Po pár minutách jsem to vzdala a vrátila se před dům. Sedla jsem si na schod,rukama jsem si objala kolena a začala brečet.
*Pohled Marka*
Když jsem ji ztratil z dohledu,jsem zpomalil a šel jsem čím dál tím pomaleji. ,,Proč by to měla za potřebí?" říkal jsem si pro sebe. U nějakého domu,stála skupinka lidí,která už vytahovala mobily a běželi za mnou. ,,Promiňte,ale dneska ne" řekl jsem a šel jsem dál. Došel jsem až na náměstí,tam jsem se otočil a rychlostí slimáka jsem šel domů.
*Pohled Han*
Za sebou jsem slyšela zvuk otevírajicích dveří,následně i kroky. Kuba si sedl vedle mě. ,,Han promiň...neudržel jsem se.." řekl mi. V jeho hlase jsem poznala,že to myslí vážně. ,,Fajn...ale teď mi pomoz najít Marka" vstala jsem a další slza mi stekla po tváři. Vstal taky a šel za mnou. Šli jsme ulicí směr náměstí. Když jsme byli skoro na konci a chtěli to vzdát,jsem zahlédla siluetu kluka. Blížila se čím dál tím více,za chvíli jsem mu uviděla do tváře. Stál tam Marek. Jen se na,mě smutně podíval a přicházel blíže. ,,Marku prom.." nenechal mě to domluvit a začal mě líbat. Zprvu jsem byla překvapená,ale pak jsem spolupracovala. ,,Tak já půjdu ahoj" řekl Kuba a odešel. Došel nám dech,tak jsme se odtrhli. ,,Marku...já.." chtěla jsem mu to vysvětlit,ale nenechal mě to doříct. ,,Viděl jsem jak tě drží a k tomu Kuba....tak se jednou neudržel no bóže" usmál se a vzal mě do náruče. Odnesl mě domů a položil mě na sedačku. Sedl si vedle mě a zapnul televizi. Asi hodinu jsme se dívali na nějaké random filmy. Pak jsme šli nahoru a já Markovi zasedla počítač. Zapla jsem si minecraft a s jeho MC účtem jsem hrála Build Battle.
,,Jak to děláš,že vždy vyhráváš?" přišel ke mně a díval se na moji vítěznou ,,stavbu". Jen jsem se usmála a vstala ze židle. Když jsem byla na nohou,mě Marek objal ze zadu. Začal mě líbat na krk. Následně si mě otočil a začal sundávat tričko,kraťasy. Jeho oblečení taky nezůstalo pozadu. Marek zamknul a já si zatím lehla na postel. Přišel ke mně a začal mi sundávat zbytky oblečení. Já mu sundala boxerky. Začal mě zuřivě líbat a bez ochrany do mně prudce vniknul.
Když jsme se oba udělali lehli jsme si vedle sebe a v objetí usnuli.
Wassup! :D
Tak tady pro vás mám další kapitolu :)
Doufám,že se vám líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení ^^
Vaše MenTeovka <3
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanficHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?