#12 Cesta na CraftCamp

2.3K 123 6
                                    

*o 2 týdny později*

Bylo přesně 7:00 ráno když mě Marek vyzvedl. Vzala jsem si svoje sbalené věci a šla dolů za Markem. Když jsem sešla dolů uviděla jsem Marka jak stojí u dveří. Běžela jsem k němu a objala ho. Dal mi pusu a řekl: ,, Je čas vyrazit". Vzal mi tašku a vlezl do auta kde byli i oatatní youtubeři, kteří taky jeli na CraftCamp.
Cestou jsme si povídali o youtube (teda oni si povídali já jen poslouchala). Když v tom se House zeptal mě: ,,A ty natáčíš na youtube?". ,,Nene" zakroutila jsem hlavou ,,to přenechám Markovi". Marek se na mě usmál. Když nás povídání (mě poslouchání) omrzelo, začali jsme hrát hru ,,Hádej kdo". Uhádla jsem všechny, měla jsem si vybrat výhru tak jsem řekla, te chci podpis od všech co v tom autě sedí. Všichni se podepsali. Zbytek cesty jsme si jen povídali.

*Příjezd*

*Pohled Marka*

Vystoupili jsme z auta. Za hodinu by měli přijet fans. Dostali jsme klíček od chaty. Byl jsem na chatě s Housem a Pedrem. Hanča byla v chatě s Fallenkou.
Když jsme si vybalili věci, šli jsme pro holky. Měli jsme v plánu se projít po kempu. Když jsme zašli pro holky,vydali jsme se směrem k jezeru. Chytl jsem Han za ruku. Když v tom se zezadu ozval Pedrův hlas: ,,Marku? Uniklo nám něco?". ,,Co by vám mělo uniknout?" řekl jsem mu. ,,Třeba proč se držíte za ruce" uchechtl se ,,Vy spolu chodíte. Že ano?".  ,,ano chodíme" řekl jsem hrdě a pokračoval v cestě. ,,Kluci a holky!" Zasmál se House,,dostal jsem nápad!". ,,Jaký zase?" řekl Pedro a zadíval se do výhledu na jezero. ,,Zajdem si pro plavky a půjdeme plavat!" začal se po nás dívat jestli souhlasíme. Příkývli jsme a šli jsme se do chatek obléct do plavek. Sešli jsme se zase u jezera. Skočili jsme do vody. Plaval jsem si tak a najednou po mně začala Hanča cákat vodu...oplatil  jsem jí to. Takže z toho vznikla cákající válka.
Blbli jsme tam cca hodinu. Slyšeli jsme lidi takže jsme se běželi obléct. Fans už byli uprostřed tábora, rozdávali se chaty.
Jak si všichni fans odložili věci, šli jsme si zahrát Minecraft s fans. Hanča odešla...asi do chaty.

*Pohled Han*

Šla jsem do chaty. Lehla jsem si na úostel a po pěti minutách usnula. Tohle bude hodně super týden...

Wassup!
Mám tady další část :)
Opět se omlouvám jestli tam jsou překlepy :(
Budu ráda za každý vote,komentář nebo případné sdílení! :)
Vaše MenTeovka ;3

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat