*Pohled Han*
Vešel tam Honza. ,,Co tu chceš?" vykřikla jsem na něj. ,,Přišel jsem se ti o..." podíval se na Marka ,,Ale to je vlastně jedno. Chtěl jsem ti něco ukázat,je to hodně důležité". Podívala jsem se na Marka. ,,Ale já nic vidět nechci" zkřížila jsem ruce na prsou ,,A jak ses vůbec tady dostal?". ,,Řekl jsem tvojí mamce, že jsem tvůj boyfriend" mrkl na mě. ,,Já vás tu radši nechám" řekl a vyšel z pokoje. ,,Ale ty nejsi můj..." nedořekla jsem to protože se na mě vrhl. Začal mě líbat,začala jsem křičet,ale on mi zakryl pusu a přesunul se k dolní části těla. Když jsem byla jen ve spodním prádle,se mi podařilo znovu vykřiknout a tím přivolat Marka. ,,Ty hovado nechutný! Nech ji!" začal křičet na Honzu. Honza ze mě slezl a šel k Markovi. Dal mu facku,až sletěl na zem. ,,Marku!" vykřikla jsem. Zaslechla jsem kroky,které zněly ze schodů. Honza vyskočil oknem,můj pokoj je docela vysoko, netuším jestli se mu něco stalo a upřímně,je mi to jedno. Běžela jsem za Markem. Pomohla jsem mu vstát. ,,Počkej donesu led" řekla jsem mu protože měl na tváři otisknutou Honzovu ruku. Natáhla jsem na sebe tričko a šla dolů. Tam jsem zjistila,že ty kroky co zněly ze schodů patřily mamce,která šla do ložnice. Vzala jsem z mrazničky led a dala jsem ho do sáčku. Šla jsem s tím nahoru a přiložila jsem mu to na tvář. ,,Díky" usmál se.
*Pohled Marka*
Donesla mi led. ,,Díky" usmál se. Lehla si na postel a dívala se do stropu. Položil jsem led a lehl jsem si vedle ní. Zadívala se mi do očí a začala se přibližovat. Začali jsme se líbat, rukama jsem jí zajížděl pod tričko,které za chvíli letělo na zem. Rukama mě hladila po hrudi. Sundal jsem ji podprsenku a hodil jsem ji na zem. Za ní následovaly i kalhotky. Ona mi sundala boxerky a já pomalu do ní vnikl.
Když jsme skončili,lehli jsme si vedle sebe,objal jsem ji a řekl jsem ji: ,,Miluji tě". Usmála se a řekla: ,,Já tebe taky". Usnuli jsme.
*Po třech hodinách spánku*
*Pohled Han*Vzbudila jsem se, vzbudila jsem Marka protože nás moje mamka svolávala k obědu. ,,Kde máš Honzu?" pozvedla obočí. ,,S Honzou nejsem..." sedla jsem si k jídlu. ,,Aha" znechuceně se podívala na Marka ,,Takže si s ním?". ,,Ano jsem" začala jsem jíst ,,Máš problém?". ,,Uvědom si s kým mluvíš! Nejsem žádná tvoje kamarádka" začala na mě křičet ,,Za to jak se mnou mluvíš, máš zákaz jít ven a být s ním!". ,,To mi nemůžeš zakázat" křikla jsem na ni a objala Marka. ,,Můžu a taky zakážu" zkřížila ruce na prsou. Chytla jsem Marka za ruku a táhla jsem ho do mého pokoje. vytáhla jsem ze skříně vak a naházela jsem tam všechny důležité věci. ,,Co hodláš dělat?" zeptal se mě Marek,když jsme šli potichu po schodech dolů. ,,Jít pryč" otočila jsem se na něj ,,Pryč od ní". ,,Aha" řekl Marek. Vyšla jsem ven a pořádně jsem zabouchla dveře. ,,A kam půjdeš?" zastavil mě a zadíval se mi do očí. ,,Nevím" zadívala jsem se do země. ,,Tak víš co?" usmál se ,,Půjdeš ke mně". Přikývla jsem a šli jsme teda na nádraží, na kterém jsme si koupili jízdenky a nasedli do autobusu který měl jet do Znojma. Sedla jsem si na sedadlo u okna a hlavu jsem si opřela o Markovo rameno a usnula jsem.
Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu!
Doufám,že se vám líbí <3
A chtěla bych vám poděkovat za 9K přečtení <3 :* a za celkem 1K votes <3
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení! ;3
Vaše MenTeovka :3
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanficHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?