#64 Díky Marwoušci!

1.3K 95 78
                                    

*Pohled Marka*

Včera večer,jsem si nastavil budík na 4 hodiny ráno,vydal jsem video a šel se obléct. Vyšel jsem ven s tím vzkazem v kapse. Šel jsem do banky a vybral jsem všechny svoje peníze na účtu. Celkem to bylo 12 000 kč...okey kde seženu zbytek? Nasedl jsem na motorku,která stála před hotelem a vyjel domů. Vyhledal jsem mamku a řekl jsem ji: ,,Mami? Potřebuju pomoct...". ,,S čímpak?" usmála se,ale úsměv jí zmizel,když jsem ji dal přečíst vzkaz ,,k..kolik máš?". Ukázal jsem jí těch dvanáct tisíc. Sedla si na židli a přemýšlela. Sedl jsem si na vedlejší židli. Když v tom,někdo zazvonil,šel jsem otevřít,stál tam Honza. ,,Čus" řekl mi. ,,Ahoj" řekl jsem. ,,Děje se něco?" zvedl jedno obočí. Rukou jsem naznačil,aby šel za mnou. Podal jsem mu ten papír se vzkazem. Sedl jsem si a přemýšlel jsem dál. ,,A kolik máte?" zeptal se po chvíli. ,,Zatím 20 000 i s ušetřenými penězi od mamky" řekl jsem. ,,Počkej..podívám se kolik mám na účtu..za chvíli jsem zpátky" řekl a vyšel pryč.

*Pohled Honzy*

Nechci ho v tom nechat,teda ne ho...Han...a hlavně Jirku. Napsal jsem na svoji fan page,jestli by byl někdo ochotný přispět,klidně malou částkou,že to je hodně důležité. Taky jsem tam připsal důvod proč to potřebuju. Našlo se hodně ochotných lidí,kteří přispěli klidně několika tisíci korun. Konečně jsem došel k bankomatu a vybral polovinu peněz co jsem tam měl. Vybral jsem celkem 56000 kč (dělejme,že tolik má xD pozn. Autorky). Dal jsem si to do peněženky a šel za Han. Peníze od fans se vybírali přes nějakou aplikaci. Když jsem došel k Markovému domu,jsem si prohlídl kolik se vybralo. Vybralo se celkem 440 000. Wow...na svoji fan page,že strašně moc děkuji a vrátil jsem se zase do města,abych to vybral. S penězi jsem došel až k domu Marka. Zaklepal jsem a otevřel mi smutný Marek. ,,Co je?" řekl jsem. ,,Nemáme šanci tolik peněz sehnat..." řekl a pustil mě dál. ,,Ale máme...s tímhle.." vysypal jsem peníze před Markovu mamku která to začala počítat. ,,440 000 kč" usmála se. ,,Plus ještě mojích 56 000 z mojeho konta" usmál jsem se a přihodil jsem to k penězům. ,,A já přihodím 4000 " řekla  Markova mamka a začala hledat peněženku. Když ji našla vytáhla z ní 4  000kč. Nakonec se zjistilo,že toho je moc a že 20 000 nám přebývá,takže mi je vrátili. ,,Díky " řekl jsem když mi je Markova mamka podávala.  ,,Díky moc Honzo!" poděkoval mi. ,,Neděkuj mi,e poděkuj svým fans a taky mým" usmál jsem se.

*Pohled Marka*

To všechno jsi vybral odnich?" zeptal jsem se a začal ty peníze skládat do brašny. ,,Ano" řekl a pomohl mi. ,,Počkej chvíli" žekl jsem a na svoji fan page jsem napsal: ,,Díky Marwoušci! :) ". Doskládali jsme to do brašny a já to odnesl k Han na hotel. ,,Han vstávej" začal jsem ji budit. ,,Kolik je hodin?" řekla potichu. ,,Pět hodin ráno" řekl jsem a vzal jsem ji do náruče. Dal jsem ji pusu. ,,A datum?" řekla mi a pusu mi opětovala. ,,12.3.2016 A čas 5:34" usmál jsem se. ,,Počkej ono je 12.3?!" vykulila oči. ,,Ano" řekl jsem a posadil ji na postel. ,,A..a..ale co ty peníze?" vykoktala ze sebe. Ukázal jsem na brašnu a rukou naznačil ať ji otevře. Otevřela ji a skočila mi kolem krku. Zašli jsme si na snídani a pak až do 11:00 hdin jsme se váleli v posteli a hráli si s Márou. Když nastala jedenactá hodina,Han strašně znervózněla. ,,To bude dobrý" přitáhl jsem si ji k sobě. Rukou jsem ji hladil po zádech. ,,Snad..." řekla mi do hrudi.  Dalších 30 minut. Jsme se připravovali a pak vyšli. Šli  jsme před tdn park já si sebou vzal noviny a sedl jsem si na lavičku,trošku dále od místa,kde se Han měla setkat s tím P.L.

*Pohled Han*

Nervózním krokem ,jsem přišla na místo setkání. Všimla jsem si chlapa,který stál o trošku dál ode mně. Pomalu se ke mně přibližoval,měl kapuci stáhnutku do obličeje,takže jsem neviděla kdo by to mohl být. Vytrhl mi tašku z ruky. ,,Je to přesně 500 000?" řekl mi. ,,A..ano" vytáhla jsem ze sebe. ,,Výborně" řekl mi. Ten hlas...ten hlas mi někoho připomínal. ,,A ty jsi Han,nepletuli se" rekl mi. Jen jsem přikývla. Rukou mi zvedl hlavu,najednou mě chytnul a odnášel někam pryč. Bušila jsem mu rukama do zad. Viděla jsem Marka jak běží za mnou. ,,Přestaň do mě bušit" zatřásl se mnou. ,,Pusť mě!" křičela jsem. ,,Nepustím a už drž pusu" řekl mi. Pustil mě a hodil mě hlavou o něco hodně ostrého. Ucítila jdem palčivou bolest na hlavě,cítila jsem jak mi teče krev. Dál jsem už viděla jen tmu a neslyšela jsem vůbec nic...

Wassup!
Tak tady pro vás mám další kapitolu :)
Doufám,že se vám líbí :)
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení <3
Vaše MenTeovka <3

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat