#42 Štastné a veselé

1.8K 103 133
                                    

*O 3 měsíce později*
*Pohled Han* 

Společně s Jirkou zatím přebýváme u Marka. Já spím s Markem v posteli a Jirka spí na matraci na druhé straně Markova pokoje. Přes matčinu smrt jsem se nějakým způsobem přenesla,ale největší zásluhu na tom má Marek. O dítěti jsme jeho rodičům neřekli,ale asi to neutajíme dlouho,protože mi začalo růst břicho. 

Vzbudila jsem se v 10:00. Marek už byl dole,vstala jsem,vyšla jsem z pokoje a sešla schody. Marek už seděl u stolu. ,,Proč si mě nevzbudil?" dala jsem mu pusu. ,,Byla jsi rozkošná když si spala" usmál se ,,Nechtěl jsem to kazit". Sedla jsem si na židli a začala jsem jíst snídani. Když jsem dojedla,mi Marek odnesl talíř a chytil mě za ruku,táhl mě nahoru do pokoje. Sedla jsem si na postel a on vedle mě. ,,Co budeme dělat?" chytla jsem ho za ruku. ,,Co bys chtěla dělat?" strašně divně se usmál. ,,Na co ty myslíš?" plácla jsem ho do nohy. ,,Já? Na nic" začal se smát. Po chvíli jsem se k jeho smíchu přidala. Vytáhla jsem mobil a podívala jsem se na datum. ,,Víš co je dneska za den?" usmála jsem se na něj. ,,Nevím" vzal mi mobil z ruky a podíval se na datum. ,,Vánoce!!" vykřikli jsme najednou. Začali jsme se smát. Když v tom do pokoje přiběhla Markova mamka: ,,Děje se něco?". ,,N.." nemohl to říct přes smích. ,,Ne nic paní Hubáčková" smála jsem se. ,,Dobře už jsem se lekla" usmála se a odešla. S Markem jsme dostali další záchvat smíchu. ,,Dobře a už dost " snažila jsem se přestat smát,ale nešlo to Marek začal dělat vtipné obličeje. ,,Okey" přestal se smát a nasadil vážný obličej. Tomu se nešlo nezasmát. Pak jsme si zapnuli YouTube a sledovali Markova stará videa. Marek se rozhodl, že to natočí takže připravil kameru a začal natáčet. ,,Džiges lidi! Vítejte u dalšího videa. Mé jméno je MarweX a dneska tu máme video,ve kterém budeme tady společně s Han" ukázal na mě ,,reagovat na mé staré videa na YouTube". Tím začalo asi hodinové natáčení. ,,A ahoj!" řekl nakonec videa a vypnul kameru. Lehla jsem si na postel a Marek si lehl vedle mě. Dívali jsme se do stropu. 

*Pohled Marka* 

leželi jsme na posteli a dívali jsme se na strop,když v tom nás zavolala mamka: ,,Marku! Pojďte sem". ,,Han pojď " chytl jsem ji za ruku a vytáhl jsem ji z postele. Dotáhl jsem ji dolů. ,,Jdeme zdobit stromeček,pomůžete nám?" začala mamka. ,,Jasný" řekla Han a šla ke krabici s ozdobami. Začali jsme zdobit. Když jsme měli dozdobeno, objal jsem Han zezadu, rukama jsem ji ,,nenápadně" hladil po bříšku. ,,Půjdete mi pomoct do kuchyně?" zeptala se nás mamka. Přikývli jsme a šli jsme do kuchyně. ,,Han? Vyndáš prosím tě ten plech s tím cukrovím z trouby?" zeptala se mamka Han. ,,Dobře" nasadila si ,,Chňapky",vyndala plech s cukrovím a dala ho na stůl. ,,A ty Máro budeš zdobit" řekla mi mamka. ,,To to dopadne" začala se smát Han. ,,No dovol" dělal jsem uraženého. ,,Nebuď naštvaný"podívala se na mě jejíma krásnýma očima. Sedl jsem si ke stolu a začal jsem zdobit perníkové postavičky. Nakreslil jsme jim oči,pusu,nos a strašně ,,sexy" účes. Han se podívala jak zdobím. ,,Hmmm" začala se smát. ,,Co je?" smál jsem se taky ,,Že mají strašně hezké vlasy". ,,Ty nejhezčí co jsem kdy viděla" smála se. Dále jsem mamce pomohli s bramborovým salátem a s kaprem. ,,Ehm" zakašlala si Han ,,Já kapra nejím". ,,Aha to jsem nevěděla" podívala se na ni mamka ,,Máro?". ,,no?" zvedl jsem hlavu od kapra. ,,Zajedeš do obchodu pro řízek?" zeptala se mě mamka. ,,Okey" přikývl jsem a vzal jsem si peníze,které mi mamka podávala. Obul jsem se a vyšel jsem. Nasedl jsem na motorku a nastartoval jsem. Ale nejel jsem do obchodu,ale do zlatnictví,kde jsem za svou ,,YouTube Money" koupil ten nejhezčí prsten který tam měli. Nechal jsem si to zabalit a dal jsem to do kapsy. Pak jsem jel do obchodu,kde jsem koupil ten řízek. Přijel jsem domů a řízek se zbylými penězi jsem odevzdal mamce. Han už jen seděla na židli a dívala se do blba. Když jsem si sedl na židli vedle mě,vyskočila a plácla se do hlavy. ,,Děje se něco?" zeptal se. ,,Ne jen jsem na něco zapomněla" řekla a vyběhla jsem schody. 

My boyfriend MarweX [DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat