Vzbudila jsem se a začala jsem hledat Marka. Nejprv jsem prohledala první patro,ale nakonec jsem ho našla dole. Dala jsem mu pusu a sedla jsem si ke stolu. Vzala jsem si svoji část svoji snídaně. Marek dojedl,vstal a odešel. ,,Co s ním je? Proč se mnou nemluví?" potichu jsem se ptala sama sebe. Dojedla jsem a šla jsem nahoru,Marek seděl u počítače a s někým si povídal. Sedla jsem si na postel a vzala jsem mobil. Zkontrolovala jsem všechny svoje sociální sítě. Po chvilce mě to přestalo bavit,tak jsem šla za Markovou mamkou. ,,Můžu?" zaklepala jsem na dveře jejich ložnice. ,,Ano co potřebuješ?" otočila se na mě a usmála se. ,,Nemám co dělat..nemáte nějaké knížky na půjčení?" zeptala jsem se. ,,Ale jistě"usmála se mě ,,podívej se tamhle v poličce nebo u Marka". ,,Děkuji " řekla jsem a začala jsem si prohlížet knížky. Našla jsem tam jednu ,,romantickou". ,,Tuhle si půjčím" ukázala jsem ji jí. ,,Dobře" usmála se ,,Han? Poradíš mi které?". Ukázala mi dvoje šaty,jedny byly červené a druhé světle modré. ,,Ty modré" usmála jsem se. ,,Děkuji" usmála se. ,,Nemáte za co" řekla jsem a s knížkou v ruce jsem odešla. Plácla jsem sebou na postel a začala jsem si číst.
Okey...je 12:00 a já mám knihu dočtenou,vstala jsem z postele a šla jsem ji vrátit. Když jsem přišla ke dveřím do ložnice, slyšela jsem tam Marka. Říkal tohle: ,,S Han se nebavím protože,mi někdo vyhrožuje...netuším kdo....nechci aby ji něco udělal. Miluji ji a nechci o ni přijít". ,,A ty znáš toho ,,někdo"?" slyšela jsem jeho mamku. ,,Bohužel ano" řekl smutně ,,Pamatuješ si Lucku?". Tak tohle mi stačilo,knihou jsem hodila o zem,až se ozvala rána. Obula jsem se a běžela jsem pryč. Měla jsem v plánu Lucce rozkopat hubu.
*Pohled Marka*
Slyšel jsem ránu za dveřmi,rychle jsem vstal a otevřel. Na zemi ležela nějaká knížka,vzal jsem ji a ukázal jsem ji mamce: ,,Nevíš čí to je?". ,,Moje...měla to půjčené Han" řekla mi. ,,A dopr..." řekl jsem,obul jsem se a nasedl na motorku. Začal jsem ji hledat. Projel jsem snad celé Znojmo a okolí. Nakonec jsem se rozhodl zajet do toho baráku,kde ti únosci zabili Marka Juniora. Když jsem přijel ležela tam......
Wassup!
Tak tady mám další kapitolu,která měla vyjít ve 12 ale nemohla jsem ji napsat protože jsem byla pryč :D
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení :3
Vaše MenTeovka
Btw.: Moc děkuji za 12K přečtení :3 DÍKY MOC! :*
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanfictionHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?