Vstala jsem a podívala se na hodiny....super,jsou 4 hodiny ráno. Co budu dělat? Jirka ještě spal. Rozhodla jsem se jít ven. Šla jsem do parku,sedla jsem si na lavičku a zapla data. Zapípal mi mobil, to zapípání ohlašovalo novou zprávu na messengeru. Psal mi Honza.
Honza: Ahoj nešla bys dneska večer se mnou na YouTube ples? (Asi YouTube ples neexistuje,ale tady bude :D poz. Autorky).
Já: Jasný..ale co Jirka ? :(
Honza: Ty ho nemáš kam dát? :/
Já: Ne...vždy ho hlídala Markova mamka..
Honza: aha :( tak se jí zeptrj jestli by ti ho na večer nepohlídala..
Já: Co když tam bude Marek?
Honza: Tak jí zavolej..
Já: hups to mi nedošlo :D Ale když ho tam půjdu dát tak tam Marek bude..
Honza: Příjdu pro něj a vytáhnu ho ven dřív ok? :D
Já: to zní jako dobrý plán :D domluveno :)
Honza: okey :D zatím ahoj
Já: počkej! Kdy a kde sraz? :D
Honza: Málem bych zapomněl :D v 7 na náměstí? Marka se nějak zbavím :D
Já: Oka :D ahoj :D
Honza: Ahoj x)
V kontaktrch,jsem našla telefoní číslo Markové mamky. Začalo to vyzvánět. Nikdo nezvedal,tak jsem to zkusila znovu. Tentokrát mi to ,,Někdo" zvednul. ,,Halo? Mamka tady není" ozval se tam Markův hlas. Rychle jsem ti típla. ,,Zkusím to poději" řekla jsem si pro sebe. Zvefla jsem se a šla zpátky na hotel.
Přišla jsem na pokoj a jako první čeho jsem si všimla bylo rozbité zrcadlo. ,,Jirko?" podívala jsem se na postel. Všude byla krev ,,Jirko!". Otevřela jsem dveře koupelny a našla jsem tam Jirku ležeg. Byl celý od krve a pořezaný. ,,Jirko!" klekla jsem si k němu a zavolala sanitku. Za chvíli tu byli. Naložili Jirku a odvezli ho,ani jsem se nestihla zeptat jestli mohu jet s nimi. Okey..musím jít pěšky...a nemocnice odsud sakra daleko. Autobusem jet nemůžu...neudělali tam zastávku. Vzala jsem si vak a do něj naházela peněženku,mobil,klíče a čisté oblečení pro Jirku. Otevřela jsem dveře a vyšla.
,,Okey teď ještě vědět jakým směrem jít" řekla jsem si pro sebe. Rozhlížela jsem se kolem a všimla si zelené motorky, která se ke mně neustále přibližovala. Když se zastavila,otočila jsem se a šla random směr. ,,Han počkej!" křičel na mě Marek. ,,Sorry teď nemám čas..." řekla jsem mu ,,...ehm..kudy se jde do nemocnice?". ,,Někomu se něco stalo?" zvedl jedno obočí. ,,Jirkovi...kudy?" přestalo mě bavit to z něho tahat. ,,Támhle" ukázal ,,Nechceš abych tě tam dovezl?". Přemýšlela jsem,ale nakonec jsem přikývla. Nasedli jsme na motorku a vyjeli k nemocnici.
Dojeli jsme tam a já šla na recepci zeptat,kde leží Jirka. ,,Pokoj číslo 19" usmála se sestřička. ,,Děkuji" řekla jsem a běžela do pokoje číslo 19. Vešla jsem a Jirka byl už vzhůru. Podala jsem mu čisté oblečení. Sedla jsem si vedle něj a začala vyzvídat co se vlastně stalo. ,,Když jsem vstal,byla jsi pryč. Chtěl jsem vstát. Zakopnul jsem a namířil to přímo do zrcadla. Chtěl jsem krvácení něčím zastavit,tak jsem šel do koupelny ale tam jsem uklouznul na louži vody a spadnul na zem...více si nepamatuji" vysvětlil mi to. ,,Aha" řekla jsem. Vešel doktor a vyhnal mě z pokoje se slovy: ,,Musím ho zkontrolovat...počkejte prosím v čekárně". Sedla jsem si na lavičku a čekala. Za chvíli si tu sedl i Marek. ,,Ne Han! Nebudeš se s ním bavit" říkala jsem si v hlavě. ,,Han promiň" řekl smutně a něco mnul v ruce. Byl to ten přívěšek co mi daroval. Neodpověděla jsem nic jen jsem sledovala přívěšek,který si přehazoval z ruky do ruky. ,,Han.." v tom z pokoje vyšel doktor. ,,Vše je v pohodě,můžete si ho vzít" usmál se a odešel. Vešla jsem do pokoje. Jirka si už vesele pochodoval ke dveřím. Vyšli jsme před nemocnici a vymýšleli jak se dostaneme zpátky. ,,Chcete odvést?" objevil se za mnou Marek se smutným výrazem. ,,Jestli by ti to nevadilo..." řekla jsem mu. ,,Nevadilo" řekl a vyšli jsme k jeho motorce. Nějak jsme se tam naskládali a vyjeli jsme. Vyhodil nás před hotelem. ,,Ahoj" řekla jsem mu. Nasadil ještě smutnější výraz a řekl: ,,Ahoj". ,,Že by toho litoval? Možná mě má ještě rád! Ale co to kecám...má Lucku" myslela jsem si. Otočila jsem se a vešla do hotelu. Vešli jsme do pokoje a já zkusila znova zavolat Markové mamce. No konečně..zvedla mi to. ,,Dobrý den. Tady Han. Potřebovala bych s něčím pomoct" řekla jsem. ,,Ahoj s čím?" bylo slyšet Marka křikl tam: ,,Jsem doma!". ,,Okey Marku" řekla mu. ,,Potřebovala bych pohlídat Jirku...večer od sedmi asi do půlnoci,nevím jak dlouho to bude trvat" řekla jsem. ,,Dobře ráda ti ho pohlídám" řekla mi ,,v kolik mi ho tu dovedeš?". ,,Kolem sedmé" v duchu jsem jásala,že to výjde. ,,Dobře zatím ahooj" řekla mi a típla to. ,,Večer půjdeš k Markove mamce...nebudu tady a ty tady sám nebudeš" řekla jsem mu když jsem položila mobil ma noční stolek vedle postele. ,,Okey a bude tam i Marek?" díval se na mě. ,,Ne asi ne" řekla jsem.
ČTEŠ
My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]
FanficHanča a Marek se seznámili na akci zvané Utubering. Hned to mezi nimi zaskřípalo. Marek se do Hanči zamiluje. Avšak je tu jeden problém.....Marek má holku. Jak to zařídí aby dostal Hanču a své holce opatrně řekl že už ji nemiluje?