umírá poslední..

1.6K 115 26
                                    

Vzbudila jsem se v nemocnici, vedle Marka. Vstala jsem a šla jsem dolů do menšího bufetu,který byl v přízemí nemocnice. S koupeným jídlem jsem šla nahoru. Když jsem došla k pokoji,ve kterém ležel Marek, upadl mi sáček s jídlem na zem. Kolem Marka bylo hodně doktorů a sestřiček. Zastavila jsem si jednoho doktora a zeptala jsem se ho: ,,co se stalo?!". ,,komplikace..." nestihl to dořeknout protože ho volal jiný doktor. Se slzami v očích jsem si sedla  na lavičku.

Po hodině z Markova pokoje vymizeli všichni doktoři i všechny sestřičky. Sedla jsem si na židli vedle jeho postele a chytla jsem ho za ruku. ,,Marku, je to moje vina...kdybych šla dolů s tebou..tak by se nic nestalo. Miluji tě!". Jeho ruku jsem stiskla pevněji. Když v tom jsem si všimla jak....pohnul rukou...a zase! Zavolala jsem doktora. Doktor řekl,že se mi to zdálo,ale ve chvíli kdy chtěl odejít, Marek otevřel oči. ,,Marku!" vykřikla jsem. ,,k...kde to jsem?" vytáhl ze sebe.

*Pohled Marka*

,,Marku, je to moje vina...kdybych šla dolů s tebou..tak by se nic nestalo. Miluji tě!" řekla. Slyšel jsem ji, chtěl jsem ji nějak naznačit, že jí vnímám. Pohnul jsem rukou. Zavolala doktora,ale on jí nevěřil. Pokusil jsem se otevřít oči....povedlo se! ,,Marku!" vykřikla. ,,k...kde to jsem?" vytáhl jsem ze sebe. Každé slovo mě bolí...au.
Doktor ke mě rychle přiběhl. ,,kolik ukazuji prstů?" a ukázal dva prsty. ,,dva" odpověděl jsem ,,au". ,,co se děje pane Hubáček?" zeptal se mě doktor. Han mě jenom se strachem sledovala. ,,když promluvím,tak to strašně bolí" odpověděl jsem mu. Někam odběhl. Přiběhl i se sestřičkou, která mi něco nakapala do krku. Naráz to přestalo....zázrak! ,,Han?" otočil jsem se k ní. Přiběhla ke mě a chytla mě za ruku. ,,ano?" řekla. ,,taky tě miluji" naznačil jsem aby se sehnul a dal jsem ji pusu. ,,za 14 dnů vás pustíme pane Hubáček" oznámil doktor a odešel. ,,víš jak jsem se bála?" objala mě. Usmál jsem se. ,,už tě nikdy nepustím" řekla. Utřel jsem ji slzu která se jí právě skutálela po obličeji.

Skončili návštěvní hodiny a Han musela domů. Slíbila mi, že bude do jeho příjezdu u něj a že Jirku hodí k babičce.

*Pohled Han*

Markovi rodiče mě vyzvedli a jel jsme před můj dům vyzvednout Jirku a hodit ho k Babičce. Babička ho s radostí přijala. Já zase nasedla do auta a vyjeli jsme. Dojeli jsme k Markovi domů. A protože jsem v nemocnici u Marka byla celý den, jsem se navečeřela a šla jsem spát.

Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu
Doufám, že se vám líbí 😊
Budu ráda za každý vote ⭐, komentář 💬 nebo případné sdílení 📲
Vaše MenTeovka ❤❤

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat